Ceset HDD !
-
Müridler yaklaşık 10 yıldır gül gibi kullandığım sevgili hdd min benchmark sonuçlarını sizlerle paylaşıyorum...teknolojik alet zamanla eskiyor falan bunların hepsi kabulüm ama fiziksel bir bad sector olmadığına göre onarılabilir diye düşünüyorum...tavsiyeleriniz ?
edit: link onarımı
http://img816.imageshack.us/i/hdtunebenchmark.png/
zaten takur tukur seslerde geliyor ama bakalım ne olacak :D
-
onarmamkmı istiyorsun tam anlamadım
ama onarmak istiyorsan bu program tam sana göre
cd ye yazdır full format de anadan doğma yapar hdd ni .
-
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------
onarmamkmı istiyorsun tam anlamadım
ama onarmak istiyorsan bu program tam sana göre
cd ye yazdır full format de anadan doğma yapar hdd ni .
-----------------------------hocam teşekkür ederim...deneyeceğim mutlaka
-
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------
onarmamkmı istiyorsun tam anlamadım
ama onarmak istiyorsan bu program tam sana göre
cd ye yazdır full format de anadan doğma yapar hdd ni .
-----------------------------hocam hiçbirşeye yaramadı...ceset olmuş bu hdd gerçekten :D
-
Başlık çok itici hacı ya
-
hocam cok fazla bişi bekleme o diskten normalin biraz altı olarak görünüyo şu anda
bi sorun yok ama anlık kesintiler var, değiştirmen akıllıca olur...
tb diskler 100 liraya satılıyo artık
-
berkeraaa bunu yazdı:
-----------------------------
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------
onarmamkmı istiyorsun tam anlamadım
ama onarmak istiyorsan bu program tam sana göre
cd ye yazdır full format de anadan doğma yapar hdd ni .
-----------------------------hocam hiçbirşeye yaramadı...ceset olmuş bu hdd gerçekten :D
-----------------------------biraz aç hocam nasıl yaramadı ?
full format yaptıktan sonra başarılı biterse onarmış ve bir süre daha sağlıklı kullanabilrsin demektir _?
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
hocam cok fazla bişi bekleme o diskten normalin biraz altı olarak görünüyo şu anda
bi sorun yok ama anlık kesintiler var, değiştirmen akıllıca olur...
tb diskler 100 liraya satılıyo artık
-----------------------------kazancı haklı hocu bende de 1 tblık bi samsung vardı bi iki defa kafa atma sesi duydum haftasına gitti hdd :\ allahtan garantisi vardı :D
-
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------
berkeraaa bunu yazdı:
-----------------------------
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------
onarmamkmı istiyorsun tam anlamadım
ama onarmak istiyorsan bu program tam sana göre
cd ye yazdır full format de anadan doğma yapar hdd ni .
-----------------------------hocam hiçbirşeye yaramadı...ceset olmuş bu hdd gerçekten :D
-----------------------------biraz aç hocam nasıl yaramadı ?
full format yaptıktan sonra başarılı biterse onarmış ve bir süre daha sağlıklı kullanabilrsin demektir _?
-----------------------------full format ve wipe işleminden sonra işletim sistemini yeniden kurdum ve takırtılar tukurtular eşliğinde yeniden yavaş çalışan bir HDD var elimde...zaten fiziksel olması pek mümkün değil ama yazılımsal bad sector olduğunuda sanmıyorum....kafa 10 yıldır neredeyse durmadan çalışıyor ben ömrü doldu diye tahmin ediyorum gerçekten....
Müridler düşünüyorum bi Hdd alıcam ama kararsız kalıyorum external mı almalıyım internal mı diye bu nedenle baya gecikiyor bu iş...muhtemelen internal alıp gezdiricem ama bakalım :D
-
hmmm anladım
kafa mafa bencede uğraşma :)
edit: 80 gb normalde 6 saat felan sürmei lazım ne çabuk bitirdi program?
-
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------
hmmm anladım
kafa mafa bencede uğraşma :)
edit: 80 gb normalde 6 saat felan sürmei lazım ne çabuk bitirdi program?
-----------------------------1,5 - 2 saat falan sürdü format ile wipe işi...işletim sistemini zaten clone yaptm :D
