folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Bu Kadar İğrenç Bir Oyun Olabilir Mi?



Bu Kadar İğrenç Bir Oyun Olabilir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    doom3 çok güzeldir az mermiyle çok canavar öldürmek :) yetenek ister
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    Arkadaşım bi yama var daha doğrusu eklenti D3 için flashlighti elinde taşımak zorunda kalmıyorsun doğrudan silahlara bantlanıyor(evet yanlış hatırlamıyorsam gerçekten koli bandıyla bantlanıyordu) istersen dene

    Holü bize bahmiyir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------
    Nosferatu çok korkunç bir oyun bence.. diğerleri faso fiso.. tabi çıkış yılına da bakıp öyle değerlendirmek gerek
    -----------------------------
    haklısın, nosferatu çok iyidir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Ya oyunlardan açtınız konuyu korku oyunları oynayıp gerim gerim gerilesim geldi


    Savaş mı kaybettik beyler? Ülkemizi araplar işgal etmiş.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiLoZoF
    FiLoZoF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arkadaşım bi yama var daha doğrusu eklenti D3 için flashlighti elinde taşımak zorunda kalmıyorsun doğrudan silahlara bantlanıyor(evet yanlış hatırlamıyorsam gerçekten koli bandıyla bantlanıyordu) istersen dene
    -----------------------------

    ağa nerdesin sen kaç gündür gönder şu bantı koskoca marsta koli bandından başka herşey var anasını sataym :) 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    "clive barkers undying" oyy oyy,korktuydum cidden..

    Çekil,Önümden Çekil...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dead of ... Bilmem ne vardı Çiftcinin biri zombileri olduruyodu. Böyle tarlanın içinden falan giderken kafayı bi çeviriyosunuz karşınıza çıkıyo. Onu oynarken acayıp tırsmıştım. 

     

    Edit: Oyunu bilen hatırlayan varsa isiminin tamamını yada oyunun linkini verebilirse çok iyi olur. Bakalım şimdi korkacakmıyım 


    -----------------------------
    dawn of the dead dicem
    ama tam emin diilim bunun filmide vardı
    senin dedigin oyun bi gökdelenin önünde mi bitio böle zombiler felan toplanıo
    bende oynamıstım o oyunu ama adı nı tam hatırlayamadım ama bu olabilir

    destination@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek
    Nosferatu'yu denemedin gaLiba tuvaLete gidemez o 5+1'in subwoofer deLiine s*çarsın :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    max payne 1 'in kırmızı cizgilerle dolu olan sürekli bebek sesi gelen bolumu..

    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    Abi sen ne diyon ben ilk oynayışta benim 2+1 vardı son ses açık film izliyordum doom3 indirimi bitmiş kurdumm oyuna girdim oynamaya başladım başlamaz olaydım a*q  sanki mahlukat üstüme sıçramış gibi oldu sandalye geriye devrilmezmi ansını annem geldi soruyo ne oldu ne bu halin tabi ki bende ellerim ayaklarım titiro böyle komik bi maceram olmuştu :)))
Toplam Hit: 6393 Toplam Mesaj: 50