BMW 520

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    S.a. müridler. Öncelikle aramızda 520 LPGli BMW kullananlar varsa bazı şeyler sormak istiyorum.  Sonralıkla BMW kullanmayanlara da bazı şeyler soracam. rivayetleri bile değerlendiriyorum :)

    BMW 520 aldım ancak LPG ayarlatmam gerekiyor sanırım. Anlatılanlara göre ve forumlarda anlatılanlara göre benim aracın LPG performansını düşük buluyorum. Düzcede yaşıyorum. Sakarya Kocaeli veya Ankarada, BMW üzerine uzmanlaşmış, ustalığı methedilen bir servis varsa bildiğiniz, benimle paylaşmanızı rica edicem. 


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    hacktorx bunu yazdı

    S.a. müridler. Öncelikle aramızda 520 LPGli BMW kullananlar varsa bazı şeyler sormak istiyorum.  Sonralıkla BMW kullanmayanlara da bazı şeyler soracam. rivayetleri bile değerlendiriyorum :)

    BMW 520 aldım ancak LPG ayarlatmam gerekiyor sanırım. Anlatılanlara göre ve forumlarda anlatılanlara göre benim aracın LPG performansını düşük buluyorum. Düzcede yaşıyorum. Sakarya Kocaeli veya Ankarada, BMW üzerine uzmanlaşmış, ustalığı methedilen bir servis varsa bildiğiniz, benimle paylaşmanızı rica edicem. 

    duzce, sakarya, kocaeli ayni yer degilmi :/


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Moruk nerede yaşıyon sen =)

    Üç farklı ili nasıl bir ettin amk


    destination@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    standart profilde çalışanlara sor hocam onlar iyi bilirler. Orada geçen aylarda staj yaptım elemanların hepsinin arabası var :D 2500 çalışanı var düzcede heralde 2500 kişinin arasında vardır tanıdığın :D


    Tâmaaaam halledicez.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Haci ben de sana soru sorayim. 520 nasil bir araba? Ne kadar yakiyor kotu yanlari neler memnun musun aractan?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Ben 3 yıl boyunca E34 520i kullandım.

    1 yıl benzinli, 2 yıl sıralı sistem gaz taktırarak kullandım.

    Motorum çok sağlamdı. Yürürü çok iyiydi yürüdüğü kadar benzinide güzel içiyordu.

    Malum 2000 motor, 1800 küsür kilogram ağırlık var arabada. Birde otomatikse yaklaşık olarak şehir içi 10/100 veya 11/100 yakma olasılığı yüksek.

    Ben en son satarken aracım 15 litre falan yakıyordu şehir içinde

     

    Arabanın gaz ayarı benimde sürekli kaçıyordu. Soğuk havalarda gaz geç yiyordu. Motor ısındıktan sonra sorun kalkıyordu ama sürekli 2 ayda bir 3 ayda bir sanayi yolunu tutuyordu araç gaz ayarı için.

    Branxian tarafından 08/Eki/13 23:51 tarihinde düzenlenmiştir

    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek
    e2 bunu yazdı

    Haci ben de sana soru sorayim. 520 nasil bir araba? Ne kadar yakiyor kotu yanlari neler memnun musun aractan?

    dostum araştırdığıma göre ve duyduklarıma göre bu arabanın LPG tüketimi uzun yolda 9 lt/100km olması gerekiyor ama 11 lt/100km civarında şuanda. bir ayarsızlık var diye düşünüyorum ama araştırdıkça keyfim kaçıyor. çekiş ve performans sorununu ben LPGye bağlıyorum ama şanzımanla da ilgili olabileceğini öğrendim filan. Servisine gittiğimde bana " bu arabanın psikolojisi bozuk. psikiyatıra bi göster" demelerinden korkuyorum. adamın biri yazmış sol ön koltupun altından ve sağ arka koltuğun altından su çıkıyor yazmış. usta da cevap vermiş. ön cam ızgaraları tıkanmış olabilir. hadi buyur..

    araba çok deli bu arada. temizini bulursan binilecek araba. çok keyifli. yakıt olaynı halledebilirsem hiç sorunum yok hatta herkese tavsiye ederim. ki yakıt olayını da halledebileceğime inanıyorum. sadece ustasını bulmak zor. şehiriçinde pek binmeye gelmez bu arada. herşeye halukarda 40 krş yakar km'de. ben de yeni aldım yeni yeni tanışıyoruz makinayla..


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı
    hacktorx bunu yazdı

    S.a. müridler. Öncelikle aramızda 520 LPGli BMW kullananlar varsa bazı şeyler sormak istiyorum.  Sonralıkla BMW kullanmayanlara da bazı şeyler soracam. rivayetleri bile değerlendiriyorum :)

    BMW 520 aldım ancak LPG ayarlatmam gerekiyor sanırım. Anlatılanlara göre ve forumlarda anlatılanlara göre benim aracın LPG performansını düşük buluyorum. Düzcede yaşıyorum. Sakarya Kocaeli veya Ankarada, BMW üzerine uzmanlaşmış, ustalığı methedilen bir servis varsa bildiğiniz, benimle paylaşmanızı rica edicem. 

    duzce, sakarya, kocaeli ayni yer degilmi :/

    nicke bak soruya bak :D


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek
    DrKeworks bunu yazdı

    standart profilde çalışanlara sor hocam onlar iyi bilirler. Orada geçen aylarda staj yaptım elemanların hepsinin arabası var :D 2500 çalışanı var düzcede heralde 2500 kişinin arasında vardır tanıdığın :D

    hacım 3 yıldır burdayım, standart profilden 1 kişi tanıyorum :D ama oradan ayrılan çok kişi tanıyorum. ya herkes gizliyor, günah gibi bişey standart profilde çalışmak, ya da ben asosyalim :D


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    e cevabı kendin yazmışsın işte gaz ayarı kaçık belliki o yüzden çok yakıyor ve çekişten düşüyordur

    bmw üzerine uzmanlaşmış diye birşey olmazki bütün elpici sistem takanlar her türlü araca tüp takıo fabrikadan yeni çıkan arabalarada bağlıyorlar turşu model bmw için ihtisaslaşmış birşey yok yani gidersin hallederler 2dkda zaten artık alan adam sıfır 520 dizel alıo...

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    hacı dalga geçiyon demi la bu arabaya lpg mi taktın yoksa :D

     

    http://galeri2.uludagsozluk.com/360/bmw-520d_332689.jpg

    Mycity tarafından 09/Eki/13 04:08 tarihinde düzenlenmiştir

    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
Toplam Hit: 4440 Toplam Mesaj: 18