Blogspot Ve Adsense

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    merhaba

    bi blog açtım blogger dan adsense ile gelir gelsin diye. ufaktan sayfa gösterimleri gelmeye başladı günlük 20/30 falan

    bloggerdaki kazançlar kısmında adsense eklemeye kalkınca blogunuz adsense için uygun değil diyo

    manuel olarak adsenseden reklam kodu oluşturup elle eklesem hesabımı banlarmı google ? bi sıkıntı çıkarırmı ?


    black implies white, self implies other, life implies death.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    reklam gözükmez ki öyle yapsan da sonuçta yine bi onay süreci var. diyelim onaylandı 20-30 hit alan sitenin geliri de olmaz bence

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Çok zor.  İmkansız değil hergün deli .gibi makale girmen gerek.

    HeYeT tarafından 26/Nis/15 22:17 tarihinde düzenlenmiştir

    matematik24.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    iki gün önce sadece bi makale girdim, 20-30 hitim oluyo. bugün 25 olmuş

    10 tane girsem 250 olur heralde :/ olmazmı ?

    elimde eski bi blog vardı adsense açık onun adını değiştirip ona geçirdim yazıları reklamlar açık ama henüz çıkmıyolar


    black implies white, self implies other, life implies death.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elnino
    elnino's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2013
    Erkek

    bir günde en fazla 3 makale gir kayıtlar 100 ulaştıktan ve belli bir süre geçtikten sonra kayıt olabiliyorsun diye biliyorum 


    http://bunuyaz.blogspot.com.tr/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adsizcengaver
    adsizcengaver's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2015
    Erkek

    Blogger'a otomatik Adsense entegrasyonu için açtığın blogun en az 6 ay senin olması lazım. Manuel olarak yapsan sıkıntı olmaz ama hemen "lap" diye Adsense vermezler sana, sağlam içerik girdiğini onlara kanıtlaman lazım. Başka bir siten varsa ve ondan Adsense almışsan ekleyebilirsin.


    "Algısız kavramlar boş, kavramsız algılar kördür."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shed510
    Shed510's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2014
    Erkek

    kazanmak için çok uğraşmak gerekiyor hocam... Azimliyim diyorsan benim adsenseyi vereyim sana...


    İnsanın İçindedir hakikat, dışarısı sadece manzara !!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    blogspot dan adsense başvurum onaylandı.

    Ama blogger sitemde adsense reklamları görünmüyor?

    ek olarak, adsense hesabıma girip reklam oluştursam, com uzantılı domainde yayınlama imkanım varmı ?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    cptprice
    cptprice's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    Konu ile ilgili çok sorular oluyor bir uzmanımız bir konu açsa sorulara cevap verse ne makbule geçer :) bizde yaralanırdık :)


    Herkes cennete girmek ister ama kimse ölmek istemez :/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shed510
    Shed510's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2014
    Erkek

    Hocalar blogspottan alınan adsense normal sitelerde kullanılamıyor. Şu an mobildeyim ayrıntısını yazamıyorum. 


    İnsanın İçindedir hakikat, dışarısı sadece manzara !!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    nurulmac11 bunu yazdı

    merhaba

    bi blog açtım blogger dan adsense ile gelir gelsin diye. ufaktan sayfa gösterimleri gelmeye başladı günlük 20/30 falan

    bloggerdaki kazançlar kısmında adsense eklemeye kalkınca blogunuz adsense için uygun değil diyo

    manuel olarak adsenseden reklam kodu oluşturup elle eklesem hesabımı banlarmı google ? bi sıkıntı çıkarırmı ?

    yenı konu acmayayım arkadasımın sıtesı var o da uyarı yıyor partnere basvurmus cok az verıyormus gunluk 1 k tekıl goruntulenmesı var sıtesının. 

    adsense alamıyor ucretlı ucretsız cozecek var mı bunu ? 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür.
Toplam Hit: 1212 Toplam Mesaj: 12