Bana 1 Banner Yapana Host Vericem..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BY-PCkopat
    BY-PCkopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Arkadaşlar Siteme 1 Tane Profösyonel Bir Banner Yapa 50 Mb Asp Php Destekli Host vericem. Ayrıca Çok iyi Yaparsa Host Alanını Artırabiliriz. Örnek Olarak Tahrip.com Eski Bannerını Gösterebilirm.. www.askerialan.com/banner.swf        işte tahripin secdiğim bannerı.


    Demirden Korksak Kemer Takmazdık.. :))) www.askerialan.net
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    No_MeRCy
    No_MeRCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    link ölü

    "Parmağımla insanlara yıldızları gösteriyorum, onlar parmağıma bakıyorlar"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek

    kreston_@hotmail.com a gel yardımcı olayım sana


    da tahrip'inki kadar güzel yaparsam vereceğin host 50 mbdan büyük olmalı


    Zimbabwe
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BY-PCkopat
    BY-PCkopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Hacı Sen Öle Bişe Yap Bana Canımı Verim Sana :)))

    Demirden Korksak Kemer Takmazdık.. :))) www.askerialan.net
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PasaLi
    PasaLi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    yardimci olabilirim istersen realturk18@hotmail.com

    PHP
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cimba
    cimba's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Ben profosyonel grafikerim, bana ulaş...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WoLKi_ToLKi
    WoLKi_ToLKi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    gel bana da msn e wolkitolki@hotmail.com baqalım ne istiosun!


    ...::: WoLKi_ToLKi V.3.0 ™ :::... *** ThiS iS a iLLeGaL BoY ***
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BY-PCkopat
    BY-PCkopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Tmm KArdeşlerim Hepinizi Ekledim..

    Demirden Korksak Kemer Takmazdık.. :))) www.askerialan.net
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BY-PCkopat
    BY-PCkopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    cimba ve doguhan kardeşler msn adresinize nasıl ulaşabilirim benimki bypckopat@askerialan.com

    Demirden Korksak Kemer Takmazdık.. :))) www.askerialan.net
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    LynXMaSTeR@hotmail.com   bi uğra istersen ;)


    https://goo.gl/il95sM
Toplam Hit: 1770 Toplam Mesaj: 13