folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder C-S 1.5 Serverımız Acıldı Bekliorum Herkesi



C-S 1.5 Serverımız Acıldı Bekliorum Herkesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    merhaba arkadaslar

    sonun C-S 1.5 serverımız acıldı cs oynayan arkadasları bekliorum

     

    62.68.211.134

    ALive Body > Clan Server


    Bu Yüce Türk Milleti ne ihanetler gördü hepsinin üstesinden gelmeyi başararak tarihe nice zaferler yazdırdı. Bu Millet Kuva-yı milliye hareketini yeniden başlatır. Sivas Kongresini yeniden toplar, Ya İstiklal, Ya Ölüm diye haykırır ve gereğini yapar. Türk Milleti ihaneti ve hainleri hiç affetmez. Dileğimiz odur ki bu iş sandıkta bitsin, aksi halde "sürüye dalmayı göze alan Kurt, çobanın da, köpeğinde hesabını yapmaz."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    genclere baktim 1.6 no steam takiliyorlar

    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    1.5'ide oynayan cok 1.6 deyip kestirip atmayın :D

    neyse... hayırlı olsun serverda inş lag problemi fln yoktur bide sxe kullanıyo dimi server ?


    [36073-anarsistherif]*20.07.15
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    lag falan sorunu yok

    sxe tabıkı var cnm o olmazsa olmaz zten 


    Bu Yüce Türk Milleti ne ihanetler gördü hepsinin üstesinden gelmeyi başararak tarihe nice zaferler yazdırdı. Bu Millet Kuva-yı milliye hareketini yeniden başlatır. Sivas Kongresini yeniden toplar, Ya İstiklal, Ya Ölüm diye haykırır ve gereğini yapar. Türk Milleti ihaneti ve hainleri hiç affetmez. Dileğimiz odur ki bu iş sandıkta bitsin, aksi halde "sürüye dalmayı göze alan Kurt, çobanın da, köpeğinde hesabını yapmaz."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CodeCryer
    CodeCryer's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    maç ypan varsa eklesin msn e

    CodeCryer derki "Tecavüz kaçınılmazsa benide çağırın aq"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    beyler bende 1.6 kurulu idi bi de 1.5 deneyem dedim çalışmadı acaba bi de halflife mı lazım?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    1.5 için half-life motoru lazım :D bul bi yerden indir kur son versiyon olsun sonra sorun cıkar(v1.1.1.0)

    [36073-anarsistherif]*20.07.15
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    bi de hl serveri bulsam süper olacak şimdi ya :)

    varmı bilen.. 


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berliner
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    @Burak_x

    game monitor yaz google'a tr seç girdiğin siteden hl'yi seç cıkar...

    [22817//kaanabak]
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    geliyom şimdi hocam :D

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    mac yapacak , admınlık almak ısteyen arkadaslar  msn den ulasabilirler

    msn:emqcer@hotmail.com 

     


    Bu Yüce Türk Milleti ne ihanetler gördü hepsinin üstesinden gelmeyi başararak tarihe nice zaferler yazdırdı. Bu Millet Kuva-yı milliye hareketini yeniden başlatır. Sivas Kongresini yeniden toplar, Ya İstiklal, Ya Ölüm diye haykırır ve gereğini yapar. Türk Milleti ihaneti ve hainleri hiç affetmez. Dileğimiz odur ki bu iş sandıkta bitsin, aksi halde "sürüye dalmayı göze alan Kurt, çobanın da, köpeğinde hesabını yapmaz."
Toplam Hit: 2236 Toplam Mesaj: 22