Bu Yaşta Sigara

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    harbiden çok güzelmiş

    ebedi devlet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkwood
    darkwood's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    bide ben den bu velette güzel içiyo ibne bide duman halka yapyo

    http://www.metacafe.com/watch/yt--vdrXbNBLNM/smoking_kid/

    edit : buda rus galiba rusça konuşuyo


    Gittikçe uyanan milli şuur karşısında gafiller ve hainler, Türk milletini daha çok aldatamayacaklardır. Kızılelmanın yolunu kapatamayacaklardır Hüseyin Nihal ATSIZ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KGD
    KGD's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2007
    Erkek
    ahahh nası çekio p.ç göbekte ypmış fırlama bide azının ynına koymuş aynı ivedik gavat (:

    kgd
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    resul
    resul's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2007
    Erkek

    emrah_melenkolia bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok accı bi durum ya böle giderse 10 sene yaşamaz amk :S

    bu arada bu şarkının adı ne ?


    -----------------------------

    şarkının adı coolio - gangster paradise

    birazdan şarkıda geliyo:)

     

    edit : Geldi

    http://rapidshare.com/files/138827420/Coolio_-_Gangsta_s_Paradise.mp3.html


    ---
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    bekliyoruz

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek
    NoName bunu yazdı:
    -----------------------------

    bekliyoruz

     

     

     

    ---------------------------

    :) Seviyom Seni Noname Rap Tarzı bi music 1996 sokaklaeı anlatan bir zenci insan Evladı :)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     



    www.tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    caves bunu yazdı:
    -----------------------------
    NoName bunu yazdı:
    -----------------------------

    bekliyoruz

     

     

     

    ---------------------------

    :) Seviyom Seni Noname Rap Tarzı bi music 1996 sokaklaeı anlatan bir zenci insan Evladı :)

     

     ---------------------------------

     bende seni

    :*

    edit : 1 domain daha ver bırakayım peşini :) pmlerede cevap gelmiyor..

    ==

    sms nezaman geliore


    ...said addicted.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    edit: Bu fırlamayı izledikten sonra siteyi Gezerken baska videoları buldum ama yarıldım  Bakın isterseniz...

    http://www.metacafe.com/watch/879938/herbal_elements/

    http://www.metacafe.com/watch/1257410/akmed_the_dead_terrorist_jeff_dunham/


    www.tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    smsden haber et sen

     

    edit : buluşalım  bigün izmirdeyim bende


    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    üzüldüm ufaklık için bunda böyle aile olduktan sonra içine falanda çekmeye başlar dumanı.

    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
Toplam Hit: 3860 Toplam Mesaj: 37