Bedava Sms?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Arkadaşlar merhaba ya bedava sms atabileceğim programlar yada siteler varmı biliomusunuz öyle birşey kaç aydıra arıyorum yok hiçbiyerde ya biliyorsanız söyleyin pls.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    arama motorunu dene kardeş :D

    çok işe yarıcak çokkk :D

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hackerdirka sen ne akıllısın lan öyle kaldır lan fakeyi !!!

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hacker dirka yaptığın ayıptır kardeş , siteye fake koymuşsun arkadaşı yanlış yönlendiriosn , umarım banlanırsın : )

    dont think twice its all right
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thenumb
    thenumb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    adminlerimiz biri dirkaya lütfen tahribat kardeşliği anlatsın.CW değel burası insanların bilgisizliklerinden yararlanmaya çalışmakta neyin nesi.......
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxDreameR
    MaxDreameR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    wala hee.. bencede böle kişilerin burda yeri yok..

    " ' "
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unstopable
    unstopable's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek
    insanların cehaletinden yararlamaya çalışmak hem de böle adicesine ancak aptalların işidir

    ut veniant omnes!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Çok saolun biri lütfen bu üyeyi banlasın fake adres göndermiş burda ciddi bişe soruyoz ayıp tahribata yakışmayan bir üyenin tahribatta ne işi var o arkadaş çok ayıp etmiş. :(((((((((((((((((
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deathmaster
    deathmaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek
    Burası herkesin gönülden birşeyler paylaştıgı bi platform

    Bunun gibi adamlar çıkacaktır doğal olan budur

    Çözüm doğal seleksiyondur

    Umarım banlanırsın !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Protesto
    Protesto's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Ban ! pls.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deathmaster
    deathmaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek
    Ya flood um içn kusura bakmayın ama sms konusuna değinmeyi unuttum !

    Bi arama yaptım sms diye tahribatta birsürü topic gördüm gecen gün

    Ama bi aralar poyraz bomber wardı linkini burda mı almıstım tam hatırlamıorum ama çok güzeldi çalışodu istedigin kadar sms atabliodun !

    Bnm cd lerden birinde olucaktı ama elinde olan warsa çalışıp çalışmadıgı hakkında bilgi werebilir mi ben bulabilirsem uploadlarım !
Toplam Hit: 1544 Toplam Mesaj: 12