folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Aspile Web Sayfası Yapımı



Aspile Web Sayfası Yapımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JerusaLem
    JerusaLem's avatar
    Savaş Madalyası Developer Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2002
    Erkek
    ir2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben sadece notepad ve
    homesite 4.5 i kullanırım eski version
    tek kelimeyle mükemmel

    bide kendim yapıcam şimdi prewiev e basınca http://localhost/ da göstericek renklendiricek falan yapınca yollarım size tahribat.com speciasl versionm yaparım :)
    -----------------------------

    benimde böyle bir projem wardı yarım kaldı ya.
    3 tane tab koymuştum.

    biri asp yazdığım yer.
    diğer ön izleme
    diğeride ftp.

    harika bişiyidi


    ey ulu TÜRK öğün, eşin yoktur altında göğün..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DesertSun
    DesertSun's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2002
    Erkek
    En sağlam Visual interdev ama Notepad te iyidir..

    ::: REALHACKERS.NET ADMIN :::
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    Kardeş Visual ile bir çok şeyde yapamayacağın şeyi yapabilirsin. Nasıl diyeyim, görsellik yerine profesyonellik diyorsan Visual fakat görselliğin yanında kolaylık diyorsan Dreamweaver MX! Bak mesela text fieldlara istediğini yaptırabilirsin sağ menü sayesinde ama Dreamweaverda adamlar bunu resmen saklamışlar kimse görmesin diye sanki.. Ama ikisini de kullanırsan çok güzel şeyler çıkar ortaya. Ha şu da var: en son olarak rötüşları notepad ile atarsın. mesela karakter sorunlarıyla boğuşacaksın. bunu da en pratik olarak note pad ile giderirsin..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    jeru : doru alm ftp de koyim :)

    fropntpage200 nedfden bulabilirm diyen ark;
    yazıcı olunda war git altıncılar çarşısına orda altkattaki dükkanlara benim ismimi wer :) nickimi wersende olur
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    rütuşları niye notepad le atıyonuz ki anlamıyom.
    dreamweaver hiç bişeye karışmıyo. ve coder stilde bile kolaylıkları var.
    bence artık homesite dönemi de geçti dw mx sayesinde.
    hatta dw yi visual gibi görüntü ile de kullanabiliyorsunuz.
    javascriptlerde bile kolaylık var.
    asp,php,flash action scriptleri bile dw mx ile yazabiliyorsunuz.
    bunların hepsini bir arada ben başka bi programda görmedim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    yok aha yok,
    frontpage kral

    bakın aspindir.com da yeni anket yapmışlar hangi editörü kullanıyosunuz diye frontpage hepsine 10 larca kat fark koymuş.

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CreateObject
    CreateObject's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2003
    Erkek
    bence de frontpage baba bir program

    "Dünya mert olsa; YUVARLAK OLMAZDI"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    yaw bu notepad kullananları anlamıyom nasıl renksiz falan yapıyolar?

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cyberattack
    Cyberattack's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2003
    Erkek
    Notepad ile de renkli sayfalar yapabilirsin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    Cyberattack bunu yazdı:
    -----------------------------
    Notepad ile de renkli sayfalar yapabilirsin.
    -----------------------------

    hadi canım :)

    sen beni yanlış anladın öyle değil, notepad de asp yazarken renkli yazılmıyo yani.

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
Toplam Hit: 2738 Toplam Mesaj: 29