folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Büyük Tahribat Buluşması"Ndan Notlar



Büyük Tahribat Buluşması"Ndan Notlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiNiK_GeRiLLa
    MiNiK_GeRiLLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Dişi

    swordofdarkness bunu yazdı:

    sözde 55 kişi gelecekti.ama gele gele 11 kişi geldi.
    kim geldi sayıyım..
    ben
    criminal
    minik gerilla
    ir2
    deathman
    darkworld
    martyn
    pic_boy wardı
    kalanını da siz tamamlayın şimdi aklıma gelmedi.

    çok zevkliydi.ilk önce ben,criminal ve sevgilisiyle karşılaştım.yakındaki bi int.kafeden tahribat.com yazısı çıkarttık.heykelin altında
    onu açtık.polisler bana tip tip bakıyodu bu kim falan gibisinden,sırf onlarda deil tabii.ben criminalin elinde kasa falan var die beklerken o sevgilisiyle geldi.toplantı boyunca öpüp durdu.kendimi zor tuttum walla criminali oracıkta boazlıcaktım.kardeşim olan war olmayan war.hatta bi ara bana bile sarktı.
    neyse bis üçümüz beklerken martyn geldi önce.sırayla gelmeye başladı dierleride üçe çeyrek kalaya kadar bekledik.kupakızı falan da gelir dioduk ama gelmedi.telini de bilmiyoduk arayamadık.biz de anıtın altında birkaç resim çektirip istiklale doru yönelmiştik ki picboy aradı.bende geliyom bekleyin dedi.bi on dk.da onu bekledik burgerin önünde.o gelince nereye gidelim die düşünürken criminal hadi orta kahveye gidelim dedi kimse itiraz etmeyince biz de oraya gittik.biz yemek yemek için ayrılmıştık.ir2,deathman,ben biri daha wardı ama onu hatırlamıyom şimdi.biz oraya gittiğimizde martyn criminalle tavla oynuyodu.criminal martynin kafaya tavlayı geçirdi bende resmini çektim.fotolar criminalde o martyne gönderecek ben de ondan alıcam.istiyene kopyalarım.ordan çıktık.cihangir camiine gidelim dedim ben biraz manzara gösteririm size.bu sırada saat 4tü.orda da fotoğraf çektik.darkworld ben manzaraya kıçımı dönüp yatıyom dedi.giderken nazlandı ama biz giderken biraz daha kalalım diolardı martynle.biz ayrıldık.caminin kapısının karşısında turuncu bi mustang wardı.resim çekelim dedik.sahibi ordaydı.picboy onun önündeki mustange bindi.cama tahribat.com yazısını koydu.öle bi resmini çektik onun da.picboy ayrıldı.bizden o meydana çıkıcam dedi.ok dedik ayrıldık onla.biz karaköye gittik sonra vapurla kadıköye geçmek için.yolda criminal bebeklerle olan ilginç hikayelerini anlattı.Enli yokuş die biyer wardı.birkaç resimde orda çekti.
    karaköyde wapura bindik.vapurun adı S.MUSTAFA AYDOĞDU idi bunu dönerken öğrendim.vapurda üst açık bölüme çıktık.ben hadi vaouru hackleyelim dedim.tükenmez kalemi olan var mı?die sordum.criminalin bohçasında şey yani çantasında asetat kalemi varmış.onunla hacked by tahribat yazdım.üstünede bi kılıç çizdim.criminal resmini çekti.yer küçüktü aynı kareye sığmadığımızdan üçer üçer foto çektirdik.ben bi ara makineyi aldım.denizin ortasından boazın girişinin iki resmini çektim.criminalle sevgilisinin resmini de çaktırmadan bir kaç kere çektim orda bikaç kerede camide çekmiştim.vapur yanaştı.inerken yazının bi resmini daha çektik. o vapura binenler üst katta en son sol taraf koltuğunda yazıyı görebilirler.kadıköyde bir kaç resim daha çekitk.bol bol resim war yani.ben ordan geri taksime döndüm.fuardaki vestel standında çektirdiğimiz görüntüler criminladeydi,onları aldım.öpüşüp ayrıldık.

    ayrıca holyboy fuardaki çektiğin resimleri hala yayınlamadın.ne iş daha tab ettirmedin mi onları yoksa.

    bi dahaki buluşma compexe organizasyon şimdiden başlasın nasıl olsa anca hazırlanıyoruz.

    hepinizi öpüyorum...

    --------------------
    şu anda MiNiK_GeRiLLa ile Crimin@l aynı masadan cevap veriyor:

    lan sword kıracaz senin de kafanı. adama bak, kıskan, geber! Oh canıma deysin senin evlenecek bi hatunun (bi erkeğin lem :> )bile yok :))))))))))neyse buluşmanın en ince ayrıntılarını vermeye gerek yok ama swordun enli yokuşta geçirdiği düşme tehlikesi kayda değer bi anıydı. bu arada onun çizim özürlü olduğunu söylemeye gerek olmadığını kılıç çiziminden anlayacaksınız. martyn yine unuttu cd"yi almayı :) o en sonunda babayı alacak gibime geliyor ama neyse :) underzero"nun, sql"nin dedikodusunu yapmadan edemedik :) keşke HolyBoy ve üstte adı geçen şahıslarda burada olabilseydi... :(
    dark 170 kişinin başvurduğunu ve bunlardan ellisinin geleceğini söyledi amaaa 20 kişi yoktuk. büyük fiyasko diyen de ben oldum buna zaten :) genel anlamda iyi bi buluşmaydı. orta kahve"ye darkın tepkisi çok ilginç oldu. onu bi daha oralara götürmeyeceğim muhakkak ;o) onu bozar öyle şeyler... bu arada önceki buluşmayı da anmadan edemedik. darkın nasıl araba kullandığı üzerine baya bi konuştuk... genel anlamda güzeldi. bilgisayar toplamak için kadıköye gitmem gerekmeseydi daha da güzel olacaktı... erken ayrıldığım için sonradan olanlardan haberim olmadı bu arada Miniğim: "fena mı oldu, beni gördün, uyuz!" diyerek tepkisini verdi... bi de TDİ"nin Türkiye Denizcilik İşletmeleri olduğunu öğrendim. Minik_Gerillla"dan dayak yediğim için heryanım ağrıyor (AAAAAAAAAAH! yine vuruyor!) :PpPp swordun kalçalarının güzel olduğunuda söylemem gerek :))))))))
    Mink_Gerilla da darkın kalçaları beğenmiş (aloooo ne diyon kız sen!) biz cinayet işlenmeden olay mahallinden uzaklaşmalıyız... tekrar görüşmek üzere...

    Crimin@l
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    hahaha :) bizden bahseden yok :(


    yaf foto. ları çıkartın abü bi an öncee
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordofdarkness
    swordofdarkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek
    criminal olm bi daha ki buluşmaya hazırlıklı gel silahsız vurmayım seni.sen bittin.
    o kılıç alelade bişi di iğrenç olduunu ben de kabul ediyorum.

    hem ikiyüzlü lavuklar sizi.orda ne güzel olmuş falan diodunuz.şimdi çizim özürlü diosunuz.compexte senin kalçalarının bütün zerafetini bir sustalı yardımıyla bozucam.rahat bi ay üstüne oturamıcan sırtüstü uyuycan sen.
    sana o çizdiğim kılıcı yutturcam benim babam tornacı.o samana kadar öle bi kılıç yaptırırım ona.

    diom sana hazırlıklı gel walla.seni lütfü kırdarın alt kapısıyla harbiye açık havanın girişi arasına çeltiğim halata asıcam ayaklarından bi hafta sallandıracam seni orda fuara gelenlere ibret olsun a.k.

    sen bu sefer bişi yapamadın.ben sana gelecek sefer neler yapacam.

    minik_gerilla bi de benim için vur şu topa ama şöle okklaı bi tane vur üç gün kendine gelemesin.kendine ii bak minik gerilla.
    en kısa zamanda o herifi terketmen dileğiyle...

    Kısa Pantolon, Paslı Çakı, Dizde Kabuk Bağlamış Yara, Kısa Çakı, Paslı Pantolon, Yarası Gözde Kalmış Kabuk
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    swordofdarkness bunu yazdı:
    -----------------------------
    criminal olm bi daha ki buluşmaya hazırlıklı gel silahsız vurmayım seni.sen bittin.
    o kılıç alelade bişi di iğrenç olduunu ben de kabul ediyorum.

    hem ikiyüzlü lavuklar sizi.orda ne güzel olmuş falan diodunuz.şimdi çizim özürlü diosunuz.compexte senin kalçalarının bütün zerafetini bir sustalı yardımıyla bozucam.rahat bi ay üstüne oturamıcan sırtüstü uyuycan sen.
    sana o çizdiğim kılıcı yutturcam benim babam tornacı.o samana kadar öle bi kılıç yaptırırım ona.

    diom sana hazırlıklı gel walla.seni lütfü kırdarın alt kapısıyla harbiye açık havanın girişi arasına çeltiğim halata asıcam ayaklarından bi hafta sallandıracam seni orda fuara gelenlere ibret olsun a.k.

    sen bu sefer bişi yapamadın.ben sana gelecek sefer neler yapacam.

    minik_gerilla bi de benim için vur şu topa ama şöle okklaı bi tane vur üç gün kendine gelemesin.kendine ii bak minik gerilla.
    en kısa zamanda o herifi terketmen dileğiyle...
    -----------------------------

    :) len bu ne şiddet bu ne celal :)
    haha
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    criminal abi biz sizden ayrıldıktan sonra hakanla balona bindik hehheehh :) kusucaktım :)) berbat bişiy

    sonra bi baktık kadıköyde bomba ihbarı war sokağın öbür tarafında kaldık yarım saat hehehehe :)))


    bi sonraki buluşayada geliyorum kesinlikle ( bi sonraki buluşma cebit(di dimi?) )
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pic_Boy
    Pic_Boy's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek
    1.criminal 2.ben 3. Sevgilisi bahsedilme sırasıyla :)

    Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JerusaLem
    JerusaLem's avatar
    Savaş Madalyası Developer Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2002
    Erkek
    resim koyun hacılar.

    ey ulu TÜRK öğün, eşin yoktur altında göğün..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    koymayin kardesim resim mesim
    gelemedik ist. disindaydik orda olsaydim iki elim kanda bile olsa gelirdim
    tuh be demek o kadar kisi gelecegim diyip gelmedi ha
    :) eminim cok zevkli gecmistir...

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    ehehe buluşma bence çoook güzeldi
    criminal abi tavlayı öğrenince tekrar gel bu arada :P
    herneyse ne diyoduk :) karşıya gidicekler ayrıldıktan sonra daha eğlenceliydi walla dark baya bi telefon etti şimdi anlatsam kelimeler yetmez walla gülmekten ağzım genişledi ya koptuk walla orta yerde :) fatura iyi girdi ama olsun :)
    hala aklıma geldikçe gülüyorum
    hele o okey muhabbeti zuhahha len hala gülüyorum hatırladıkça ya ne aptal kıslar war :)

    ondan sonra bizim grupta ayrıldı kızılyıldız ve barış (dı sanırım) gittiler biz nra, dark ve ben 8.30 a kdar taksimdeydik shell aldık bnc bile açtık yani :)

    tabi bu arada cem abi benim maili hala yollamadın bunu okuyunca anca hatırlarsın sanırım ;) o webcamdaki kızda çok tatlıydı bak unutuyodum :) isveçli olan.

    sonuçta çok harika bi gündü walla sık sık böyle buluşmak lazım.

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    ya millet o kadar gelmek istedim ama izmirde yim işte gelemdim neyse yazılarınızı okuyunca gelmiş kadar oldum fotoğrafları ismail32@tuzluk.com mailine gönderme şansınız varsa sevinirim biraz daha gerçekçi olsun neyse ha bu arada ir2 ben nickimyok
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nra
    nra's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    *************

    edited by NRA=P

    sakıncalar olabilir=)

    N=R=A <=> AOA
Toplam Hit: 4851 Toplam Mesaj: 46