folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Kadar Salaklar Olduğunu Biliyordumda Bu Kadar Da Değil



Bu Kadar Salaklar Olduğunu Biliyordumda Bu Kadar Da Değil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek

    Arkadaşlar Bana iki tane mail geldi ikiside tam bir salaklık bakın ilki


    Merhaba Ben Sizi Bilgilendirme Amaçlı Bir Robotum Sizin Msn Niz Günde On Kere Hacklenmeye çalışıldıgından sizi biz izlemeye aldık. Hotmail Tarafından Hacklenmeye Hayır. Bunun İÇin Herhangi Bir Zaman Eğer Hacklenirseniz Biz Sizin O msn nizi Kaydımıza alıyoruz Ve şu an 10.00 Kişinin Msn Si elimizde Kayıtı Tutuluyor. Eğer Bu Servisimizden Yararlanmak İstiyorsanız.


    Adınız:
    Soyadınız:
    Doğum Tarihiniz:
    Şifreniz:
    Gizli Unutma Sorunuz: 


    Bunları Bize Yazıp Cevaplamanız Büyük  Önemle Rica olunur. Herşey Msn Kullanıcıları İçindir Saygılarımızla


    Hotmail Staf Ekibi..


    Bu ilk Salaklıkları a.q salakları


    Birde Toplu E-mail Olarak Geleni var


    KİMİN YOLLADIĞINI BENDE BİLMİYORUM
    >>merhaba ben türkiye'nin HACKER'lerindenim elimde çok >
    >>güçlü bir virüs
    >>var.Bunu en güçlü
    >>programlar(anti-virüs)kaldıramaz.Yönetimi
    >>ise sadece benim elimde ve onu kullanmaktan >
    >>kaçınmam.Benim e-mail
    >>adresinizin kapanmasını ve sonsuza kadar yeni adres >
    >>açamayacağınızı
    >>sağlıyabilirim.Bilmelisiniz ki her kişinin
    >> gönderdiği adres bu >>program sayesin de elime geçiyor.Bu yüzden
    >>benle oyun > >>>>>>> >> >>>>oynamayın... > >>>>>>> >> >>>> >> >>BU İLETİYİ
    >>ŞUBAT 16 2006 TARİHİNE KADAR LİSTENİZDEKİ > >>>>>>> >> >>>>HERKESE >
    >> >>>>>>> >> >>>> >> >>GÖNDERİN!!!!!!!! Bakın şaka yapmıyorum dikkatli olun
    >> >ve > >>>>>>> >> >>>>ciddiye > >>>>>>> >> >>>> >> >>alın.Sistemi
    >>istediğim zaman kullanabilirim...Kaçma > >>>>>>> >> >>>>şansınız yok.Ve >
    >> >>>>>>> >> >>>> >> >>bu arada programı ben kurdum.O yüzden başka >
    >> >>>>>>>programlarla > >>>>>>> >> >>>> >> >>kapatmanıza imkan YOKTUR!!
    >>İletiyi göndermeyen > >>>>>>>kişilerin ve > >>>>>>> >> >>>>bu > >>>>>>> >>
    >> >>>> >> >>mesajı silen kişiler 16.02.2006 tarihinde e-mailleri > >>>>>>>
    >> >> > >>>>>>> >> >>>>kapatılacak ve > >>>>>>> >> >>>> >> >>bidaha yeni
    >>e-mail adresi alamayacaklar... BU ŞAKA > >>>>>>>DEĞİL > >>>>>>> >> >>>> >>
    >> >>İNANMAYANLAR 16.02.2006 TARİHİNE KADAR BEKLESİN VE > >>>>>>>OLANLARI >
    >> >>>>>>> >> >>>> >> >>HAYRETLE İZLESİNLER... > >>>>>>> >> >>>> >> >> >
    >> >>>>>>> >> >>>> >> >> > >>>>>>> >> >>>> >> >>Find just what you're after
    >>with the new, more >precise > >>>>>>>MSN > >>>>>>> >> >>>>Search - >
    >> >>>>>>> >> >>>> >> > >>>>>>> >> >>>> >> >>try it now! > >>>>>>> >> >>>>
    >> >> >> > >>>>>>> >> >>>> >> >>Günüzü belirlerken hava durumu servisi ile
    >>MSN size > >>>>>>> >> >>>>yardimci olsun! > >>>>>>> >> >>>> >> >>Burayi
    >>tiklayin! > >>>>>>> >> >>>> >> >> > >>>>>>> >> >>>> >> > > >>>>>>> >> >>>>
    >> >> > >>>>>>> >> > >>>>
    >>
     Olduğu Gibi Kopyaladım böle toplu gelen maillerden de gına geldi artık a.q çocukları hele birincisi insanı salak yerine koyuyor amkler...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    1. maile yarıldım a.q..Hotmailden hacklenmeye hayır! hotmail staf ekibi... zuhahha :D

    Amphetamine Logic.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sdOscr
    sdOscr's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    Bunun İÇin Herhangi Bir Zaman Eğer Hacklenirseniz ''Biz Sizin O msn nizi'' <<< bu cumleyı kuran yanı kendını bot sanan salak cok gusel bır cumle yazmış (((:

    Zahirimde zuhur eden ilk şerefsizlik abidesi.Yıktı gitti batınımı adilik efektli sillesi.Çiviyi çakıp sökünce kalmaz mı sanki izi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    zuhahaha way mq yaaa...ya hoja bunları ne katogorisine koymak lazımki...mal aq ne olcak..yarıldım yaa

    ... sorcerer & musket ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matsigora
    matsigora's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek

    BU ADAMLAR ÇOOK FİLM İZLEMİŞLER A.Q HERALDE,

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coyote
    coyote's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek

    bunu yapanlar salakta acaba bunları yiyen daha salak insanlar varmıdır diye merak ediyorum


    kırk yıl düşünsem aklıma böle etkileyici bi fake gelmez :D:D:D:D:D


    azimle sıçan duvarı delermiş.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciğerci
    hakanS
    hakanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Gizli unutma sorunu :  Ebenin ki ))))


    Bi siktir git a.k. bari adam gibi bir mail yazda yolla. Milleti kendine guldurme )))


    Ama olsun ya. Aksam aksam neşemizi buluyoruz )) Ureten ameleler sayesinde )))


    ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_deep_darkness
    the_deep_darkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek

    puahhahaha..şu 1.'yi yollayan salak daha yazmayı bile bilmiyor herhalde... 


    "Hotmail Staf Ekibi.."=>zuahahah "staf" :D:D 2. ayrı bi alem zaten...:))


    One Ring To Rule Them All... One Ring To Find Them, One Ring To Bring Them All And In The Darkness Bind Them!...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    10.000 Kişininde Msn'sini Ellerinde Tutuyorlarmış Bari Daha Düzgün Bişe Yazsalar Bende Öyle bir cevap yazdım ki Sallamasyon küfürasyon :D  a.Q itleri
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
    Lam oLm bu maiLi tahribattan biri yoLLmıosa ne oLuyum aynı mail az önce banada geLdi...Bi değişik versionu.

    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    liseli
    liseli's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    gençler
    adam kendini allah olarak tanıtıyor ve insanlardan para topluyor
    yer türkiye sadece 3 hafta önce.
    bu memlekette hershey olur takmayın fazla kafanızı

    abrazame con el mar
Toplam Hit: 1711 Toplam Mesaj: 15