folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Chrome'un Deli Gibi Ram Kullanması



Chrome'un Deli Gibi Ram Kullanması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    saqeslanger bunu yazdı

    firefox daha berbat ama tarayıcı değiştiremiyo insan bilmiyorum bırakamıyorum :D

     


    836.325.658 Milyon Euro yada 863.325.658 Milyon Euro https://www.youtube.com/watch?v=EG1DtcWAAQc
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    maserati bunu yazdı

    chromedan yandexe bu gün geçtim çok bir farkını görmemekle birlikte bilgisayarı rahatlattığı doğru

    yandex de laciverti hacım. ben opera yardırmayı düşünüyorum. bi de onu deneyelim :|

    Aynen Amk yandexin chromedan eksisi yok ama işletim sisteminde bile chrome diye gözüküyo :D


    Converse giyen uzaylı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    8 gb ram var ama pc yinede sapıtıyo arada zikerim böyle işi geçicem firefoxa


    osckar schindler
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    Şuan ciddi bir şekilde Internet Explorer kullanıyorum henüz donmadı.


    İmza...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Tnrsk bunu yazdı

    8 gb ram var ama pc yinede sapıtıyo arada zikerim böyle işi geçicem firefoxa

    son zamanlar firefox da mallaştı. anlamıyorum nedir derdi, acayip yavaş tepki veriyor son zamanlar, mouse topunu çeviriyom 3-4 sn sonra cevap veriyo. İstersen geçici çözüm advanced system care6 ile ram temizle interneti iyileştir az bişey iş görüyo, ayrıca özellikle facede yazılar/fontlar okunamaz şekilde bozuluyor.

    anlaşılan ie'ye kalacaz.

    antivir-US tarafından 16/Eki/13 17:25 tarihinde düzenlenmiştir

    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    FF 64 bit pclerde zulüm resmen amk. Chrome da nedense bi alışamadım ya la :S FF iyidir iyi. Arada çöktüm ben desede seviyom keratayı. En azından chrome gibi götü başı oynamıyor :D Google ürünlerine karşıyım arkadaş :D Mail servisi olarak kendi hostumu kullanıyorum. Sadece Analytics ve Webmaster Tools kullanıyorum. Sizede tavsiye ederim. Chrome'da pc daha rahat oluyor ama istediğim serilik yok vallaha. Bırak FF yesin rami Chrome dan daha iyidir.

    interfector tarafından 16/Eki/13 21:04 tarihinde düzenlenmiştir

    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tR0jaN
    tR0jaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    http://prntscr.com/1xqbqz

     

    Aynısı bende de :) Her yeni sekmede çoğalıyor :)


    TÜRK insanı kağıt para gibidir, ışığa tut içinde "ATATÜRK" yoksa sahtedir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Yandex'e geçin beyler :)


    Kırarım boynuzunu !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    paduwan
    paduwan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    hepsi ayni ya al birini vur ötekine  bir yil falan üzeri  kullanim eklenti sonrasi yelkenler fora. i

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HorbaDor
    HorbaDor's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2010
    Erkek

    safari kullanan var mı? 


    Ha Ha!
Toplam Hit: 2283 Toplam Mesaj: 30