folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Banka Kredisi İçin Aracı Lazım [Çözüldü]



Banka Kredisi İçin Aracı Lazım [Çözüldü]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    selam müritcanlar

    2012 yılında kırmızı kalem yedim sokak ağzı ile

    2 yıldır bankalara borcum yok

    kamu personeliyim

    10k kredi kullanmam gerekli ancak nkolaykredi, enpara vs olmadı

    büyük şehirlerde bu işleri koşturanlar var, amacım aramızda bilen eden varsa parayı o kazansın amk

    neyse bana 10k parayı bankadan çıkartacak aracı lazım.

    genelde bu tür aracılar %20-25 arasında rakamlara çalışıyorlar.

    yani krediyi 12-13 olarak çıkartsın sorun değil.

    36 ay olursa zorlanmadan ödeyebilirim.

    hesabım olan bankalar; yapı kredi (maaş bankası, kırmızı kalem atan ibneler de onlar), CepteTEB, Enpara, KuveytTürk, İNG, ziraat, iş bankası, vakıfbank, halkbank, garanti

    haaa bu arada Kuveyttürk'ten alınmış kredi kartım var. kredi kartımı rehin karşılığında almıştım.

    aracı izmirde olursa işler daha hızlı yürüyebilir sanki ama istanbulda filan olursa geliriz yani...

    şimdiden teşekkürler müritcanlar

    ________________________________________________________

    durum güncellemesi; 22.03.2016 çarşamba

    konuyla ilgili hem bilgi vereyim hem de öğrendiğim bir konuda sizi yeşillendireyim

    az önce ziraat bankasına gittim.

    kredi kayıt bürosu (kkb) nezdinde ki takipli veya takipsiz borçlarımı öğrendim.

    sadece turkcell finansman ile aldığım cep telefonu görünüyor.

    birde 2014'de kapanmış olan kredi kartı borcum hala ''takipte'' görünüyormuş

    tutar ne kadar derseniz; 56 TL, hepi topu amına koduğumun 56 türk lirası

    neyse

    merkez bankasından güncelleme istediler ve sonucun 24 saat içerisinde değişeceğini bildirdiler

    ziraat bankasında ki vatandaşın söylediğine göre;

    ''şubat ayında çıkan sicil affı bankalara çıkmış bir af aslında, yani devlet bize diyor ki

    -eğer borcunu ödemiş veya yapılandırmış kişilere kredi verirsen ve bu kişiler borçlarını ödemeyip borçlar bana kalırsa; sana ceza vermeyeceğim-

    haliyle uzun zamandır kredi ürünü kullanmamış kişiler, kamu personelleri, borcunu yapılandırmış olanlara kredi kullandırmak istiyoruz'' dedi

    bende ''peki bu güncelleme gerçekleştikten sonra kredi kullanabilecek miyim?'' diye sorduğumda;

    ''artık senin durumunda olan kişiler için insiyatifi banka yetkililerine veriyorlar, şube yetkilimiz gerekli insiyatifi kullanırsa evet alabilirsiniz'' dedi.

    büyük gün cuma.

    bekliyoruzzzzz

    ____________________________________________________________________________________________

     

    durum güncellemesi: 24.03.2017 cuma

    bu sabah büyük gündü ve ziraat bankasına gidip evraklarımı verdim.

    kkb sicilim temizlenmiş :)))

    aracıya vs gerek kalmadı

    ancak mernis adres sisteminde kayıtlı adresim gözükmüyormuş

    o problemi çözdükten sonra kredi başvurum, kredi kartı başvurum %80-90 ihtimalle kabul edilecek(miş)

    __________________________________________________

    evet dostlar.

    biraz hasta olduğumdan geç yazıyorum kusura bakmayın piliz

    neyse; en son 24.03.2017 cuma günü bankaya gittim.

    ancak mernis sisteminde adresim gözükmediği için bi teknik sorun vardı

    onu da 28.03.2017 salı günü hallettim.

    aynı gün akşam üstü tekrar bankaya gidip (zırt pırt izin alamıyorum) durumu bildirdim.

    banka görevlisi, merkeze evraklarımı yollarken iyi niyet mektubu minvalinde bir yazı yolladı

    sonra da bana ''bundan sonrası banka genel müdürlüğünün insiyatifinde'' dedi.

    29.03.2017 çarşamba günü sabahtan bankadan arayarak

    ''kredinin onaylandığını ve sözleşmeleri imzalayarak kullanabileceğimi'' söyledi.

    29.03.2017 günü krediyi kullanmayı başardım.

    bonus olarak 3k limitli kredi kartı verdiler.

    durumlar böyle...

    DanLev tarafından 31/Mar/17 11:18 tarihinde düzenlenmiştir

    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Banka müdürlerinin insiyatif kullanma hakkı var ama senin durumunda işine yarar mı bilemem hocam. Bir tanıdığa konut kredisi alacaktık emlakçı araya girdi banka müdürünü tanıyormuş müdür bi şeyler ayarlardı.


    Sana telefon öneremem, Senin gelir durumunu bilmiyorum, Beklentilerini bilmiyorum, Kullanım tarzını hiç bilmiyorum, O yüzden sana telefon öneremem ben. Kimi adam için iki bin lira leblebi çekirdek parası, Kimi adam için üç yüz elli lira cinayet nedeni, O yüzden ben, Yine sana telefon öneremem, Sana telefon öneremem ben.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cybermole
    cybermole's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2016
    Erkek

    7 yıl geçmeden işin çok zor.

    yani 2012+7

    cybermole tarafından 23/Şub/17 19:35 tarihinde düzenlenmiştir

    Kötü olanları aranızdan çıkarın!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    cybermole bunu yazdı

    7 yıl geçmeden işin çok zor.

    yani 2012+7

    7 yıl filan diye birşey yok hacım. 2011 de avukatlık olup takibe gitmiştim aynı durumlar yani öğrenciyken. 2014de işe girdim çatır çatır kredi de çektim kartta aldım. 

    Arkadaşın derdine derman olacak tek şey Müdür kefaleti.

     

    İstersen yardımcı olabilirim iş bankasından yeni istifa ettim. Bordro ve kimliğini bora.kizilatesli@hotmail.com adresine atarsan şansımızı deneyelim..

     

    Not: Çanakkaledeyim ama burdan kredini çıkartırız izmirde en yakın şubeye gider imzalarını atar paranı alırsın nasipse..

     

    Turania tarafından 23/Şub/17 21:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    4 bankadan kırmızı kart, vergi dairesinden 2 haciz 3 vergi borcu ile, 

    maaş aldığım bankaya 27 gün gidip gele gidip gele bireyselciyle kanka olduk 10k çektim kredi sonunda.

    12 ay vade 10.900 ödemesi.

    müdür inisitayif alırsa rahat çıkar hacım. müdürü kafala.


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    4 bankadan kırmızı kart, vergi dairesinden 2 haciz 3 vergi borcu ile, 

    maaş aldığım bankaya 27 gün gidip gele gidip gele bireyselciyle kanka olduk 10k çektim kredi sonunda.

    12 ay vade 10.900 ödemesi.

    müdür inisitayif alırsa rahat çıkar hacım. müdürü kafala.

    10 bin tl için müdür kimseyle muhattap bile olmaz :) 10 bin tl için hiçbir müşteri temsilcisi müdürle gidip konuşmaz çıkmaz der savarlar hocam  o komisyon olayı daha çok bankalarda ticari kredilerde dönüyor 

    bir sürü banka sıkıntda kimsede kendini riske atmaz 


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı
    10 bin tl için müdür kimseyle muhattap bile olmaz :) 10 bin tl için hiçbir müşteri temsilcisi müdürle gidip konuşmaz çıkmaz der savarlar hocam  o komisyon olayı daha çok bankalarda ticari kredilerde dönüyor 

    bir sürü banka sıkıntda kimsede kendini riske atmaz 

    hocam ilk gittim. red yedim. şunu şunu öde gel dedi.

    ödedim geldim. red yedim.şu bankayı ara şunu talep et dedi.

    yaptım red yedim. en son sistemden bişiler yaptı kişisel not filan düştü gene red.

    bu olaylar 25 günde oldu.

    dur mk sana kredi çıkaramazsam bana da X demesinler dedi. gene başvurdum kendi bizzat aldı gitti formu müdüre onaylattı 1 saat sonra para hesaptaydı.

    kamudayım maaş bankam.


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    kamuda olanların hepsimi kırmızı çizik yedi la lşasdflşkajsfx ALLAH yardımcınız olsn hocam kullanmayın ne kredi nede kredi kartı.


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://goo.gl/m53wkv
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    Turania bunu yazdı
    cybermole bunu yazdı

    7 yıl geçmeden işin çok zor.

    yani 2012+7

    7 yıl filan diye birşey yok hacım. 2011 de avukatlık olup takibe gitmiştim aynı durumlar yani öğrenciyken. 2014de işe girdim çatır çatır kredi de çektim kartta aldım. 

    Arkadaşın derdine derman olacak tek şey Müdür kefaleti.

     

    İstersen yardımcı olabilirim iş bankasından yeni istifa ettim. Bordro ve kimliğini bora.kizilatesli@hotmail.com adresine atarsan şansımızı deneyelim..

     

    Not: Çanakkaledeyim ama burdan kredini çıkartırız izmirde en yakın şubeye gider imzalarını atar paranı alırsın nasipse..

     

    müritcan, gsm numaramı içeren maili 5-10 dk önce yolladım.

    pazartesi günü istediğin evrakları içeren bir mail daha atacağım sana.

    olsa da olmasa da teşekkürler şimdiden


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    Turania bunu yazdı
    cybermole bunu yazdı

    7 yıl geçmeden işin çok zor.

    yani 2012+7

    7 yıl filan diye birşey yok hacım. 2011 de avukatlık olup takibe gitmiştim aynı durumlar yani öğrenciyken. 2014de işe girdim çatır çatır kredi de çektim kartta aldım. 

    Arkadaşın derdine derman olacak tek şey Müdür kefaleti.

     

    İstersen yardımcı olabilirim iş bankasından yeni istifa ettim. Bordro ve kimliğini bora.kizilatesli@hotmail.com adresine atarsan şansımızı deneyelim..

     

    Not: Çanakkaledeyim ama burdan kredini çıkartırız izmirde en yakın şubeye gider imzalarını atar paranı alırsın nasipse..

     


    Adam Kink.


    Kurtlar tasma takmaz....
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    Hocam ensara dan çıkmama sebebi maaş beyanında bulunmaman. Bence maaş bordron ile maaş aldığın bankaya git oradan çıkar kesin. 


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
Toplam Hit: 2742 Toplam Mesaj: 25
banka aracı lazım kredisi çekme