folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hertürlü Web tabanlı Saldırı Taktik ve Stratejileri
linefolder Boşverin İşi Gücü Herkes Buraya Baksın ! Tahribat Buraya Gir !!!!!



Boşverin İşi Gücü Herkes Buraya Baksın ! Tahribat Buraya Gir !!!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayteach
    ayteach's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2007
    Erkek
    baacaaanıza osuriim emi :) bidenesi bile çalışmiyo cok leazımdı yaw :'(

    Bir Serseriyi Öldürecek Yine Serseri Kurşundur...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    black_lord
    black_lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
    abi adamlar onar onar yedekledi galiba ilk gördüğümde dedim 3 gün götürür bukadar hesap adamlar 5 dakklk etmşler helal :D    tebrikler bu arada holy
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ceki_cen
    ceki_cen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2002
    Erkek
    Oyalan Bu Yalan RapidShare Accountu Yollamaya Devam :D

    Sen Doğduğunda Herkes Gülerken Sen Ağlıyodun Öle Bir Sonun Olsunki Sen Gülerken Herkes Ağlasın . . .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR2
    PanxeR2's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    kardeş birdaha ki sefere böle dağıtmak yerine samimi olduğun müridlere pm yoluyla dağıtırsan daha iyi olur bana gelmiycek biliyorum ama boşuna zaman harcamış oluruz böle ben şahsen tüm şifreleri denedim hepsi değişmiş. ama çok saol genede güzel paylaşım.

    Cumhuriyet sizden fikri hür vicdanı hür irfanı hür nesiller ister. M.KEMAL ATATÜRK
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ich_du07
    ich_du07's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    Yaaa bende sevinmitim sure beklemekten kurtuldum diyeeee

    yvzzzzzzz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JOE
    JOE's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek

    Ohhh ne güzel.

    Dağ başını duman almış gümüş dere durmaz akar güneş ufuktan şimdi doğar yürüyelim arkadaşlar a.q.

     


    Not late for nothing
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    iyimser olun :) müridler değiştirmemiştir, dışarıdan gören akbabalar değiştirmiştir :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lazkopat_blade
    lazkopat_blade's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    az once PM atacaktım Holy sana sonra bi dusundum kesin PM "hojam bi tane sifre bana gondersene " diyen yazılarla doludur diye wazgectim ben tel numaramı weriyim sen msj at :D olesi daha garanti :D telsimse sole 5dk 1 kntre ekliyim seni şifre uzun olur felan :D tebrik ederim hocam cok guzel iş başarmıssın diecemde baya buyuk işler yapmıssın helal olsun :D  ( eger pmle sifre dagıtırsan bitanede ben alabilirim şimdiden tesekkurler )

    Sen Tut milyarlarca sperm arasından birinci ol sonra gel tütün eksperi ol hayatımın a.k
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Pm ile şifre dağıtmıyorum bir kaç kişiye verdim onlarında durumlarını bildiğim için verdim. Biraz sabredin büyük bir patlama daha yapıcam bu sefer herkes daha çok yararlanıcak ;)
Toplam Hit: 18511 Toplam Mesaj: 134