folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bunalımdamıyım?



Bunalımdamıyım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Bi anda gözüm dönüyo o an kimseyi tanımıyorum elimden geleni ardıma koymadan tam gaz veriyorum sonra düşünüyorum ama pişmanlık duymuyorum :|

    Kim beslemeye başlıyorum iyi davranıyorum ama ters bi harekette elimdeki tüm kozları açmaya başlıyorum sırayla öc alıyorum ve zevk duyuyorum oyun oynamak gibi bişey bu bilmiyorum garip. Sakinleştirici alıyorum güya ama bi s*ke yaradıkları yok fazla alıncada hastaneye miğde yıkatmaya gitmek zorunda kalıyosun 130 promil alkollüyken bile rahatlayamıyorum kafamı dağıtmam gerek ama ne yapmam gerektiğini bilmiyorum sıkılmaktan sıkıldım. Ne yapmak istediğimi ne olduğunu bilmiyorum sadece bi köşede oturup izliyorum olan biten karşısında sadece gözlerimi büyüterek ne kadar daha korkunç olabileceğimi bulmaya çalışıyorum rahatsızmıyım evet rahatsızım teşhis koymuşlar ama hafife alıyolar sadece uyutmaya çalışıyolar hadi uyuyorum ama 17-18 saat uyuyamam ya ki o kadar bile uyusam o 6 saati rahat geçiremiyorum derin baş ağrıları çekiyorum günlerce devam edebiliyor ağrı değil aslında acı çekiyorum çok berbat bişi ama söyledikleri şey migren.. Aa Tabi ya migren..

     

    Sakinleştirici Tarz ilaç istiyorum :| (Biraz Sert olsa iyi olur)


    !!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    noluyo lan bu bütün tahribattaki millete :|


    Living Death
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    aynı postu az önce başka bir konuda gördüm sanırım :D


    kendinize ayığ olunuz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    ReaL_KurD bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynı postu az önce başka bir konuda gördüm sanırım :D


    -----------------------------

    Orda kimse yardım etmedi : |


    !!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Hacı sana 2 tane şey lazım.İkisinden birini uygula.

    1.Şık paran varsa: Git bi güzel ispanya yı yada paran daha bolsa isveci gez.

    2.Şık paran yoksa: Bol bol gerçek dövüş yap.Birisi sana artistlik mi yaptı hic beklemeden dal bütün stresini at.Durup dururken milletide ezme ama dövüş.

    Bknz: Fight Club

    Al yeni paylastım.

     

    http://tahribat.com/Forum-Sokak-Dovusu-Egitim-Seti-110701/

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı sana 2 tane şey lazım.İkisinden birini uygula.

    1.Şık paran varsa: Git bi güzel ispanya yı yada paran daha bolsa isveci gez.

    2.Şık paran yoksa: Bol bol gerçek dövüş yap.Birisi sana artistlik mi yaptı hic beklemeden dal bütün stresini at.Durup dururken milletide ezme ama dövüş.

    Bknz: Fight Club

    Al yeni paylastım.

     

    http://tahribat.com/Forum-Sokak-Dovusu-Egitim-Seti-110701/


    -----------------------------

     

    Kavga sevmem biri yamuk yaparsa ben resmi bi şekilde uygun yollardan yakarım canını


    !!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---ALPER---
    ---ALPER---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    Mr_Dark bunu yazdı:
    -----------------------------

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı sana 2 tane şey lazım.İkisinden birini uygula.

    1.Şık paran varsa: Git bi güzel ispanya yı yada paran daha bolsa isveci gez.

    2.Şık paran yoksa: Bol bol gerçek dövüş yap.Birisi sana artistlik mi yaptı hic beklemeden dal bütün stresini at.Durup dururken milletide ezme ama dövüş.

    Bknz: Fight Club

    Al yeni paylastım.

     

    http://tahribat.com/Forum-Sokak-Dovusu-Egitim-Seti-110701/

     


    -----------------------------

     

    Kavga sevmem biri yamuk yaparsa ben resmi bi şekilde uygun yollardan yakarım canını


    -----------------------------

     

    arkadaş gerekli cevabı vermiş :D sokakta kimin ne olduğu belli olmaz her an sakata gelebilirsiniz :D


    Nerde şekil şukul varsa,hepsi toplanmış...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Tarık öldürtücen adamı ha.. Olum adam gaza gelse gitse dalsa daldığı eleman boş gezmese bıçağı soksa ne bok yicen ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    MUHRIP bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tarık öldürtücen adamı ha.. Olum adam gaza gelse gitse dalsa daldığı eleman boş gezmese bıçağı soksa ne bok yicen ?


    -----------------------------

    o da herkeze dalmasın o zaman sen tabi Cihangir mahallesinin ara sokaklarından geçerken tinerciye dalarsın başka Bebekde bankada adama dalarsın başka :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    MUHRIP bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tarık öldürtücen adamı ha.. Olum adam gaza gelse gitse dalsa daldığı eleman boş gezmese bıçağı soksa ne bok yicen ?


    -----------------------------

     

    o da herkeze dalmasın o zaman sen tabi Cihangir mahallesinin ara sokaklarından geçerken tinerciye dalarsın başka Bebekde bankada adama dalarsın başka :)


    -----------------------------

    Hocam ben Zeytinburnundayım Ve kavga etmem malmıyım öyle deşarj mı olunur ha tabi herkesin zevki farklı ayrı bişi ama ben deşarj olabildiğim bişey hatırlamıyorum :/


    !!!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    MUHRIP bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tarık öldürtücen adamı ha.. Olum adam gaza gelse gitse dalsa daldığı eleman boş gezmese bıçağı soksa ne bok yicen ?


    -----------------------------

    o da herkeze dalmasın o zaman sen tabi Cihangir mahallesinin ara sokaklarından geçerken tinerciye dalarsın başka Bebekde bankada adama dalarsın başka :)


    -----------------------------

    Kmin ne olacağı belli olmaz yanlış bi yöntem sennki.. Bigün bebkteki bi zengin züppenn korumlarından yada direk kendnden en güzelinden sopa yersen bu sözümü hatrlarsın :)

Toplam Hit: 2174 Toplam Mesaj: 19