Bedava Domain | .Fr/.Com/.Net/.Me/.İnfo Vsvs..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    indire gandi yapcaksınız dimi çakallar :D


    Follow me : http://twitter.com/TheFCN
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------

    acemi-webci bunu yazdı:
    -----------------------------

    cok heycanlıyım la :W

    20.45 şimdi saat .. 

    hadi gandi.. :)


    -----------------------------

    Gerginlik yaratma hocam :D


    -----------------------------

    52 geçiyo hocam, kapçam gibi ..

    gandi gandi domainlerrrr :P

     

    edt: 54

    edt: 55 :)

    edt: 56 laa heycanlanıyorm a* alamicam sankii :W


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    acemi-webci bunu yazdı:
    -----------------------------

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------

    acemi-webci bunu yazdı:
    -----------------------------

    cok heycanlıyım la :W

    20.45 şimdi saat .. 

    hadi gandi.. :)


    -----------------------------

    Gerginlik yaratma hocam :D


    -----------------------------

    52 geçiyo hocam, kapçam gibi ..

    gandi gandi domainlerrrr :P

     

    edt: 54


    -----------------------------

    hocam o değilde kanal d'de acayip bir program var bi bak istersen :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    deprem olacak lan 2 dk içinde herkez dışarı atsın kendiniiii.....!!!!!!! :)))


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    hadi ordan :W daha yazmicam alana kadar odaklanıyorum gandiye hadi görüşürüz domain alınca ... :D

     

    edt: 59 :W


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    acemi-webci bunu yazdı:
    -----------------------------

    hadi ordan :W daha yazmicam alana kadar odaklanıyoru hadi görüşürüz domain alınca ... :D


    -----------------------------

    dikkat et uzun süredir sitede bir işlem yapmadıysan login fail oluyor.. şimdi farketteim tekrar giriş yaptım.. Şaka değil bu gerçek (:

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    çok helecanlı birşeymiş lan bu:D açma germe yaptı vücudumda:D

    edit : site hacklendi! :D


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    aldım laa :D:D 2 adet :D

    çok sevinçliyim :D


    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    aldım.. açlık yapmayalım 1 tane yeter (:

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    acemi-webci bunu yazdı:
    -----------------------------

    aldım laa :D:D 2 adet :D

    çok sevinçliyim :D


    -----------------------------

    iki adet nasıl aldın la :F


    Beneath this mask there is more than flesh. Beneath this mask there is an idea, Mr. Creedy. And ideas are bulletproof!
Toplam Hit: 9315 Toplam Mesaj: 100