folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çatı Katına Elektrik Su Baglatilabilirmi



Çatı Katına Elektrik Su Baglatilabilirmi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    müstakil evimize çatı katı yaptık buraya su elektrik vs baglatabilirmiyiz yoksa altkattan mi cekmemiz gerekir googleda bulamadı pazartesi isu'ya gidicem zaten on bilgi olsun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    ev çok katlı ise merdiven dairesi diye bağlatabilirsin,

    ya da ara saat atacaksın..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    girişler ayrı hocam normal bi daire gibi yani 3 odali bi yer bi sıkıntı cikarmi acaba ayrı hat çektirmek istiyorum elektrik su doğalgaz vs
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    izin varmı yoksa kaçak kat mı?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    plan projede yoksa, siz kendi kafanıza göre yaptırdıysanız kaçak kat oluyor zaten vereceklerini sanmıyorum.

    yerel seçimlere doğru bi belediyeye uğra sen :)

     

    verirler bir şekilde..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    hocalar kaçak derken biz burayı yaparken belediyeden gelip surasini soyle yapın dediler bizde yola bakan tarafından kenarlardan 1'er metre kesme indik hani düz değilde odanın bi kısmı 45 dereceyle aşağı iniyo bu şekilde yapın diyip gittiler imar falan oluyomuki çatı katlarında planı projesi falan yok ustalar geldi yapti
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    ya işte yerel seçimlere doğru bi git, ruhsat verirler belki..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    Hocam projeye bağlı, eğer çatı kat bağımsız bölüm olarak gösterildi ve çatı arası odalar gosterildiyse resmi olarak o bağımsız bölüme ayrı hat cektirebilirsin. Projesinde o katın daire numarası dahi vardır. Ama değilse resmi olması biraz zor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trabs0n
    trabs0n's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2009
    Erkek

    Kat mülkiyeti gerekli :D eğer prosedüre uymadan yaptıysanız 10bintl cezanız var. Kendi kendinizi ihbar etmiş olursunuz. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gencbeyin
    gencbeyin's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşın biri akıl vermiş alt kattan çektirin araya elektrik su saati attırın, oranla öderiz diye anlaşın ama kiracıyla papaz olursanız öttürebilir.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    çatı katı müştemilat olarak geçer  ancak ortak saatten (merdivenbaşı saatinden) kullanım yapar.

    fakat elektrik piyasasında şöyle bir durum var sen binana oturma iznini alabilir isen oturumdan sonra elektrik projeni gider bi ensilatöre tadil ettirip tedaştan gelen ekibe biz buraya oturum aldık buyur buda elektrik projesi dersin diger katlar ile orasınıda tedaş bir kat olarak görüp sana abonelik verir bu işleri yapan ensilatörler var 3 5 bişiler verip işini hallettirebilirsin FAKAT BU SÖYLEDİKLERİM ALT KATLARA DAHA ABONELİK ALINMADI İSE GEÇERLİ OLUR.

Toplam Hit: 2199 Toplam Mesaj: 12