Cep Telefonu Alıcam (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    ya 400 lira gibi bir bütçeye sahibiz nokia 0 bir cep telefonu alıcaz varmı önerileriniz sğlam bir telefon arıyoruz..

    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgasen
    tolgasen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    Böyle konular doldu. Arasan şimdiye kadar karar vermiştin :|

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    kullanıcı memnuniyeti gibi bir şey var arayıp beyenmekle olmuyor sanırım :)

    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgasen
    tolgasen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    Herkesin kafasında zaten iyi kötü bi telefon var ve yine onu yazıcaklar. Enbüyük örneği iphone rulz, yada htc, yada omnia

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    iphone veya omnia 400 lira ise alalım yani :D

    Boş İşler Uzmanı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    nokia 6220 classic araştır 420 tl 0 ı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    birde batarya önemli abi onun için ne dersiniz bataryasıda önemli telefonun

    Boş İşler Uzmanı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------
    birde batarya önemli abi onun için ne dersiniz bataryasıda önemli telefonun
    -----------------------------

    5110 o zaman :|

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    yapma bea :| o kadar kötü durum :|

    kaç gün gider mesela senın önerdiğin telefonun bataryası :( bakmadım ben dha :( 


    Boş İşler Uzmanı..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    SAMSUNG D900İ nin bataryası üzerine tanımam bugün takınca akşama bitiyo. Forever
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    yapma bea :| o kadar kötü durum :|

    kaç gün gider mesela senın önerdiğin telefonun bataryası :( bakmadım ben dha :( 


    -----------------------------

    Kurcuklamazsan 2-3 gün

    urcuklarsan 2 gün felan

    aşırı kurcuklarsan akşama biter

Toplam Hit: 1170 Toplam Mesaj: 13