folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Birisinin Hangi Cezaevinde Olduğunu Nasıl Bulabilirim ?



Birisinin Hangi Cezaevinde Olduğunu Nasıl Bulabilirim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    merhaba hocalar pc konusunda olduğu gibi adli konularımda hep olmazından yürüyor gibi geliyor ama,
    bir şansımı deneyeyim dedim bilirse müridler bilir.
    kişinin adını soyadını ve uğraşırsam tc sini bulabilirim ancak.
    var mıdır bulmanın bir yolu ?


    •••
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Katip olan müritler var onlar sistemden görebilir belki.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    şişletecek misiniz hocam?


    goo.gl/qBNZmW
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    şişletecek misiniz hocam?

    :) yok hocam bir tanidik aslinda pek umursamiyordum da 

    gecen cezaevinde yatmakta olan bir cocukluk arkadasim var o aradi ordaki ortamdan bahsetti biraz epey masrafi oluyormus bir insanin 

    hemde sigara kullaniyorsa büyük sıkıntıymis harbiden sigarayi lüks olarak goruyorum zaten de maddi durumumda pek yok tek servetim ay sonu alacagim maas neyse en azindan diger ihtiyaclari icin yardimda bulunacaktım benden baska para gondercek kimsesi yok 

    katip muridler yardimci olabilirse gayet iyi olur


    •••
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek

    @GoldenWorld 

    Hocanın Katip olduğunu hatırlıyorum.


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    PEAK bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    şişletecek misiniz hocam?

    :) yok hocam bir tanidik aslinda pek umursamiyordum da 

    gecen cezaevinde yatmakta olan bir cocukluk arkadasim var o aradi ordaki ortamdan bahsetti biraz epey masrafi oluyormus bir insanin 

    hemde sigara kullaniyorsa büyük sıkıntıymis harbiden sigarayi lüks olarak goruyorum zaten de maddi durumumda pek yok tek servetim ay sonu alacagim maas neyse en azindan diger ihtiyaclari icin yardimda bulunacaktım benden baska para gondercek kimsesi yok 

    katip muridler yardimci olabilirse gayet iyi olur

    Vay be, senin gibi dostu olan ne şanslı.. Umarım değerini bilir.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    PEAK bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    şişletecek misiniz hocam?

    :) yok hocam bir tanidik aslinda pek umursamiyordum da 

    gecen cezaevinde yatmakta olan bir cocukluk arkadasim var o aradi ordaki ortamdan bahsetti biraz epey masrafi oluyormus bir insanin 

    hemde sigara kullaniyorsa büyük sıkıntıymis harbiden sigarayi lüks olarak goruyorum zaten de maddi durumumda pek yok tek servetim ay sonu alacagim maas neyse en azindan diger ihtiyaclari icin yardimda bulunacaktım benden baska para gondercek kimsesi yok 

    katip muridler yardimci olabilirse gayet iyi olur

    e hocam aramış, sormadınız mı nerede kaldığını? aradığı numara belli değil mi?


    goo.gl/qBNZmW
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek

    2010 lu yıllarda para yatırmak için cezaevine gitmek gerekiyordu ziyarete girmeden önce ordan veriyordun memurlara öyle oluyordu. şimdi nasıldır bilmiyorum.

    para göndericeksen sağlam bir akrabasına ver ama cebinemi atar verirmi bir 50 lik içinden alırmı herşey olabilir

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    şişletecek misiniz hocam?

    :) yok hocam bir tanidik aslinda pek umursamiyordum da 

    gecen cezaevinde yatmakta olan bir cocukluk arkadasim var o aradi ordaki ortamdan bahsetti biraz epey masrafi oluyormus bir insanin 

    hemde sigara kullaniyorsa büyük sıkıntıymis harbiden sigarayi lüks olarak goruyorum zaten de maddi durumumda pek yok tek servetim ay sonu alacagim maas neyse en azindan diger ihtiyaclari icin yardimda bulunacaktım benden baska para gondercek kimsesi yok 

    katip muridler yardimci olabilirse gayet iyi olur

    Vay be, senin gibi dostu olan ne şanslı.. Umarım değerini bilir.

    yok hocam kimse değer falan bilmiyor her zaman yanındasın sağlamsın yani bir durum olur peak zaten tamam okey bakalım diğerlerini nasıl ikna ediceze geçerler direk. 
    yani o rahatlığı bulmuşlar ya ne kadar ne yönde nasıl kullanabilirsek diye düşünürler kendim için yapmayacağım şeyleri yapmaya başlarım artık bunlar birikir birikir birikir iyice gerizekalı olduğumu anlayana kadar
    sonra ben onlara daha iyi bir fırsat veririm bana yanlış yapmaları için sonra sen ne yapıyorsun kardeş deyip teker teker şutlarım ve doğru düzgün kimse kalmaz.
    en son yaptıklarımdan birini söyleyeyim arkadaş cezaevinden yeni çıkmış yengesinin alcağı var birisinden vermiyor bu arkadaş giriyor devreye telefondan küfür falan derken seni öldürcem gibisinden bir şey diyor tabi karşı lavukta koşuyor karakola şikayette bulunuyor.
    arkadaşta beni arıyor senin sicil temiz gel suçu üstlen büyük ihtimalle para cezası verilir öderiz yoksa beni tekrardan içeri alırlar hangi suc oldugu fark etmez falanından. bende tabi gidip karakola ifade veririm evet benimle tartıştı arkadaşın telefonuyla ben konuştum falanından.


    •••
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    PEAK bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    şişletecek misiniz hocam?

    :) yok hocam bir tanidik aslinda pek umursamiyordum da 

    gecen cezaevinde yatmakta olan bir cocukluk arkadasim var o aradi ordaki ortamdan bahsetti biraz epey masrafi oluyormus bir insanin 

    hemde sigara kullaniyorsa büyük sıkıntıymis harbiden sigarayi lüks olarak goruyorum zaten de maddi durumumda pek yok tek servetim ay sonu alacagim maas neyse en azindan diger ihtiyaclari icin yardimda bulunacaktım benden baska para gondercek kimsesi yok 

    katip muridler yardimci olabilirse gayet iyi olur

    e hocam aramış, sormadınız mı nerede kaldığını? aradığı numara belli değil mi?

    yok hocam arayan başka bir arkadaşım o cezaevindeki zorlukları anlatınca bende daha önceden ceza evine giren başka birini bulmaya karar verdim. arayan sadece bilinçlendirdi beni içerisiyle alakalı.


    •••
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek
    do_som bunu yazdı

    2010 lu yıllarda para yatırmak için cezaevine gitmek gerekiyordu ziyarete girmeden önce ordan veriyordun memurlara öyle oluyordu. şimdi nasıldır bilmiyorum.

    para göndericeksen sağlam bir akrabasına ver ama cebinemi atar verirmi bir 50 lik içinden alırmı herşey olabilir

    yok hocam benden başka yardım edecek kimse hani bulsalar belki yardım edeni olurda kimse uğraşmaz bulmakla bahaneleri hazır nerde olduğunu bilmiyoduk


    •••