folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Bedava Vbulletin.Org Hesabı Dağıtıyorum Buyrun....



Bedava Vbulletin.Org Hesabı Dağıtıyorum Buyrun....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yellowstar
    yellowstar's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    bana da atarsan çok sevinirim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutay
    tutay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bana da gönder hocam
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    Abü ben bişi istemiyom.Allah dualarını kabul etsin..


    Yanıyorum söndürenin *mk!! İpimle kuşağım, ....... ......!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyber-works
    cyber-works's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    hocam şimdididej sağol bekliyorum ;)

    ferman sende dert çekmek bizde senden ayığız bu sarhoş halimizle sen insan kanı içersin biz üzüm kanı söyle, kötülük bunun neresinde?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Şu ana kadar konuya cevap yazan herkese yolladım sanırım alamayanlar varsa tekrar yazsın buraya atarım..

     

     

    Ayrıca xursi çok saol kardeşim. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    Allah büyüktür kardeş inşallah senin dileklerinide kabul eder.

    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    hoja banada bi kıyak yaparsan sevinirim. şimdiden teşekkürler. pm olarak atabilirsin şifreyi kullanıcı adını. hoja senin gibileri olduğu sürece tahribatın sırtı yere gelmez..ger çi normalde de gelmez :D

    troll
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Bana da bana da hadi bekliyorum hocam PM ;) !!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    poker
    poker's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    zuper hoca eline sağlık

    yaşanılası çok güzel bi çocuk
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ofarslann
    ofarslann's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    s.a

    rica etsem  tayok banada gönderirmisin...

    benimde bir vbulletin org hesabım olsun.

    gönderirsen sevinirim..

     


    ""Medeniyet Açmaksa Bedeni, Hayvanlar Sizden De Medeni!"" M.Akif ERSOY
Toplam Hit: 7527 Toplam Mesaj: 51