Burs Kesilmesi Durumları Neler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ya arkadaşın alt sınıftan 5 6 dersi varda ortalaması da 2 nin altında.

    çydd - kyk - yetim ve acizleri koruma derneği sanırım

    böyle 3 kurumdan burs alıyor.. acaba buralardan burs alan var mı ? burslar sizce kesilir mi ?

    afyon kocatepe


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyyldrm
    mkyyldrm's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2015
    Erkek
    HeadBanger bunu yazdı

    ya arkadaşın alt sınıftan 5 6 dersi varda ortalaması da 2 nin altında.

    çydd - kyk - yetim ve acizleri koruma derneği sanırım

    böyle 3 kurumdan burs alıyor.. acaba buralardan burs alan var mı ? burslar sizce kesilir mi ?

    afyon kocatepe

    Hocam ortalama 2nin altında ve altdan 5-6 versi varsa KYK'dan almış olduğu Geri Ödemesiz Burs, gelecek dönemler için artık krediye dönmektedir yani altdan en fazla 3 ders kalma hakkı veriyor KYK onun için ya yaz okulu felan yapıp dersleri verecek yada malesef Geri Ödemesiz Bursu, bundan sonra geri ödemeli kredi haline dönüşecektir. Eğer krediye dönüşürse bundan önce aldıkları burs olarak kalacağından bundan sonra aldığı paralar üzerinden geri ödeme kredisi fiyatlandırılır.  

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Ben birşey sorabilirmiyim

    Kredi mezun olduğun haziran ayındaki kesilir yoksa eylüle kadar devammi eder.


    "bea"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    @Expire hocam kaç aya imza attı isen o aya kadar tamamlanır. örneğin Ocak ayında 5 Senelik imza atıldı ise 5 sene sonra Ocak ayına kadar devam eder diye biliyorum..


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyyldrm
    mkyyldrm's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2015
    Erkek
    ExpirE bunu yazdı

    Ben birşey sorabilirmiyim

    Kredi mezun olduğun haziran ayındaki kesilir yoksa eylüle kadar devammi eder.

    Hocam onu tam olarak KYK nın sitesinden veya E Devlet üzerinden görebilirsin,  çünkü burs yada Kredi almaya kaçıncı sınıfta başladın yada bursun sonradan krediyemi döndü bu faktörleride göz önüne almak lazım. Sisteme giriş yaparak ordan nekadsr borcun olduğunu, hamgi tarihler arasında burs yada kredi almaya devam edeceksin ordan görebilirsin :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Heeee gord hocam tmmdir eylüle kadar diyor. İkimizde tesekkurler.


    "bea"
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rajooonn
    rajooonn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    Peki koşullu derslerde durum nasıl? 3 tane koşullu dersim var önümüzdeki dönem 2'nin üzerine çıkarsa ortalamam geçecek. Burs kesilir mi şimdiden?


    Gece! Vampir değilim ama geceyi çok severim. Yalnızsın, oyun oynuyorsun monitörün ışığı ve kendin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    rajooon hocam koşullu dersleri zaten vermiş gösteriyorsun otomasyonda 2 üzerine geçtiğinde . Geçtiğin ders hesaba katılmaz diye düşünüyorum. zaten ortalamaya bir etkisi yok


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    Krediyi öderken zamlı mı ödüyoruz ? Mesela ben 280 di ilk aldiğimda sonra 400 oldu bi 400 hesaba katiliyormu


    Tengri Türkü korusun
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyyldrm
    mkyyldrm's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2015
    Erkek
    Ziraatci bunu yazdı

    Krediyi öderken zamlı mı ödüyoruz ? Mesela ben 280 di ilk aldiğimda sonra 400 oldu bi 400 hesaba katiliyormu

    Hocam normalde son seçim döneminde 400 yapılırken ardaki fark öğrenciye yansıtılmayacak denildi ama tabiki Burası Türkiye bilemeyiz neler olacağını işin ucu KYK olunca söke söke alır diye düşünüyorum. Yani ben 330 ile başladım ilk yıl ve 2.yılımda 400 oldu devlette seçim zamanı aradaki 70 tl yi kredi ücretinize yansıtmayacağız demişlerdi ama güvenme istersen pek. Neyin ne olacağı belli olmaz. Sen ne kadara inma attıysam üzerine bir 5-6 bin tl ekle ödeme kısmına ortalama bu civarda artacaktır diye tahmin ediyorum.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    KYK için yaz okulu alsın 3 dersi versin kesilmez. Zamanında bende kesilmesin diye 3 ders alıp geçmiştim. diğerleri belge isterlerse sanırım keserler.

Toplam Hit: 986 Toplam Mesaj: 13
burs