folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Gün İs Yerinde Basima Gelen Bir Olay (Akp Yalakalarinin Artizligi)



Bu Gün İs Yerinde Basima Gelen Bir Olay (Akp Yalakalarinin Artizligi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    Bende BEN COK İYİ BİR AKP liyim ama bu her partide olur yani 550 vekile baştakiler ip baglayıp böyle yapmayın şöyle yapmayın demiyor ki o kişinin saygisizligi vekil sana birşey yapmamış kanatimce ama yanındaki kraldan cok kralcilar var bu ülkede bir devlet dairesine gidiyorsun kiçi kirik bir memur bile posta koyuor şikayet etsen senin bin pişman ediyor yani baştaki ne yapasın akp chp mhp anap yada bunlar fark etmez kravati takan rozeti takan hakim saniyor kendini bir yerlere..böyle şeylere gülüp geçmek gerek geçmek gerek çünkü gelip geçici bu kişiler..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    akp ve yakalık ile alakası nedir hikayenin? bir kişinin saygısızlığını bir zümreye atfenmedeki amaç nedir?
    -----------------------------

    anlatılanın bi taneyle sınırlı kalması bunların bi tane oldugu anlamına gelmiyo. her gün görüyoruz bunlar gibi onlarcasını.

    ayrıca cok iyi yapmıssın helal olsun :) basları okurken ben daraldım anasını satim :D 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    elemana kafa atsan, ağzını burnunu kırsan orda, bu kadar koymazdı emin ol : )

    çok güzel tepki göstermişsin hocam.tebrik ederim.medeni bir insan gibi.seviyesine düşmeden...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Konuyu filan okumadım.

    Sırf başlık sinirimi bozdu diye yazıyorum. Ya başlığı değiştirin, ya konuyu silin, yapın bişeyler.

    Böyle iş olmaz. Bizde chp - mhp - dsp - anap vs için aynı şeyi yazsak hoşuna mı gitcek arkadaşım. 

    Saygı başka bişeydir. Kinle karıştırılmamalıdır. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    Tarantula bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konuyu filan okumadım.

    Sırf başlık sinirimi bozdu diye yazıyorum. Ya başlığı değiştirin, ya konuyu silin, yapın bişeyler.

    Böyle iş olmaz. Bizde chp - mhp - dsp - anap vs için aynı şeyi yazsak hoşuna mı gitcek arkadaşım. 

    Saygı başka bişeydir. Kinle karıştırılmamalıdır. 


    -----------------------------

    hacım niye zoruna gidiyo ki adam akp ye laf etmemiş ki akp yalakaları demiş.. sse sse ss..

    bizde nargile cafe de çalışırken böleydi..

    adamın oğlu bit kadar forsundan geçilmiyo hadi babasının dokunulmazlığı var ya oğlu.. ben buna fitil oluyorum.. adamın ehliyeti yoktu.. mercedesle takılıyodu.. şimdi de duydum şirket yapmışş..

    biz ne kadar çalışsak boş.. askerede gideriz.. şehitte olur.. en sağlam buluşlara imza atarız.. sonra bunlarla aynı karede yer alırız..  ama işte izin verilmiyo ki.. izin verilmiyo.. insanların yükselmesine izin verilmiyo göbekli amcalar.. onların seviye diye gördükleri yere ulaşınca ayamızı kaydırıveriyolar.. şu para kazanma hırsından nefret ediyorum.. kazandıkça daha fazlasını istiyosun.. bu da insanları bu hale getiriyo.. çıkar hep en önde..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    en mantıklısını yapmışsın
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Şahsen ben o milletvekilinin yerinde olsam seni dinlemezdim. Toz ol filan derdim :D Yahu adamlar protokolden. Onların oraya icap etmesi fuarın katkısınadır. Ne bilim aksine hürmet edip içeri alacaktın. Değil akp diye. X partisi olsun. Sonuçta adamın dokunulmazlık diye bişeysi var. Şahsen burda bi fuara deseler bakan bakmış, bütün memleket merak eder gider fuarı incelemeye... Bilmiyorum yani.

    Ama harbi ha ben yerinde olsaydım o milletvekili mi ne seni kovardım :D adam çocuum diyerek şevkat bile göstermiş. Onun ak :|

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    gün gelecek devran dönecek akp hesap verecek.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek
    Konuyla alakalı ama siyaset içeren bir cwp değil bu yazacağım dikkate alınmasını arz ederim :/ ben olsaydım o senın yakandan tutan adama aynen böle yapardım... bende ensesinden tutardım " bak ewlat , bende MHP millet vekilinin oğluyum ve bu stand'da fuar danışmanı olarak bulunuyorum " derim ama sadece adamın yüz ifadesine bakardım hadi simdi yoluna bak adam ol  Efendi Ol ! Koynundaki Karını Aldırttırma Bana Derdim !!!... bunu yapardım sonucta sen ekmeğinin peşinde dürüst ve terbiyeli bir şekilde nezaketen izah etmişsin. görevini yapmıssın. çakal yavrusu sen kimsinde elemana artistlik yapıyon o daha hjeralde adanalı zırhı yememiş ahhh böle bişe bize catmıyorkiii Gereken Cvp Bütün Akp'lilere Verilmiştir !! Anlayın Artık Akpliler kendini bi bok sanıyorlar ! sözüm basbakana felan değil onların ne sucu var adamların haberi bile yok olsa böle bişe olsun istermi ama işte ondan destek alan velet-i zina'lar böle artistlik yapıyor ahh kardeşim keşke BENDE MHP'liyim deseydin offf adama çok piss koyardı yaa Allahım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    sadece Akp değil tüm partilerde olan bişey. sakın hiç demeyin yok öyle bişey diye ;) tabii bu o kişinin haklı olduğu anlamına gelmez. iyi yapmışsın...

    tabii bide o kişinin koruma çıkma durumu var tam bilmiyorum ama o zaman bi yanlışıda yok adamın:D

Toplam Hit: 2979 Toplam Mesaj: 37