folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Bir Zamanların Efsane Half Life Oyuncusu Zeytun-İ



Bir Zamanların Efsane Half Life Oyuncusu Zeytun-İ

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avezgista
    avezgista's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2012
    Dişi
    mkyb bunu yazdı

    https://youtu.be/m3ZUVLg

    Bu adamın üstüne tanımam. 

    İkisini de izledim, şaka yapıyorsun herhalde.

     

    Başlığı açan arkadaş bu konuya değinmiş zaten, adamın belli reklamı yok, millet hep popüler olanı onaylar, bu dünyanın en saçma adaletsizliğidir.

    Görünen köy klavuz istemez gerçi, ikisininde videosu var ilk paylaşılan oyuncu aşmış resmen, skor da ortada.

     

    320 ne demek, ben bir saat falan sürer sandım 20 dk sürdü.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    https://youtu.be/m3ZUVLg

    Bu adamın üstüne tanımam. 

    Juman muridle vs si var hocam benzer hareketlere tanık olabilirsiniz

    https://m.youtube.com/watch?v=qD9Y2WzrPSk

    Açıkcasi hiç sevmiyorum böyle oynayan adamları ne bir oraya uç bir buraya uç çık delikanlı gibi dovus adam mermiden hızlı koşuyor 

    Geçen ustura adlı muridimizede aynı konudan ayar oldum arkadaş oyuna giriyorsunuz ölmeyi unutuyorsunuz 

    Bence bu konuda en ideal player benim :) az çok burda ki muridlere göre iyide oynuyom nerdeyse en çok ben ölüyorum öyle pek uçup kaçtığımda söylenemez hep ortaliktayim 

    Edit: umarim delikanlı gibi dövüş lafını yanlış anlamazsınız.

     

    PEAK tarafından 20/Haz/16 05:53 tarihinde düzenlenmiştir

    •••
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Efsane oyuncusu mu :D Tamam tbtliler arasında çok iyi oynuyor olabilir ama bu onu efsane yapmaz :D


    130 frag kasmış olabilir at karşına 10 tane bot sen daha fazla kasarsın fragla ölçülmez bu işler.Oyun stili hızlı oynayarak ve ses kasaarak kazanıyor gayet güzel o kadar efsaneyse turnuvalarda görmek isterdik yani demem o ki siz pentium 4 pc o core i3 eee size göre tabi efsane ama unutmayın i7 ler var amd x8 ler x12 ler var 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek
    PEAK bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    https://youtu.be/m3ZUVLg

    Bu adamın üstüne tanımam. 

    Juman muridle vs si var hocam benzer hareketlere tanık olabilirsiniz

    https://m.youtube.com/watch?v=qD9Y2WzrPSk

    Açıkcasi hiç sevmiyorum böyle oynayan adamları ne bir oraya uç bir buraya uç çık delikanlı gibi dovus adam mermiden hızlı koşuyor 

    Geçen ustura adlı muridimizede aynı konudan ayar oldum arkadaş oyuna giriyorsunuz ölmeyi unutuyorsunuz 

    Bence bu konuda en ideal player benim :) az çok iyide oynuyom nerdeyse en çok ben ölüyorum öyle pek uçup kaçtığımda söylenemez hep ortaliktayim 

    Edit: umarim delikanlı gibi dövüş lafını yanlış anlamazsınız.

    adam gerçekten respawn lokasyonu odaklı ses kasma strajesi üzerine oyununu inşa etmiş, acayip otomatik oynuyor

    helal olsun


    twitter.com/Selimonder
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Bana 3-5 bug ogretmıstı saolsun :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    0x656e bunu yazdı

    Efsane oyuncusu mu :D Tamam tbtliler arasında çok iyi oynuyor olabilir ama bu onu efsane yapmaz :D


    130 frag kasmış olabilir at karşına 10 tane bot sen daha fazla kasarsın fragla ölçülmez bu işler.Oyun stili hızlı oynayarak ve ses kasaarak kazanıyor gayet güzel o kadar efsaneyse turnuvalarda görmek isterdik yani demem o ki siz pentium 4 pc o core i3 eee size göre tabi efsane ama unutmayın i7 ler var amd x8 ler x12 ler var 

    130 frag'ı botlarla yapmamış, yanlış videoyu izlemişsin ilk videoda 320 frag var.

    turnuvalarda görmek isteriz dediğin adamın türkiyede steam'da katılmadığı turnuva yok, hl ag da, bilgisayarın güzel olsun sende yenersin demek komik bence.  buradaki 3-5 mürid ve benle birerbir günlerce oynadı adam, tanıyanlarda yazmış zaten, efsane oyuncuydu bize bir şeyler öğretti diye.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Güzel oynadığına katılıyorum fakat cafe'de arkadaş arkadaşa hl atılsa performansı epey düşecektir adam öyle bir cfg döşemiş ki oyunun ek paketi gibi olmuş

     

    GusFring tarafından 20/Haz/16 21:25 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    geçen yıl ki konusunda da yine olay çıkmıştı bu konuda o yönde ilerliyor. gelenek haline mi gelecek yoksa :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek
    JuMaN bunu yazdı
    0x656e bunu yazdı

    Efsane oyuncusu mu :D Tamam tbtliler arasında çok iyi oynuyor olabilir ama bu onu efsane yapmaz :D


    130 frag kasmış olabilir at karşına 10 tane bot sen daha fazla kasarsın fragla ölçülmez bu işler.Oyun stili hızlı oynayarak ve ses kasaarak kazanıyor gayet güzel o kadar efsaneyse turnuvalarda görmek isterdik yani demem o ki siz pentium 4 pc o core i3 eee size göre tabi efsane ama unutmayın i7 ler var amd x8 ler x12 ler var 

    130 frag'ı botlarla yapmamış, yanlış videoyu izlemişsin ilk videoda 320 frag var.

    turnuvalarda görmek isteriz dediğin adamın türkiyede steam'da katılmadığı turnuva yok, hl ag da, bilgisayarın güzel olsun sende yenersin demek komik bence.  buradaki 3-5 mürid ve benle birerbir günlerce oynadı adam, tanıyanlarda yazmış zaten, efsane oyuncuydu bize bir şeyler öğretti diye.

    Asdasd hocam allah ne etmesin seni :D güldürdün gece gece yoksa zeytun-i misin la :D pc si iyi olan yazmadım orda benzetme yaptım la bi oku :D 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

     

    applecılarla androidçiler moduna geçmiş gene herkes.

    adam iyi oynuyor  kabul etmek gerek bence.


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
Toplam Hit: 3127 Toplam Mesaj: 22
oyun half life zeytun i