folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Bir Web Sitesine Bu Şekilde Nasıl Reklam Yerleştirilir?



Bir Web Sitesine Bu Şekilde Nasıl Reklam Yerleştirilir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Arkadaşlar sorun açık ve net , ismine net emın oldugunuz bır sıteye gırmıs olmussunuzdur sızlerde ama gırdıgınızde ya sıte kapanmıstır yada dırekt reklama baglamıstır.

    Mesela rastgele bugun www.n50.com ve www.n50.net adresıne gırdım ikisinde de reklam cıkıyor.
    Bu ve buna benzer çok siteye rast gelıyorum ama merak ettıgım şu :


    Bu adamlar bu sıtelere nasıl reklam koyabılıyorlar?

    Bu koyulan reklamlardan para kazanıyorlar mı?

    Google Adsense bildigim kadarıyla bır sıteyı ınceleyıp adam gıbı bır sıteyse reklam vermıyor mu?
    Bunlarda hiçbir sey yok nasıl alıyorlar reklam?

    Mesela bu www.n50.com  da HP ye yonlendırıyor sanırım HP yazıcılarda n50 diye bır model var , bu nasıl oluyor? Örnek olarak sex.com sitesıne de gırsen (örnek verıyorum) Cinsel urunler , Arkadaslıklar , vss sitelere yonlendırıyor , bu sıstem nasıl işlıyor?


    SON OLARAK :

    MESELA : Bende de 10 domaın var boşta ve bunların da 1 yıl sürelerı var , onlar uzerınden bu arkadaslar gıbı para kazanma ımkanı varmıdır? Varsa yolu nedır? Ortalama kazancı nedır?


    İmza YOK !!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam bunlar hostlarının süresi bitmiş domainler diye biliyorum ben ama yada domainin süresi bitmiş alınmayı bekleyende olabilir


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    bunlar parked domain hocam. domainin bulunduğu yer otomatik atıyor


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Hocam direk adsense olayını soruyorsun. Özetle yeterince ilgili özenli ve düzenli bir şekilde makale girio özgünlüğü temel alarak başlayabilirsin yaptıklarının diğer sitelerden bir farkının olmasını sağla. 10 Domaine bşirden girişirsen  sabahtan akşama uğraşırsın yavaş yavaş olur bu iş herhangi bş sorun varda yardımcı olurum.


    matematik24.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    sedo.co.uk hesabı aç domaini park et.

     


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    kreyzinin dedigi gibi bu tarz domainler park edilmiş domainlerdir. Bir kaç tane firma var bu olayı destekleyen. Ama park domainden para kazanmak istiyorsan sitenin hiti yüksek olması lazım. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Hocam kaydol sedoya domainlerin trafiği iyiyse kazandırır bişeyler ama yok değilse boş boş durur öyle site. Eskiden para kazanmak için yüksek hitli siteleri haftasonu 1-2 günlüğüne parka çekerlerdi. Bu şekilde çok iyi paralar kazandığını iddia edenler oldu ama sonra google parked domain leri arama sonuçlarından çıkarınca kimse yanaşmaz oldu bu işe.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    manglerman bunu yazdı

    sedo.co.uk hesabı aç domaini park et.

     

    PArk alanına ekledıgımde para kazanma sıstemı nerden oluyor? SEDO mu?


    İmza YOK !!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    bende reklam görünmüyor direk park sayfasında kaldım. senin browser eklentileri reklam sitesine yönlendiriyor olmasın hocam ?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Yok hocam durum boyle :


     

    Bu resımden HP lınkıne tıklayınca da ;




    İmza YOK !!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    redsox
    redsox's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2012
    Erkek

    park yapılmış yerin verdiği reklamlar onlar. senle ilgili değil. sedoya hesap aç domainleri parket onlar reklamları koyar. ben daha önce adult forumu park etmiş ve yi paralar kazanmıştım. tabi bi süre sonra bu kazanç giderek düşüyor. kimse girmez oluyo. google aramalardan kaldırıyo.

Toplam Hit: 1046 Toplam Mesaj: 13