folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder "Bu Bilgisayarda Çalışan Program Bir İleti Görüntülemeye Çalışıyor" - Bu Nedir?



"Bu Bilgisayarda Çalışan Program Bir İleti Görüntülemeye Çalışıyor" - Bu Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    Hocalar hayırlı akşamlar. Bilgisayarda takılırken aniden bir ileti çıktı karşıma. Şöyle birşeydi;

    googledan bakınıp uyarı veren şeyi kapattım ancak bu bana ne demek istedi ben anlayamadım :D
    dışarıdan pcye sızan/sızmaya çalışan ya da pc den bilgi gönderimi vs yapan birşey mi var acaba?


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    edit

    ersn tarafından 05/Şub/15 22:33 tarihinde düzenlenmiştir

    küfrederiz villalara kulübeden
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek
    ersn bunu yazdı

     

    düzenledim hocam fakat ben o sırada ekran görüntüsü almadığım için googledan aldım bunu boyut o yüzden küçük


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam program ayrıntılarını görebilseydik daha iyi olurdu.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek
    RaNGeR bunu yazdı

    Hocam program ayrıntılarını görebilseydik daha iyi olurdu.

    bir anda çıktı ya program falan değildi de çok hızlı oldu bilgi topayamadım :D sanırım iletiyi görüntüleye tıkladığımda oş bi masaüstü geldi bir pencere daha vardı bişeyler yazıyordu, seçenek olark sadece geri dön vardı ona bastım. geri döndü :D


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    Belkide pc sana bisi anlatmak istiyordur hocam bi kulak ver :D


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek
    Absolut bunu yazdı

    Belkide pc sana bisi anlatmak istiyordur hocam bi kulak ver :D

    :D :D 


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Absolut adam ne diyor sen ne diyon. Kafan mı güzel.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şöförsen bas gaza// http://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DuPi
    DuPi's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    BURAK_X bunu yazdı
    RaNGeR bunu yazdı

    Hocam program ayrıntılarını görebilseydik daha iyi olurdu.

    bir anda çıktı ya program falan değildi de çok hızlı oldu bilgi topayamadım :D sanırım iletiyi görüntüleye tıkladığımda oş bi masaüstü geldi bir pencere daha vardı bişeyler yazıyordu, seçenek olark sadece geri dön vardı ona bastım. geri döndü :D

    bak google da iyi şeyler aratmıyorsun, pc sana geleceği göstermiş.

    Nette bulduklarım aşaıda

    ---

    Soru:
    Bu bilgisayarda çalışan program bir ileti görünülemeye çalışıyor. program sizden bilgi almaya veya görevi tamamlamak için izninize gereksinim duyabilir....

    Devamlı bu ileti çıkıyor çıkmaması için ne yapabilirim.

    Cevap:
    Bilgisayarım>sağtık-yönet>Hizmetler ve uygulamalar>hizmetler>etkileşimli hizmetler algılamasını durdurup kapatın.

    ----

    Arkadaşlarınız yada kurdugunuz bir program sizden bilgiler almaya çalışıyor. 
    ve Windows izin vermiyor izinlere takılıyor. 

    ilgili hizmeti bulup silmeniz gerekir.
    ---
     
     

    Ne zaman birşey öğrenmek istesem, Birden Vaktim Kalmıyor ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    x-files bunu yazdı

    Absolut adam ne diyor sen ne diyon. Kafan mı güzel.

    Sabah cok erken kalkmak sizde kafami yapiyor  adam sakaya guluyor sen laf yapiorsun bi bitin isinize bakin her boka maydonoz olmayin


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek
    DuPi bunu yazdı
    BURAK_X bunu yazdı
    RaNGeR bunu yazdı

    Hocam program ayrıntılarını görebilseydik daha iyi olurdu.

    bir anda çıktı ya program falan değildi de çok hızlı oldu bilgi topayamadım :D sanırım iletiyi görüntüleye tıkladığımda oş bi masaüstü geldi bir pencere daha vardı bişeyler yazıyordu, seçenek olark sadece geri dön vardı ona bastım. geri döndü :D

    bak google da iyi şeyler aratmıyorsun, pc sana geleceği göstermiş.

    Nette bulduklarım aşaıda

    ---

    Soru:
    Bu bilgisayarda çalışan program bir ileti görünülemeye çalışıyor. program sizden bilgi almaya veya görevi tamamlamak için izninize gereksinim duyabilir....

    Devamlı bu ileti çıkıyor çıkmaması için ne yapabilirim.

    Cevap:
    Bilgisayarım>sağtık-yönet>Hizmetler ve uygulamalar>hizmetler>etkileşimli hizmetler algılamasını durdurup kapatın.

    ----

    Arkadaşlarınız yada kurdugunuz bir program sizden bilgiler almaya çalışıyor. 
    ve Windows izin vermiyor izinlere takılıyor. 

    ilgili hizmeti bulup silmeniz gerekir.
    ---
     
     

    hocam sorunu çözdüm evet aynı şekilde yaptım ancak mesele şu, benim yaptığım sadece bu uyarıyı bir daha görmemek adına iletiyi gönderen seçeneği kapatmak oldu. nedir ne değildir ben onu sormuştum, yani ne oldu da verdi bu iletiyi bilgisayar?

    Absolut bunu yazdı
    x-files bunu yazdı

    Absolut adam ne diyor sen ne diyon. Kafan mı güzel.

    Sabah cok erken kalkmak sizde kafami yapiyor  adam sakaya guluyor sen laf yapiorsun bi bitin isinize bakin her boka maydonoz olmayin

     

    beyler sakin :D :)


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
Toplam Hit: 3643 Toplam Mesaj: 17