folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder AYT Lamerinin Zırvalaları (İlgili Kişiler Bi Baksın =)



AYT Lamerinin Zırvalaları (İlgili Kişiler Bi Baksın =)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek
    Sizde herekese lamerdiyosunuz. Sizden başka herkes lamer.Merak ediyom ne zaman kendiniden başka birine hacker diyeceksiniz . . .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    lamer olana lamer denir canıııım :D

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek
    Bu işte bir terslik var etrafta hiç hacker kalmamış hepsi lamer omuş . . .
    Bi sen kalmışsın (:);)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    biz kendimize hacker demiyoruzki :D
    böyle lamerlar hackerım diye geziyorsaaa
    biz tam1hackerız o zaman
    yane benim nick ve anlamı ok dostum ?

    sırıtma la.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek
    babannemin bi sözü aklıma geldi şimdi...

    katranı kaynatsan olur mu şeker?? Cinsini s..tiğim cinsine çeker..

    babannemin ağzı bozuk biraz da:))))

    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scaryhim
    scaryhim's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2006
    Erkek
    olum bu eziği ciddiye alıp konuşmakla hata etmişin la direk bi laf koyup engelleseydin amk duumu :D götümün lamerları

    kasaya mal koyana yoklama yasak (heygir)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hMhM
    hMhM's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    uğraşmaya bile değmez. biz uğraştıkça bunlar kendilerini bişi zannedio salla gitsin kendi hallerinde davs yapsın onlar.

    kenarda köşede takılırım ben
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek
    TAM1HACKER2 onlarda sana bu lamerler kendine hacker diyosa biz tam bir hackerız diyolar.Benim anlatmak istediğim herkese lamer lamer lamer lamer diyip durmayın.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    muhammedonur

    Kime ne diyeceğimizi sana sormuyalım herkes özgürdür biz böleyiz isteyen gider!!.......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    abi nie reklamını yapmak isteyen bizi seçio ya gidin ezik birini seçin sonunuz savsak a dönmesin:) sallayın diorus şimdi yine yoksa bunlar gibi lavukları takıcak olsak pc başından kalkmadan bunlara laf yetiştirmemiz lazım olurdu ne demiş bu ayt salaklarının sözde koruoz dediği ülkenin ataları:D

    meyve veren ağaç taşlanır:)
Toplam Hit: 2722 Toplam Mesaj: 24