Bilgisayar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canpolat
    canpolat's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2003
    Erkek
    bana ms dos açýklayýn yaaaaaaaaa

    İŞTE BBBBBOOOOOOOOZZZZZZZZO
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek


    ????????

    ????????

    ????????

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    MS DOS???
    Olm işletim sistemidir o ve fanatik bir beşiktaş taraftarı olan bill gates abimizin firması olan microsoft tarafından yazılmıştır. Sistemin longhorn bile olsa yani windows tipinde kral bir sisteminde olsa ona mutlaka ihtiyacın war. İşte beşiktaşlıların yardım severliği :)))

    Şimdi diyecekler nie beşiktaşlı çünkü fanatikliliği renklerine yansımış
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    oyle ama me deki msdos gercek mi ?
    belkide matrix dir :))
    -
    canpolat anlatmakla bitmezki
    google dan arattir bi dunya turkce site gelecektir onune

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    olsun sistemin çöktüğünde windows cd içerisinden format c: yazdımı işe yarıyo mu yaramıyo mu sen ona bak
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek


    Hatta 2 renkli monitorlerde daha iyi çalışır...

    Fanatiklik bakımından yani

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mc_rapier
    mc_rapier's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    selam arkdaslar burda ki arkadas dos ile ilgili bilgi istemis benimde bir sorum olacak simdi bi klasör actim dosta onun icine de umit.gif yazdim umit.gif die bi klasör acti simdi acacagimiz dosyanin uzantisinin farkli olamsini istiyorum bunun icin ne yapacagim ii aksamlar

    ID no su 19140 olan mürid
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    mesela şöyle birşey olsun c:\umut\ umutunu içindede umut.gif yani c:\umut\umut.gif gifin uzantısını değiştirirsen çalışmaz ona göre ama yine anlatayım


    komut istemini aç


    c:\


    c:\cd umut


    c:\umut\ren umut.gif umut.bat


    ben burda umut.gif uzantılı dosyayı bat a çevirdim.İşte böyle.İnşallah anlamışsındır


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackdeath
    blackdeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    ms dos  kodlamasıstemıyle calısan  işletim sistemi hepsi bu kadar


    kodları arıyorsan google de birama yap derım bı dunya sıte gelcek karsına


    agzıyla içmesini bilmeyenlere yeni rakıdan bir yenilik 35lik yenifitil. ışığa kadar götürür.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mc_rapier
    mc_rapier's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    ertan bunu yazdı:



    mesela şöyle birşey olsun c:\umut\ umutunu içindede umut.gif yani c:\umut\umut.gif gifin uzantısını değiştirirsen çalışmaz ona göre ama yine anlatayım


    komut istemini aç


    c:\


    c:\cd umut


    c:\umut\ren umut.gif umut.bat


    ben burda umut.gif uzantılı dosyayı bat a çevirdim.İşte böyle.İnşallah anlamışsındır

     


    simdi ertan kardes ben klasörün icinde  paint dosyasi acmak istiyom windows tan baktigimda orda bi paint dosyasin  olmasini istiyorum   .bat ne uzantisi onu bilmiyorum ?

    ID no su 19140 olan mürid
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mc_rapier
    mc_rapier's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    blackdeath bunu yazdı:



    ms dos  kodlamasıstemıyle calısan  işletim sistemi hepsi bu kadar


    kodları arıyorsan google de birama yap derım bı dunya sıte gelcek karsına




    kardes aradim google dan buldum 10 tane ders yazmis elemanin teki dos u ogretiyo   bi de bu benim dedigim olayin bi ders i var  herhangi bir dizin de ki gizli dosyayi normal yapiyo normalleri gizli yapabiliryorsu ama benim demek istedigim önce ki mesajdaki gibi paint dosyasi vs vs komutla yaratmak

    ID no su 19140 olan mürid
Toplam Hit: 1580 Toplam Mesaj: 12