folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Sosyal Etkinlikler
linefolder Bilgisayardan Anlayanlar Bakabilir Mi?



Bilgisayardan Anlayanlar Bakabilir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    kimse de dememiş ki ? 

    ee be hacım sen üreticinin sitesinden chipseti wireless'ı vs. indirip kurdun mu ? 


    http://www.leyladansonra.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sessizadam
    sessizadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı

    aygıt yöneticisine gir bakalım orada sarı ünlem işaretli şeyler varmı

    ağ denetleyicisinin yanında sarı ünlem var


    seSSizadam
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sessizadam
    sessizadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    kimse de dememiş ki ? 

    ee be hacım sen üreticinin sitesinden chipseti wireless'ı vs. indirip kurdun mu ? 

    hiçbir şey kurmadım kardeşim ne yapmam lazım 


    seSSizadam
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    sessizadam bunu yazdı
    BarisYigit bunu yazdı

    kimse de dememiş ki ? 

    ee be hacım sen üreticinin sitesinden chipseti wireless'ı vs. indirip kurdun mu ? 

    hiçbir şey kurmadım kardeşim ne yapmam lazım 

    marka model ver laptopun..


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek
     bilgisayarın markası ne ise sitesine giriyorsun. sürücüler veya drivers yazan yerden kendi bilgisaayarının modelini bulup sürücüyü şu anki kullandığın bilgisayar indiriyorsun o programı laptopa bir şekilde alıp USB HDD vs aracılıgı ile  programı kuruyorsun çalışmazsa bilgisayarı kapatıp yeniden açıyorsun çalışıyor mu tekrar bakıyorsun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maycamp85
    maycamp85's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2012
    Erkek

    ip ataması yap kardeşim bağlanamadıysan  muhtemelen sorun budur  


    maycamp85
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maycamp85
    maycamp85's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2012
    Erkek
    maycamp85 bunu yazdı

    ip ataması yap kardeşim bağlanamadıysan  muhtemelen sorun budur  

    ünlem işareti bu yüzden çıkar

    192.168.1.145

    otomatik atar

    192.168.1.1 şeklinde 

    dns ayarlarnıda

    8.8.8.8

    8.8.4.4 şeklinde yap  keyfine bak


    maycamp85
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    maycamp85 bunu yazdı
    maycamp85 bunu yazdı

    ip ataması yap kardeşim bağlanamadıysan  muhtemelen sorun budur  

    ünlem işareti bu yüzden çıkar

    192.168.1.145

    otomatik atar

    192.168.1.1 şeklinde 

    dns ayarlarnıda

    8.8.8.8

    8.8.4.4 şeklinde yap  keyfine bak

    hacılar saçma sapan konuşmayın ulan ne kadar çok bilgisayardan anlayan insan varmış :D adam diyoki ağ denetleyicisinin yanında sarı ünlem var tamam eyvallah laptopun marka ve modelini yaz sana sürücüsünün linkini verelim indir sürücüyü yükle tamamdır. Ayrıca hangi mantalite ile sen starteri silip home basic yüklüyonki aynı şey nerdeyse


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sessizadam
    sessizadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı
    maycamp85 bunu yazdı
    maycamp85 bunu yazdı

    ip ataması yap kardeşim bağlanamadıysan  muhtemelen sorun budur  

    ünlem işareti bu yüzden çıkar

    192.168.1.145

    otomatik atar

    192.168.1.1 şeklinde 

    dns ayarlarnıda

    8.8.8.8

    8.8.4.4 şeklinde yap  keyfine bak

    hacılar saçma sapan konuşmayın ulan ne kadar çok bilgisayardan anlayan insan varmış :D adam diyoki ağ denetleyicisinin yanında sarı ünlem var tamam eyvallah laptopun marka ve modelini yaz sana sürücüsünün linkini verelim indir sürücüyü yükle tamamdır. Ayrıca hangi mantalite ile sen starteri silip home basic yüklüyonki aynı şey nerdeyse

    latop samsung , model: NP-RV510 . al kardeşim


    seSSizadam
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sessizadam
    sessizadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    beyler marka-modeli yazdım link atıcak yok mu?


    seSSizadam
Toplam Hit: 2330 Toplam Mesaj: 35