Beni Yapabilcek Bi Öğretmen Arıom

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ragmendous
    ragmendous's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2005
    Erkek
    olum ben anlamadım hem beni acıkca si...n diyorsun sonra gelmis sizi si....cem diorsun senin cinsiyetin ne ya bide hangi eylemi seccen??

    serseriyim,icerim,dagıtırım bar bar gezerim soranlara kaportacıyım derim kimseyi kafaya takmam sekil yapmaya bayılırım
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Snake
    Snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    ilk seni sikmeye baslıcam uen götten anlıyan ark lar


    burda adam yokki hepsi götünden anlıo bide olcakalar

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ragmendous
    ragmendous's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2005
    Erkek

    lan gel sik hadi bekliyom bi daha mesaj at ahmet seni bulur harbiden cinsiyetine bakmam dolarım.


    serseriyim,icerim,dagıtırım bar bar gezerim soranlara kaportacıyım derim kimseyi kafaya takmam sekil yapmaya bayılırım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Snake
    Snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    len git


    düzgün ol  füzgün konusalım

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    hoca biz irc.tahribat.com daki arkadaşlarla anlaşdık hepberaber seni yapmaya hazırız ok? yaşın küçükmüş ama olsun görevimizdir sizleri yapmak :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ouz
    Ouz's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2003
    Erkek
    olay budur abi, herif i$ baksana kendini yaptırıyo gay mi ne =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RemotE
    RemotE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    hoCa ayıpsın söz ben sana her şeyi yapıcam bakma sen bunları herşeyi yapıcam Sen çok böyük bir Hakker olucan hata hataa Haykır olursan daha böyük olursun Haykır ve Hakker ın anlamını biliyorsundur dimi hojam bunlar iki ayrı kavram yapacam ben sana hepsini sen korkma

    Bizi Satanı Biz Bedavaya Veririz..! http://www.intikal.org - http://www.ohbea.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek

    füzgün konuşun ulen :) ama yanılmamışım , ilk yazımdaki gibi kesin seni yapıcak biri çıkıcaktır demiştim dimi :D


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    kardeş ben sana bittim ya seni eğitirim de öretirimde yaparımda ama öncec yapacam sora öretecem ya çok daşşak geçmişiniz bide ben geçmeyim kardeş editle şu msj ını artık m.q:) okudukça yarılıom zaten üstünden bütün tahribat geçmeye hazır ama ben yokum:)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLegaLL
    iLLegaLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    Ben yapmam dai :))

    ~~~Knowledge is power and not free~~~
Toplam Hit: 2472 Toplam Mesaj: 24