Askerlik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    simdi mayis 2010'da askere gidecek var mi? askerlik yapanlar deneyimlerini paylassin isterim. isin acemisiyiz bu konuda beni biraz bilgilendirin.


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    forumda bununla ilgili bir kaç konu var :) zamanında aynı şekilde konu açmıştım... haricen pm yoluyla kafana yatmayan kısımları sorabilirsin.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aluine
    aluine's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2009
    Erkek

    Askere giderken alınacaklar diye arattır, faydası olur. Bunun dışında yapacağın bişey yok. Kişisel tavsiyem yanına kas gevşetici al. Ha öyle tane tane değil, kiloyla al, koliyle al...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    ya bu zamana kadar askerlikle pek alakadar olmamistim ama artik yapmam gerekiyormus :) 90 dogumlularla askere gidecegimi ogrenince tuhaf oldum. daha beteri kimse sorsam cevrelerinde mayisda giden adam yok. mayis ayinda gidecek bir benmisim gibi tuhaf hissettim kendimi.


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    askerde tualetleri kim temizliyo? (:

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    attack bunu yazdı:
    -----------------------------

    askerde tualetleri kim temizliyo? (:


    -----------------------------

    öncelikle koğuş mümessili temizler bu eleman genelde gabi tabir edilen (gerizekalı beyinsiz aptal insan {sağa sola dön komutlarını almaktan aciz veya farklı problemleri olan mala yatan sağlıklı er}) elemanlardan seçilir, eğer cezalı asker veya cezalı acemi asker varsa bütün bok temizliği bunlara kalır; burada ceza hafif ceza olup bölük komutanı tarafından sözlü yada takım astsubayı tarafından sözlü verilir (kıytırık ceza). Gün boyunca koğuşlar temiz olmalıdır tuvaletler cillop gibi olmalıdır keza denetim gelir bölük komutanına kayarlar dolayısıyla düzeltilecek yatak ve temizlenecek bok hiç bitmez. (bu saydıklarımız kışlalar için geçerlidir karakollarda genelde erler sırayla temizler).


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    attack bunu yazdı:
    -----------------------------

    askerde tualetleri kim temizliyo? (:


    -----------------------------

    öncelikle koğuş mümessili temizler bu eleman genelde gabi tabir edilen (gerizekalı beyinsiz aptal insan {sağa sola dön komutlarını almaktan aciz veya farklı problemleri olan mala yatan sağlıklı er}) elemanlardan seçilir, eğer cezalı asker veya cezalı acemi asker varsa bütün bok temizliği bunlara kalır; burada ceza hafif ceza olup bölük komutanı tarafından sözlü yada takım astsubayı tarafından sözlü verilir (kıytırık ceza). Gün boyunca koğuşlar temiz olmalıdır tuvaletler cillop gibi olmalıdır keza denetim gelir bölük komutanına kayarlar dolayısıyla düzeltilecek yatak ve temizlenecek bok hiç bitmez. (bu saydıklarımız kışlalar için geçerlidir karakollarda genelde erler sırayla temizler).


    -----------------------------

    açıklayıcı cevabın için teşekkürler.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    Valla hacılar bende gidiyorum 20 günüm kaldı şurda :S ama mala yatıcam yoksa olmucak böle :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    Shawn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Valla hacılar bende gidiyorum 20 günüm kaldı şurda :S ama mala yatıcam yoksa olmucak böle :D


    -----------------------------

    mala yatma, çok sivri olma ama malada yatma gelen kullanır giden kullanır. kullandırtmazsan kendini mal olmadığını anlayıp cizerler. askerlik yapmış biri olarak gördüğüm kadarıyla mala yatıp rahat asklerlik yapmaya çalışıpda sittiri boktan adamların bile senden daha çok itibar görmesi, zor ve adam gibi herkes tarafından sevilen istediğin zaman komutanları kafaya alıp çarşıya pazara çıkman daha iyidir. 


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    attack bunu yazdı:
    -----------------------------

    askerde tualetleri kim temizliyo? (:


    -----------------------------

    öncelikle koğuş mümessili temizler bu eleman genelde gabi tabir edilen (gerizekalı beyinsiz aptal insan {sağa sola dön komutlarını almaktan aciz veya farklı problemleri olan mala yatan sağlıklı er}) elemanlardan seçilir, eğer cezalı asker veya cezalı acemi asker varsa bütün bok temizliği bunlara kalır; burada ceza hafif ceza olup bölük komutanı tarafından sözlü yada takım astsubayı tarafından sözlü verilir (kıytırık ceza). Gün boyunca koğuşlar temiz olmalıdır tuvaletler cillop gibi olmalıdır keza denetim gelir bölük komutanına kayarlar dolayısıyla düzeltilecek yatak ve temizlenecek bok hiç bitmez. (bu saydıklarımız kışlalar için geçerlidir karakollarda genelde erler sırayla temizler).


    -----------------------------

    valla bende koğuşculuk yaptım 13 ay gibi hatırı sayılır bi süre boyunca ama dediğin gibi ne gidip tuvalet temizlediğimi hatırlıyorum nede embesil olduğum için geçirdiler beni oraya nede ceza aldım.senin anlattığın şey değişkendir her tabur hatta her bölük aynı olmaz hiç bir zman!!!


    Living Death
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam aklında bulunsun kantinciyle revirciyle yazıcıyla ve sizin devrelerden nöbetçi onbaşı-çavuş olabilitesi yüksek adamlarla iyi geçin bunlarla aranı sakın ama sakın ayırma kanka oldun mu rahat edersin...


    Sene 2011 evliliğimin ilk ayları, pc başında Tahribat'da takılıyorum, açılış sayfa falan direk tahribat açılıyor. Bi gün hanım "beni mi daha çok seviyorsun Tahribatı mı?" dedi. "Hatun sen yokken Tahribat vardı." dedim, demez olaydım..
Toplam Hit: 5704 Toplam Mesaj: 36