folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Beyler Bilen War Sa Yardım Etsin



Beyler Bilen War Sa Yardım Etsin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Sweet
    By_Sweet's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    ya beyLer bu başLat - çaLıştır dediqimiz de regedit qibi kodLar war bi de win.ini qibi her nese bunun qibi kodLar biLen war sa yazabiLirmi we işLevLerinide şimdiden teşekkür ederim.

    I"amDJ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Bunun icinde bir oyun var ama neyse anlayan  anladı


    compmgmt.msc Bilgisayar yönetimini açar.

    clipbrd.exe Pano işlemcisini açar.

    cleanmgr.exe Disk temizleyiciyi açar.

    ciadv.msc Dizin yöneticisini açar.

    charmap.exe Karakterleri ayarlamanızı sağlar.

    calc.exe Hesap makinesini açar.

    diskmgmt.msc Disk yönetimini açar.

    devmgmt.msc Aygıt yöneticisini açar.

    dfrg.msc Disk birleştiriciyi açar.

    eudcedit.exe Karakter imal edebilirsiniz.

    appwiz.cpl Program ekle kaldırı açar.

    access.cpl Erişebilirlik seçeneklerini açar.

    accyper-varioriz.exe Erişebilirlik sihirbazını açar.

    desk.cpl Görüntü özelliklerini açar.

    eventvwr.exe Olay görüntüleyicisini açar.

    freecell.exe İskambil oyununu açar.

    fsmgmt.msc Paylaşılan klasörler menüsünü açar.

    hdwwiz.cpl Donanım ekleme sihirbazını açar.

    iexpress.exe Setup programını açar.

    inetcpl.cpl İnternet özelliklerini açar.

    intl.cpl Bölge ve dil ayarlarını açar.

    joy.cpl Oyun kontrollerini açar.

    magnify.exe Büyüteçi açar.

    main.cpl Fare özelliklerini açar.

    mmsys.cpl Ses ayarlarını açar.

    mspaint.exe Paint programını açar.

    narrator.exe İngilizce ekran okuyucusunu açar.

    ntbackup.exe Yedekleme sihirbazını açar.

    nusrmgr.cpl Kullanıcı hesaplarını açar.

    osk.exe Ekran klavyesi açar.

    telnet.exe Telnet’i açar.

    spider.exe Kağıt oyunu açar.

    gpedit.msc Grup poliçesi açar.

    msconfig.exe Sistem ayarlarını açar.

    verifier.exe Sürücü monitörünü açar.

    drwtsn32.exe Sorun tanıma aracını açar.

    dxdiag.exe DirectX sürümünüzü öğrenmenizi sağlar.

    mobsync.exe Senkronizasyon sağlar.

    mplay32.exe Media Player’ın çok basit bir halini açar.

    odbcad32.exe Database işleme sağlar.

    packager.exe Obje paketleyiciyi açar.

    perfmon.exe Sistem monitörünü açar.

    progman.exe Masaüstü yöneticisini açar.

    rasphone.exe Erişim defterini açar.

    shrpubw.exe Network paylaşımı bilgisini açar.

    sigverif.exe İmza denetleyicisini açar.

    sysedit.exe Sistem yöneticisini açar.

    syskey.exe Şifre databaseini açar.

    sndrec32.exe Ses kaydedicisini açar.

    timedate.cpl Tarih ayarlama penceresini açar.

    tourstart.exe Windows XP turu başlatır.

    winchat.exe Windows içinde bulunan chat programını açar.

    winmine.exe Mayın Tarlası oyununu açar.

    write.exe WordPad’i açar.

    wupdmgr.exe Windows güncelleştirme penceresini açar.

    explorer.exe Windows Gezgini’ni açar.

    powercfg.cpl Güç seçeneklerini açar.

    rasphone.exe Ağ bağlantılarını açar.

    regedt32.exe Windows Kayıt Düzenleyicisi’ni açar.

    regedit.exe Windows Kayıt Düzenleyicisi’ni açar.

    sndvol32.exe Ses ayarlarını yapmanızı sağlar.

    notepad.exe Not defterini açar.

    taskmgr.exe Görev yöneticisini açar.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Sweet
    By_Sweet's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    yok arkadaşım oyun faLan yok :D saqoL herşey için sadece iLqimi çekti biLmediqim neLer war diye sordum :)

    I"amDJ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    sağol metallica


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blood_rhyme
    blood_rhyme's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

     


     control : denetim masasını açar

    control mouse : Mouse ayarlarını açar

    dxdiag : Pc özelliklerini gösterir.


    ben bunları biliyorum


    EY YARALI KÜKREYEN ASLAN, SENİN GEZDİĞİN GÜZEL SAHRALAR ZULMÜN KÖPEKLERİNE KALDI, ARTIK GAFLET UYKUSUNDAN UYAN ! ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Sweet
    By_Sweet's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    ertan maLMısın nesin sen ya adamın akşam akşam canını sıkmayın bişi merak ettim sordum ben bi kere forumdan kim seyi doqru dürüst tanımıyorum a.q yerinde bişi sormayacaksan ne yapacaz allah aşkına saçma saçma konuşmayın forumda ses çıkartmadım diye tepeme çıktınız daha şu an ne dediqinizi biLe anLamadım bişi merak ettim onuda size sordum

    I"amDJ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Konuyu kapat benim çenemi açtırma,metallicanın hatrı için yazıyı editledim. Sen öğrenmeye devam et hocam

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    ertan bunu yazdı:


    Konuyu kapat benim çenemi açtırma,metallicanın hatrı için yazıyı editledim. Sen öğrenmeye devam et hocam


    SAgol ertan hocam dostum tskler..konuyu ilerletmedigin icin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Sweet
    By_Sweet's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    bak arkadaşım ortaLıqı bozan sensin sana ben bişi demedim ben sadece bişi merak ettim onuda sizLere sordum saqoLsun metaLLica da yardım etti o da anLayan anLadı qibisinden bişi yazmıŞ ben de ona yok arkadaşıM sadece merak ettim diye bi cvP yazdım ama sen durup dururken biŞiLer yazdın ben bu sorunun bu kadar tepKİ aLacaqını biLse idim yazmazdım (bu arada biLqiLerini payLaşan arkadaşLarada teşekkür ederim ) ama ertan kardeş yaLnış yoLdasın hakkımda ne düşünüyosun biLmem ama ben sadece bunu merak ettiqim den sordum oqe

    I"amDJ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    By_Sweet bunu yazdı:



    bak arkadaşım ortaLıqı bozan sensin sana ben bişi demedim ben sadece bişi merak ettim onuda sizLere sordum saqoLsun metaLLica da yardım etti o da anLayan anLadı qibisinden bişi yazmıŞ ben de ona yok arkadaşıM sadece merak ettim diye bi cvP yazdım ama sen durup dururken biŞiLer yazdın ben bu sorunun bu kadar tepKİ aLacaqını biLse idim yazmazdım (bu arada biLqiLerini payLaşan arkadaşLarada teşekkür ederim ) ama ertan kardeş yaLnış yoLdasın hakkımda ne düşünüyosun biLmem ama ben sadece bunu merak ettiqim den sordum oqe



    Admin arkadaslar bide PM leri okumayı ögretin millete :D La By_Sweet Pm ye bakmayı biliyormuusn bakta konus a.k

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Sweet
    By_Sweet's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    ya oLum allahınızdan buLun emi daha ne diim size uLan bişi merak ettik onuda sormak suç oLdu ii mi daha bişi demiyorum waLLa ortada bişi yokken kendi kendinize oLay yarattınız daha ne diim


     


    I"amDJ
Toplam Hit: 1160 Toplam Mesaj: 15