folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Asp Dosyalarımızı Korumayı Nasıl Yaparz.



Asp Dosyalarımızı Korumayı Nasıl Yaparz.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    şimdi asp dosyalarım var bunları korumak için nasıl bir yol izleyebilirim yasal olarak zaten telif hakkını aldım yüzde 10 unu bile kullansalar scriptin dava açma hakkım oluyor ki zaten projemin kaynak kodlarını vermiycem + extra nasıl bir güvenlik önlemi alabilirim dll ile kodlama gibi zırvalıklar var sizce etkilimidir nasıl bir yol izleyebilirim bunun için ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Korumadan kastın nedir. Scripti satıcan ama kodları vermeyeceksin, kendi hostuna kurup adama kullanma hakkını vereceksin bunun korumasından mı bahsediyorsun?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    evet hacı şimdi asp dosyalarını dll ye çevirme olayları falan var.Yani scripti ben pc de kuracam sunucuyagöre yapılandıracağım sunucu adı mac adresi vs. gibi ve asp dosyalarına sunucu sahibide erişse bi işine yarayamayacak.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Gerek yok öyle birşeye. Fso elementi açıkmı içeride? Sen sunucunun ayarlarini elleme. Senin scriptin tecilliyse sorun yok demektir. Ne kadar kasarsan kas bir sekilde alinir script. Dert etme yanliz her zaman sözleşme ile çalışmaya bak.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    abü telif hakkını nasıl aldın nerden aldın detaylı bilgi verebilirmisin bu telif benimde işime yarayacak ama hiç bi bilgi bulamadım ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    turkticaret.net
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    hacı aslına bakarsan telifini daha almadım yanlız olayın nasıl yapılacağını biliyorum telif şeysini alıon noterden sanırım sonra başkası senin kodlarını kullandığı zaamn yada scriptini aldığı zaman mahkemeye verdiğinde bilir kişi inceliyor kodları ve yüzde kaç kullanıldığını tespit ediyor ona göre karşı tarafa tazminat açma hakkın falan oluyor

    8mm hacı zaten sunucu sağlam çalıştığım adamlarda böyle bişey yapmaz ama ne olur ne olmaz olayı sunucuyu minimum şekilde çalıştıracağız fso , ftp gibi şeyleri kapatacağız ama ne olur ne olmaz... :D götü garantiye almam lazım o kadar uğraştığımız bişey wareze düşerse çok üzülürüm açıkçası.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    BuZuL bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı aslına bakarsan telifini daha almadım yanlız olayın nasıl yapılacağını biliyorum telif şeysini alıon noterden sanırım sonra başkası senin kodlarını kullandığı zaamn yada scriptini aldığı zaman mahkemeye verdiğinde bilir kişi inceliyor kodları ve yüzde kaç kullanıldığını tespit ediyor ona göre karşı tarafa tazminat açma hakkın falan oluyor

    8mm hacı zaten sunucu sağlam çalıştığım adamlarda böyle bişey yapmaz ama ne olur ne olmaz olayı sunucuyu minimum şekilde çalıştıracağız fso , ftp gibi şeyleri kapatacağız ama ne olur ne olmaz... :D götü garantiye almam lazım o kadar uğraştığımız bişey wareze düşerse çok üzülürüm açıkçası.


    -----------------------------

    Nedir uğraştığın şey ? :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsun
    efsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    5 yıldır uğraştıgı şey ne olabilir ?emlak portalı tandır yapma boşuna free wersende kullanan olmaz olm sen kodluyana kadar  köşe başındaki emlakçının bile sitesi war :S geç kaldın bu projeye olm :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xtlan
    xtlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2003
    Dişi
    en iyisi o zaten buzul ftp ve kontrol panel erisimi vermeyin kendi serverlarinizda barindirin.noterdende onaylatirsan bir sorun olmaz.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    e peki bu noter olayı nasıl oluyo abi elimde kod var onayla bunu bana mı dicem :D ya valla gerekli şöyle bi araştırmam lazım bulamadım hiçbişey tanıdık notercide yokki amk. neyse yarın noter olayına bi bakayım ben buzul saol yardımcı olamadım ama sen bana oldun :P
Toplam Hit: 1333 Toplam Mesaj: 21