folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Beleşe Kedi Maması Hücuum :D



Beleşe Kedi Maması Hücuum :D

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek
    http://registration.mars.com/survey/TR/SiberalemCat/Form1.asp?survey=744

    aramızda kedisi olan veya kedi maması yiyen var ise sömürsün :D

    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek
    o kadar kedi maması veryok bi teşekkür bile etmiyonuz :D

    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitNickKevin
    MitNickKevin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek
    buraya takılan adam kedi beslermi a.k, kedi besleyen bi arkadaşa verdim linki bakalım gelcekmi...

    Bilgi ceza, Bilgi suç ve Taşımak ağır. Unutmak ise öğrenmekten daha çok zaman alır...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek
    satanist neyim varsa önce beslesin sonra kessin die verdim :D

    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Yaw yediimiz kokoreçler nassa kediden,tek deişiklik küçükten besliyip büyütcen,temiz,semiz besili ve hijyenik bi kedi yemiş olcan :P

    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    ben besliom da hayvanı hasta ettik zaten bakamadık mına koduk :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    bende yaptım bakalım gelecekmi
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    La benim vardı köpeklere attım yediler kediyi zuhuuahhh!!!

    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Hocular dikkat edin bu kedi maması denen merete,hayvanlar alışırsa mamadan başka bir şey yemiyor,resmen yemek seçer hale geliyor,ha bir de pisicikleri sinirsek ediyor,haberiniz ola.

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    FireX
    FireX's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Esrardede +1

    Bir avuç mama gönderecekler sonra hayvana vereceksiniz.Sonra sürekli onu isteyecek.Hangi markaysa ondan almak zorunda kalacaksınız sürekli.Reklam kokan hareketler bunlar :)

    λ
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    graywolf
    tulu
    tulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Dişi
    ya topigi görunce kedimiz oldugunu simdi hatirladim :d fazla olmadi ama ortalikta gorunmuyo bi yemek için geliyo okuz :d

    lölölö
Toplam Hit: 1718 Toplam Mesaj: 19