folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Call Of Duty 4 Oynayalım



Call Of Duty 4 Oynayalım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    bi ara ne oynuyoduk bee, kaçak bir server üzerinden oynuyoduk kapandı gitti =(


    destination@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Senaryolu bölümde Captain Price'nin gençliğine gittiğimiz bölüm çok güzel.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    konu açılmışken sorayım.

    para vermeden torrentten çektiğim bi oyunu internetten oynamak istiyorum. yakınımda her zaman böyle oynayabileceğim biri yok. nete bağlanıp oynamak istiyorum. 

    mümkün mü ya da böyle bi oyun var mı? herhalde son oyunlar artık cd-keysiz online olmuyor.

    tercih ettiğim oyunlar : starcraft (1-2) ve cod

     

    edit : bu cahil kardeşinize bi yardım edin la hiç anlamam oyundan falan. ünideyken arkadaşlarla cod oynardık bir de sc oynardım kendi kendime o kadar. hayatımda counter bile oynamadım hiç. 

    ses verin la S:

    yettim hacı :D Sorduğun bütün oyunların cracklı versiyonların da oynaman mümkündür.


    طדṮ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    starcraft 2 wol indirdim kuramıyorum amk :S black ops da indiriyom şimdi. oyun hevesim kursağımda kalacak galiba.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    starcraft 2 wol indirdim kuramıyorum amk :S black ops da indiriyom şimdi. oyun hevesim kursağımda kalacak galiba.

    call of indir

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    CyberAngel bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    starcraft 2 wol indirdim kuramıyorum amk :S black ops da indiriyom şimdi. oyun hevesim kursağımda kalacak galiba.

    call of indir

    black ops cod değil mi yav?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    CyberAngel bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    starcraft 2 wol indirdim kuramıyorum amk :S black ops da indiriyom şimdi. oyun hevesim kursağımda kalacak galiba.

    call of indir

    black ops cod değil mi yav?

    Yok hocam değil yaw.. Call of modern warfare diye geçiyor.. Black ops bir üst veriyonu galiba.. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    günlerdir oynuyorum ben. 3-4 sene önce oynuyordum ; şimdi tekrar başladım.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    oyunu indirdim rusça çıktı amk türkçe yama yemiyor yarım yamalak oldu 

    94.102.12.181:28960 şu servera girdim elime verdiler çıktım

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkan5816
    furkan5816's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2012
    Erkek
    KAAMOS bunu yazdı

    oyunu indirdim rusça çıktı amk türkçe yama yemiyor yarım yamalak oldu 

    94.102.12.181:28960 şu servera girdim elime verdiler çıktım

    sen hardcore servera girmişsin. oyuna yeni başladıysan single bitir.  mp de teamdeath match oyna sonra hc servera geç yoksa bıkarsın.

Toplam Hit: 1951 Toplam Mesaj: 34