Ceset HDD !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berkeraaa
    berkeraaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2009
    Erkek

    Müridler yaklaşık 10 yıldır gül gibi kullandığım sevgili hdd min benchmark sonuçlarını sizlerle paylaşıyorum...teknolojik alet zamanla eskiyor falan bunların hepsi kabulüm ama fiziksel bir bad sector olmadığına göre onarılabilir diye düşünüyorum...tavsiyeleriniz ?

     

    edit: link onarımı

     

    http://img816.imageshack.us/i/hdtunebenchmark.png/

     

    zaten takur tukur seslerde geliyor ama bakalım ne olacak :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    onarmamkmı istiyorsun tam anlamadım 

    ama onarmak istiyorsan bu program tam sana göre

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&biw=1024&bih=677&q=maxtor+maxblast&aq=2&aqi=g10&aql=&oq=maxtor&fp=121f7dbfb9e3ea61

    cd ye yazdır full format de anadan doğma yapar hdd ni .


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berkeraaa
    berkeraaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2009
    Erkek

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    onarmamkmı istiyorsun tam anlamadım 

    ama onarmak istiyorsan bu program tam sana göre

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&biw=1024&bih=677&q=maxtor+maxblast&aq=2&aqi=g10&aql=&oq=maxtor&fp=121f7dbfb9e3ea61

    cd ye yazdır full format de anadan doğma yapar hdd ni .


    -----------------------------

     

    hocam teşekkür ederim...deneyeceğim mutlaka

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berkeraaa
    berkeraaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2009
    Erkek

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    onarmamkmı istiyorsun tam anlamadım 

    ama onarmak istiyorsan bu program tam sana göre

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&biw=1024&bih=677&q=maxtor+maxblast&aq=2&aqi=g10&aql=&oq=maxtor&fp=121f7dbfb9e3ea61

    cd ye yazdır full format de anadan doğma yapar hdd ni .


    -----------------------------

     

    hocam hiçbirşeye yaramadı...ceset olmuş bu hdd gerçekten :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Başlık çok itici hacı ya


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    hocam cok fazla bişi bekleme o diskten normalin biraz altı olarak görünüyo şu anda

    bi sorun yok ama anlık kesintiler var, değiştirmen akıllıca olur...

    tb diskler 100 liraya satılıyo artık


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    berkeraaa bunu yazdı:
    -----------------------------

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    onarmamkmı istiyorsun tam anlamadım 

    ama onarmak istiyorsan bu program tam sana göre

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&biw=1024&bih=677&q=maxtor+maxblast&aq=2&aqi=g10&aql=&oq=maxtor&fp=121f7dbfb9e3ea61

    cd ye yazdır full format de anadan doğma yapar hdd ni .


    -----------------------------

     

     

    hocam hiçbirşeye yaramadı...ceset olmuş bu hdd gerçekten :D


    -----------------------------

    biraz aç hocam nasıl yaramadı ?

    full format yaptıktan sonra başarılı biterse onarmış ve bir süre daha sağlıklı kullanabilrsin demektir _?


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam cok fazla bişi bekleme o diskten normalin biraz altı olarak görünüyo şu anda

    bi sorun yok ama anlık kesintiler var, değiştirmen akıllıca olur...

    tb diskler 100 liraya satılıyo artık


    -----------------------------

    kazancı haklı hocu bende de 1 tblık bi samsung vardı bi iki defa kafa atma sesi duydum haftasına gitti hdd :\ allahtan garantisi vardı :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berkeraaa
    berkeraaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2009
    Erkek

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    berkeraaa bunu yazdı:
    -----------------------------

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    onarmamkmı istiyorsun tam anlamadım 

    ama onarmak istiyorsan bu program tam sana göre

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&biw=1024&bih=677&q=maxtor+maxblast&aq=2&aqi=g10&aql=&oq=maxtor&fp=121f7dbfb9e3ea61

    cd ye yazdır full format de anadan doğma yapar hdd ni .


    -----------------------------

     

     

    hocam hiçbirşeye yaramadı...ceset olmuş bu hdd gerçekten :D


    -----------------------------

    biraz aç hocam nasıl yaramadı ?

    full format yaptıktan sonra başarılı biterse onarmış ve bir süre daha sağlıklı kullanabilrsin demektir _?


    -----------------------------

     

    full format ve wipe işleminden sonra işletim sistemini yeniden kurdum ve takırtılar tukurtular eşliğinde yeniden yavaş çalışan bir HDD var elimde...zaten fiziksel olması pek mümkün değil ama yazılımsal bad sector olduğunuda sanmıyorum....kafa 10 yıldır neredeyse durmadan çalışıyor ben ömrü doldu diye tahmin ediyorum gerçekten....

     

    Müridler düşünüyorum bi Hdd alıcam ama kararsız kalıyorum external mı almalıyım internal mı diye bu nedenle baya gecikiyor bu iş...muhtemelen internal alıp gezdiricem ama bakalım :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    hmmm anladım 

    kafa mafa bencede uğraşma :)

    edit: 80 gb normalde 6 saat felan sürmei lazım ne çabuk bitirdi program?


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berkeraaa
    berkeraaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2009
    Erkek

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    hmmm anladım 

    kafa mafa bencede uğraşma :)

    edit: 80 gb normalde 6 saat felan sürmei lazım ne çabuk bitirdi program?


    -----------------------------

     

    1,5 - 2 saat falan sürdü format ile wipe işi...işletim sistemini zaten clone yaptm :D

Toplam Hit: 2625 Toplam Mesaj: 13