Çalışma Planıma Uyamıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek

    Arkadaşlar kendime 50 günlük bir plan çizelgesi hazırladım sabah 7 uyan 8 e kadar ayıl kahvaltı yap felan

    8-9 arası günün planına bak 9 dan sonra plana başla şu saatte 1 bölüm dizi izle şu saatte yemek ye şu saatte şunu yap vs vs

     

    fakat hiç bir türlü plana sadık kalamıyorum illa bir şey buluyorum çalışma planı yalan oluyor

    önerileriniz nedir plana uymamı sağlayacak ?


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    insan psikolojisinin o tarz bir plana uyması imkansız gibi bir şey. uyamıyorsan plan senin çalışmana yapına uygun değil demektir.

    işi olabildiğince ufak ufak parçalara böl ve her aşamada kendini ödüllendir. bu ödül tv izlemek de olabilir yemek yemek de olabilir her şey olabilir. 

    bence her şey için kesin saat vermek yerine daha geniş aralıklar ver yani saat 14 ile 17 arasında ders çalış ve 1 bölüm dizi izle gibi.


    Listening to the wind of change.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Hocam yer Auschwitz mi?

    50 gün yerine plan aralığını düşür. Yani ilkten 3 gün olsun, başarınca 1 hafta başarınca 1 ay vb. şeklinde artsın. Daha önce böyle bir tempoya girmediysen planlanan şey sayısını azalt hocam.

    Uğramışken geceye bir söz bırakayım, Tanrıyı güldürmek istiyorsan ona planlarından bahset.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    @@,) Eee.

    Normali bu zaten, ötekisi Anormal olan. 

    Önce küçük adımlarla, sonra daha büyük adımlarla ilerlesin. 

    ^^D Ula @GusFring .


    ^^D` WhisperingHeights AtmsfrkHarktlr LillyWood,PrayerIn"C" ŞşrtcSsszlk@@, Sem'bolizm.. KanıtSvlyAtsyPrflng TachbnaBro's, HolyCircUs^^P`, NörlAğlr, KelmBltu, ÇkSru. Bi'Slm.Bi'Tbssm. " NumrcalPttrnRcgnitn, SsyoMtri-KmKmdir , Denk'lkM,EştlkM,Eşt'szlkM?.. FrmAndMss. ŞeklZmn. CogntvBehvorlThrpy. DeğşnDeğşknlrnMatmtğ. BağmszDeğşkn. ÖtkiBen'lr. KruMddeMktarı,Çşidi mAwreOfThatKkb, Kn'ıAkblyrs,EtrflcaDüşnblmsiGrkli,Yksa ... . " DrBDkkâ,BiDkkaâa. YoooDostum,yooöoo. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Asl,ŞekldnÜstndr. KbKvvtÖnnl. ChlİçinOtort,ÂlmİçnEş. BryAileTplm,-LarArsıEtklşm. MrVötsi,BrDrdmVr.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Yapmak istediğin şeyi istememekten kaynaklanıyor olabilir.


    Benim hiçbir şey umrumda değil..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    bir iş yetişmezse onun için ayırdığın süreyi uzatıp sonraki işi kaydırma.

    diyelim 8-9 arası A işini, 9-10 arası B işini yapıcan. 9 oldu ve A işi bitmedi mi , A işinden kalan kısım için yeniden bir program ve deadline yap. sonra B işine geç.

    diğer türlü zincirleme bir şekilde bütün işler kayıyor.


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Berkant_1997
    Berkant_1997's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    aynen


    Tamu Otobüsü
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek
    husnuweb bunu yazdı

    insan psikolojisinin o tarz bir plana uyması imkansız gibi bir şey. uyamıyorsan plan senin çalışmana yapına uygun değil demektir.

    işi olabildiğince ufak ufak parçalara böl ve her aşamada kendini ödüllendir. bu ödül tv izlemek de olabilir yemek yemek de olabilir her şey olabilir. 

    bence her şey için kesin saat vermek yerine daha geniş aralıklar ver yani saat 14 ile 17 arasında ders çalış ve 1 bölüm dizi izle gibi.

    3 saat çalışmaya 1 saat mola verdim misal 3 saat ders ( 1 saat dizi izlemek gibi)

    planda olay şu 9-12 ders çalış 12-1 arası dizi film vs izle boşum yani

    ama 9-12 arası ders olmuyor başlıyorum derse 10.30 gibi 

     


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek
    GusFring bunu yazdı

    Hocam yer Auschwitz mi?

    50 gün yerine plan aralığını düşür. Yani ilkten 3 gün olsun, başarınca 1 hafta başarınca 1 ay vb. şeklinde artsın. Daha önce böyle bir tempoya girmediysen planlanan şey sayısını azalt hocam.

    Uğramışken geceye bir söz bırakayım, Tanrıyı güldürmek istiyorsan ona planlarından bahset.

    Hocam yer Auschwitz mi?

    yok hocam

    50 gün şeysi

    hocam olay şu yksye kaldı 50-60 gün çoğu konuyu bitirdim ama hala eksik var

    yks dışında almancada var bu ders şeylerine

    kısacası uzun süreli bir çalışma planı değil öyle diyeyim

    o sözü hemen tweet atayım :d


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek
    GusFring bunu yazdı

    Hocam yer Auschwitz mi?

    50 gün yerine plan aralığını düşür. Yani ilkten 3 gün olsun, başarınca 1 hafta başarınca 1 ay vb. şeklinde artsın. Daha önce böyle bir tempoya girmediysen planlanan şey sayısını azalt hocam.

    Uğramışken geceye bir söz bırakayım, Tanrıyı güldürmek istiyorsan ona planlarından bahset.

    Hocam yer Auschwitz mi?

    yok hocam

    50 gün şeysi

    hocam olay şu yksye kaldı 50-60 gün çoğu konuyu bitirdim ama hala eksik var

    yks dışında almancada var bu ders şeylerine

    kısacası uzun süreli bir çalışma planı değil öyle diyeyim

    o sözü hemen tweet atayım :d


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı

    @@,) Eee.

    Normali bu zaten, ötekisi Anormal olan. 

    Önce küçük adımlarla, sonra daha büyük adımlarla ilerlesin. 

    ^^D Ula @GusFring .

    ^^^ne eee ? @@hacked :S

    ? doğru dedin valla { anormali yapcam inş ]]]]

     


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
Toplam Hit: 285 Toplam Mesaj: 15
çalışma planı