folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Bolu'lu Müridler Yardım (İş Kurulacak)



Bolu'lu Müridler Yardım (İş Kurulacak)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    jayde bunu yazdı:
    -----------------------------

    yada kendimin yapmak istediği bir şeyi söyleyim.

     

    asian giyim tarzı dükakn aç.türkiyede pek bluunmayan mallar.

    çinden alibaba.com tarzı sitelerden getirtere %300 karla ürün satabilirsin

     misal

    http://www.aliexpress.com/wholesale/wholesale-coats-and-jackets.html?CatId=200000664


    -----------------------------

    hocam verdiğin linke bakıyorumda fiyatlar fahiş.. %300 kâr koyarsam 350 tlye bitane kaban satmam gerekir demektir. hollywood da açmicazki dükkanı :D


    Tâmaaaam halledicez.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    ucenmi bunu yazdı:
    -----------------------------

    ersn bunu yazdı:
    -----------------------------

    çiğ köfteci aç : )


    -----------------------------

    hocam her yerde var bence açma çünkü bu yeme içme sektörü zor bi iş bizim çiğ pişmiş balık lokantamız vardı çok zor oluyor hazırla ed sonra üç kuruş karla sat.


    -----------------------------

    nerdeydi lan ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    hayır değil:) ben örnek olrak o sayfayı koydum.

    orayı gittigidiyor gibi düşün herks farklı fiyat koyuyor.

     

    40-50 dolara kadar çok güzel ürünler var.bedava kargo ile

    aynı ürünlere gittigidiyordan bak ne kadar satılıyor

     

    en basit örnek

    http://www.aliexpress.com/product-gs/509498849-Men-Slim-Designed-Jacket-Hot-Stylish-Woolen-Jacket-Double-Pea-Trench-Coat-free-shopping-3300-wholesalers.html

    bu ürün 26 dolara alıyorsun

     

    gittigidiyorda satılan fiyat

    http://urun.gittigidiyor.com/giyim-aksesuar/japon-style-dugmeli-sportif-erkek-ceket-kaban-49889280

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    25-30 bin TL ile çok seçeneğin yok mürid.

    işyeri açacak olursan bazı masrafların olacak. dükkan tuttun, içine mal koydun, raf yaptın, boyattın, yazarkasa aldın filan... eğer tutmazsa, dekor kira, depozito ve işçi giderlerin gider olarak kalır. geri gelmez.

    bu masrafları yapmadan birşeyler yapmaya çalışman daha mantıklı çünkü bu dediklerim zaten en az 5.000 tutar. sermayenin ~%20 si demek.

    benim tavsiyem, spot kola al sat.

    toptancılardan tanıdık bul 3-5 gün oralarda takıl ve bağlantı bul.

    bunu prosedüre uygun bile yapsan, dekor, raf, ıvır zıvır giderlerin olmaz. yani vitrin giderin olmaz. tutmadığını varsayalım, elindeki malı aldığın fiyata her türlü satarsın. ki kola öyle aylarca kalmaz depoda. ayrıca karlı bir iştir. genelde yatırdığın sermayeye ~%15-20 kazandırırsın. öyle oturup müşteri beklemene de gerek yoktur. tek ihtiyacın olan bir depo. ~200 lira işyeri açma giderin olur. depo olduğu için belediyeyle zabıtayla da uğraşmazsın.

     

     


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    tamamen doğal ürünlerin satıldığı bir şarküteri açarsan tutturabilirsen güzel iş,gel aydından 3-4 tl lye kestane al orda 8-10 a sat,yanında zeytinyağı,gemlik zeytini,halis kaymakyağı,süzme köy yoğurdu,kuru incir ev tarhanası,toz biber,ev salçası v.b anladın sen onu hocam ... bu söylediğim istanbulda çok güzel olur ama bolu nasıl bi yer pek bilemiyeceğim  lüks bi yere açarsan tutturursun bu işi 


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    jayde bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayır değil:) ben örnek olrak o sayfayı koydum.

    orayı gittigidiyor gibi düşün herks farklı fiyat koyuyor.

     

    40-50 dolara kadar çok güzel ürünler var.bedava kargo ile

    aynı ürünlere gittigidiyordan bak ne kadar satılıyor

     

    en basit örnek

    http://www.aliexpress.com/product-gs/509498849-Men-Slim-Designed-Jacket-Hot-Stylish-Woolen-Jacket-Double-Pea-Trench-Coat-free-shopping-3300-wholesalers.html

    bu ürün 26 dolara alıyorsun

     

    gittigidiyorda satılan fiyat

    http://urun.gittigidiyor.com/giyim-aksesuar/japon-style-dugmeli-sportif-erkek-ceket-kaban-49889280

    -----------------------------

    evet baktım hocam kârlı iş olabilir bu.. diğer arkadaşların dediklerinide düşünüyorum şimdi kola şarküteri vs.. bakalım bi yola qircez artık karar vermek için henüz çok erken arkadaşların kafasından geçenleri bilmek isterim yardımcı olanlara ve olacaklara çok teşekkür ederim beyler sağolun fikirlerinize ihtiyacım var..


    Tâmaaaam halledicez.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    ne yaparsan yap ama kardeş, "olmadı" dediğinde sermayenin nekadarı kalacak elinde iyi hesapla.

    birkaç örnek vereyim;

    CD dükkanım vardı. 2005 de 26.500.000 TL karşılığı devraldım. boş dükkan tutup aynı ortamı kursaydım da raflar ve filmlerle beraer 15.000 i rahat bulurdu. 2007 de "olmadı" dedim. içerdeki orjinal filmleri 2.500.000 TL'ye sattım. raflar sobada yandı. masa sandalye beleşe gitti. alırken 500 satarken 50 TL ediyor. iş değiştirdim aynı dükkanda, OTO kiralama yaptım, 1000 TL boyacıya verdim, 1500 TL masa sandalye aldım, 500 TL işyeri açtım. 200 tabel yaptırdım kart bastırdım ot bok derken maliyet 5.000 buldu. sadece dükkanın içine oturdum ve gelene hoşgeldiniz dedim bu parayı harcadıktan sonra. sonra 2010 da "olmadı" dedim.

     

    yani olmadı dediğinde ne olacağını hesaplamadan hiçbişey yapma.


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    birde şu var ama ne kadar parar getirir bilmiyorum

    http://www.dfmturkiye.com/kamyonet.html

     

    şu tarz araçlardan alınıp erikli yada artık hangisi çok satıyorsa, su dağıtımın işine girilse çok olmasada sabit temiz para bırakabilir mi

     

     

    birde boluda 30 binden başlayan fiyatlarla tavuk çiftliği alınabiliyormuş.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    pampalar boluda 25bin-30bin tlye yapılacak para kazandıracak işler nelerdir, nerelerde yapılır 1-2 aya bişeyler yapmayı planlıyorum yardım pls


    -----------------------------

    Tina ve Nika'ya sponsor ol :)


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    MaTRaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    pampalar boluda 25bin-30bin tlye yapılacak para kazandıracak işler nelerdir, nerelerde yapılır 1-2 aya bişeyler yapmayı planlıyorum yardım pls


    -----------------------------

    Tina ve Nika'ya sponsor ol :)


    -----------------------------

    onlar banka teminatı istiyolar hocam donumuzu versek en fazla 2.5 tl eder :D


    Tâmaaaam halledicez.
Toplam Hit: 2814 Toplam Mesaj: 34