Bilgisayar Yavaşladı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    SpoofU bunu yazdı:
    -----------------------------
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------
    cd rom kapağını aç kardeşim içini bi gripin at bişiyi kalmaz ;)
    -----------------------------

    yok fitil sokacam birazdan 


    -----------------------------
    Muhahahaha, süperdi :D.---- Soruna gelince, görev yöneticisinden bakamıyor musun hangi işlem kasıyor?

    -----------------------------

    açılışta jqs.exe java nın programı %30-40 cpu harcatıyo o geçiyo sonraki dakikarlarsda cpu %30 gösteriyo ama görev yöneticisi temiz

    açılışta java güncellemelerini  vıır zıvır ne varsa kapadım göçene kadar böyle idare edeceğiz 

    tam sağlam win 7 çıkmadıki kuram a.q


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    biraz kalp masajı yap kendine gelir :) çok yükleme yapmışsındır.. formattan sonrada aynı olursa hardiskte sorun vardır fabrika ayarlarına dönüştür.. aynısı başıma geldi hardiski fabrika ayarlarına dönüştürdüm düzeldi..
    -----------------------------
    hocam herşey nolmal ama fabrika ayarlarına dönüştürdüm demişsin onu nasıl yaptın benimde yapmam lazm...:) sana zahmet anlatıversene..

    Kullanıcı adım Recep Tayip Erdoğan"ın Davos konuşmasından ÖNCE açılmıştır. İnanmayan Üye Olduğu Tarih kısmından bakabilir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    biraz kalp masajı yap kendine gelir :) çok yükleme yapmışsındır.. formattan sonrada aynı olursa hardiskte sorun vardır fabrika ayarlarına dönüştür.. aynısı başıma geldi hardiski fabrika ayarlarına dönüştürdüm düzeldi..
    -----------------------------
    hocam herşey nolmal ama fabrika ayarlarına dönüştürdüm demişsin onu nasıl yaptın benimde yapmam lazm...:) sana zahmet anlatıversene..

    -----------------------------

    hocam fabrika ayarlarına dönüştürmek için maxtor maxblast iso halinde dosyayı indiriyorsun (50 MB bişey).. hardiskin bölünmüş olsa dahi önemli dosyaların varsa hepsini ikinci bir hardiske veya dvd, cd'ye falan yedekle sonra indirdiğin dosyayı neroda yazdır daha detaylı anlatımı aşağıdaki linkte var.. biçimlendirmeyi başlattıktan sonra kesinlikle bilgisayarın fişini çekme istersen gece başlat sabaha kadar devam etsin.. mesela benim 500 gb.lik hardiski 18 saatte fabrika ayarlarına dönüştürdü herşeyi düzeltti :) başka arkadaşımın 160 gb.lik hardiski ise 8 saat sürmüştü..

     

    http://www.mehmetisbilir.com/bilgisayar/donanim/maxtor-maxblast-harddisk-tamir-programi.html

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    narkozMRT bunu yazdı:
    -----------------------------
    cd rom kapağını aç kardeşim içini bi gripin at bişiyi kalmaz ;)
    -----------------------------

    yok fitil sokacam birazdan 


    -----------------------------

    hahaha koptum abi.

    bu arada narkozMRT ın dediğide bi arkadaşta işe yaramıştı :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    benimkide sıcklardan bunalımlarda  restart manyaa oldu.   sistem sürekli ciddi  bi hatadan kurtarılıormuş :)  benim gözümü korkutacak aklı sıra :))

    bize bişe olmaz :D


    matematik24.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------

    benimkide sıcklardan bunalımlarda  restart manyaa oldu.   sistem sürekli ciddi  bi hatadan kurtarılıormuş :)  benim gözümü korkutacak aklı sıra :))

    bize bişe olmaz :D


    -----------------------------

    haftada bir temizlemek lazım. bendede yapıyo çok sıcakta. ama pencereler 24 saat açık :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek
    alper boot.ini  bulaşan msv60 mıydı neydi bir virüs var ie ve f.f açıklarından sisteme bulaşıyor o makineyi yavaşlatıyor kaspersky 2010 yükle tarat emin ol onu bulucaktır. meret bela bişey :)

    insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------

    benimkide sıcklardan bunalımlarda  restart manyaa oldu.   sistem sürekli ciddi  bi hatadan kurtarılıormuş :)  benim gözümü korkutacak aklı sıra :))

    bize bişe olmaz :D


    -----------------------------
    Sen de benim gibi anarkartı yakma, kasanın kapağını aç ufak vantilatörlerden bul, daya gitsin :D.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    amd 4200* 2 2,2 Ghz 2 Gb ram 667 mhz Nvidia 7300 ekran kartı: rar lı dosyayı klasore cıkardıgım zaman asiri kasıyor mouse bile yerinden zor yonuyor yada bi dosya kopyalerken neden olabilir bu ?

    dipnot: alper e güldük basımıza geldi a.q 


    www.tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    walla çok toz oluyor abi apacam bilmiyom 2 fan daha taksam sıcaklık olayı çözülür baya bi.

    ama toz dahada artacak.


    matematik24.com
Toplam Hit: 2198 Toplam Mesaj: 25