folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Biyolojik Olarak 3 Ebeveynli Çocuk?



Biyolojik Olarak 3 Ebeveynli Çocuk?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Okudun mu?


    while (1<2)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    gerçek


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JahR
    JahR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek

    Şimdi bu Piç mi yani? anası belli babası... 


    beyin derki; ya beni kullan, ya da kafana sık ulan!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Subtitle
    Subtitle's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Okudun mu?

    Okudum da hepsini anlamadım hocam. Hücre organellerinde başka birinin geni çıkmış. Fakat o nasıl olmuş onu anlamadım.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    3lü yapmışlardır ? : Kadın , Erkek, Erkek 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    Subtitle bunu yazdı
    KrypT bunu yazdı

    Okudun mu?

    Okudum da hepsini anlamadım hocam. Hücre organellerinde başka birinin geni çıkmış. Fakat o nasıl olmuş onu anlamadım.

    işte  bebek annenin karnında alınıyor mitokondri transferi ile bir donore aktarılıyor bu yeni bişey değilki


    Converse giyen uzaylı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Şimdi iki tip DNA var hocam. Birisi genomik DNA (bildiğiniz DNA diyeyim özetle) diğeri de mitokondriyel DNA (mtDNA). Hücrelerdeki mitokondriler bildiğiniz gibi ayrı bir DNA taşır. Bu DNA ilginçtir ki sarmal yapıda değil, bakterilerinki gibi sirküler yapıdadır (ilgili yan başlık: endosimbiyoz hipotezi). mtDNA, genomik dna'nın aksine rekombinasyondan geçmez ve her zaman anneden gelir. Yani hepinizin mitokondrilerindeki DNA tek bir atadan gelmektedir ki bu ata tüm modern insanların en yakın ortak annesi olup genetikte Mitokondriyal Havva olarak adlandırılır.

    Konuya gelirsek. mtDNA'da bulunan hasarların sebep olduğu bazı hastalıklar var. Özetle; ilgili çocuğu böyle bir hastalıktan korumak için annesinin yumurtasına bir donörden gelen mitokondri enjekte etmişler. Yani çocukta kendi genomik DNA'sı + annesinden gelen mtDNA + donörden gelen mtDNA var. Çok ahım şahım , çok ilginç bir olay değil yani.


    while (1<2)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Dünyanın%20en%20acı%20biberini%20yediler

    aynı böyle :)

    kaygusuz tarafından 03/Eyl/14 02:35 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    gözlük takmasın diye yapmışlar.


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    abi kız kaç yaşına gelmiş niye şimdi haber oldu?


    g2k[et]tahribat[dat]com
Toplam Hit: 1295 Toplam Mesaj: 15