folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Bu Tahribat.Com Tarikat Sitesi Mi Yoksa Başka Birşey Mi?



Bu Tahribat.Com Tarikat Sitesi Mi Yoksa Başka Birşey Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    :) yazık yaa ya cıddeye aldıysa :I

    hayır koptum bırbırınızı şişledıgınızı bılmıyodum bak yenı ogrendım

    hele kazandıgınız paralarla yaptıgınız yatırımları gorunce :)

    insanın kafa sallayası gelıo

    ver çoşkuyu ver çoşkuyu nihahaaa

    emınım arkadas seke seke gıtmıstır :) adı erta mıydı onun :)  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Koptum ben Allah iyiliğinizi versin emi... :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    FearLesTurK bunu yazdı:
    -----------------------------
    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Burası dünyanın ilk internet tarikatıdır.

    sende ayinlerimize katılabilirsin.. ayrıntılı bilgi için...

    http://www.youtube.com/bilmemnebilmemne..


    -----------------------------
    şu video ya nie güldüğünüzü anlamadım sizin dininizle dalga geçiyo adamlar resmen siz gülüyosunuz! Evt burası TariqaT!
    -----------------------------

     

    fearlesturk ile ayni fikirdeyim.

     

    soruya gelince evet tarikat ama sembolik

     

    gercekten arkadas tirsti galba :) 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Profesor
    Profesor's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    bende tariqatın arbane orkestrasının şefiyim.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    fotoğraflara koptum. bunu yazarken de gülüyorum hala. :)))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    harbi adam arazi oldu mk :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Bugunku ayin iptal edilmistir ,koka sisleri evde unutmus :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    bu takva filminini izleyen var mı? ne oluyor filmde?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bugunku ayin iptal edilmistir ,koka sisleri evde unutmus :)
    -----------------------------
    harbi ya koka yapılır mı bu allah aşkına..
    neyse bi daha ki sefere inş.
    selametle kardeşlerim.. (F)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    nothing bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu takva filminini izleyen var mı? ne oluyor filmde?
    -----------------------------

    Erkan Can ,tarikata giriyor ,sonrada tarikat Erkan Can'a giriyor :)

Toplam Hit: 6432 Toplam Mesaj: 61