Bad Girl Vardi İçinde Biliyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı

    bad girl degil bu holla back girl olabilir mi

     

    ne şarkıydı bee =)


    destination@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MADTAMER
    MADTAMER's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    KaraKule senin için dua ediyorum kardeşim evet buydu yardimci olmaya çalişan herkese çok teşekkür ediyorum karakule işi sonlandirdi :D


    Ey TÜRK!Üstte mavi gök çökmedikçe,altta yağız yer yarılmadıkça,senin ilini ve töreni kim bozabilir.Titre ve özüne dön.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    MADTAMER bunu yazdı

    KaraKule senin için dua ediyorum kardeşim evet buydu yardimci olmaya çalişan herkese çok teşekkür ediyorum karakule işi sonlandirdi :D

    eyvallah :) bad girl ve sari taksiyi gorunce dedim kesin gwendir :D 


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MADTAMER
    MADTAMER's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    Yahu bu şarki unutulurmu hiç kendime şaşiyorum zaten :P

     

    http://www.youtube.com/watch?v=Kgjkth6BRRY


    Ey TÜRK!Üstte mavi gök çökmedikçe,altta yağız yer yarılmadıkça,senin ilini ve töreni kim bozabilir.Titre ve özüne dön.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    bu ne biçim konu başlığı la,


    sandım ki "sevgilimin içinde orospuluk vardı biliyordum"

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Tüm Bad Girl'ler buraya toplanmış hacı bu olmasın :D

    http://www.youtube.com/watch?v=b5xqChB4e6M

     


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek

    ben de bu şarkı sandım

     

    http://www.youtube.com/watch?v=gM_XtJa-wEE

     

    mia bad girls

     

    video için kusra bakmayın orjinal klip kaldırılmış.

    Noyan tarafından 29/Oca/13 22:57 tarihinde düzenlenmiştir

    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clickanddie
    Clickanddie's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2010
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=3Yuqxl284cg 

     

    mia - bad girls 

     

    büyük bir ihtimalle budur bende çok severim bu şarkıyı :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clickanddie
    Clickanddie's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2010
    Erkek
    Bilinmeyen bunu yazdı

    bu ne biçim konu başlığı la,


    sandım ki "sevgilimin içinde orospuluk vardı biliyordum"

    aynen aynen :D:D:D:D nasihat vermeye gelmiştim tamda :D

Toplam Hit: 2132 Toplam Mesaj: 23