folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Çinden 1024 Gb Ücretsiz Bulut Aldım Güvenebilir Miyim?



Çinden 1024 Gb Ücretsiz Bulut Aldım Güvenebilir Miyim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    arkadaşlar bi kaç gündür geniş(en az 100gb) bulut arıyordum. bir tane çin sitesi buldum bi sitede bahsetmişler. gerçi 10tb demişler 1 çıktı ama olsun yeter her türlü... sorum şu ki bu siteye ben güvenebilir miyim?(hem gizlilik hem de sistemin devamlılığı adına) herşey çince hiçbir şey anlamıyorum ama tahminen tıkladığım butonlar ve şu sitedeki yönergeler ile bulutumu aldım ve kullanmaya başladım.

    http://www.1mtb.com/how-to-get-10-tb-free-online-cloud-storage-from-tencent-weiyun/

     

    ingilizce sorunu olanlar için çeviri yapayım:

    How To Get 10 TB Free Cloud Storage From Weiyun?

    1. Buradan bir QQ hesabı için kaydolun: buradan. Bu kısım ingilizce olduğundan pek bir problem yaşayacağınızı düşünmüyorum.

    2. Tencent Cloud programını telefonunuza indirin. iOS versiyonunu buradan Android versiyonunu buradan indirebilirsiniz.

    3. Tencent Cloud programında 1. adımda almış olduğunuz QQ hesabınızın bilgileriyle oturum açın. Program çince. İlk kısma QQ'ya kayıt olduğunuz e-mail adresinizi ikinci kısma da şifrenizi girmeniz gerekiyor.

    4. Şimdi, Weiyun'a girin ve 10TB(!) cloud alanınızı almak için büyük mavi butona tıklayın.

    5. Buradan da Weiyun cloud'unuza girin ve 10TB(!) ücretsiz cloud alanınızın keyfini çıkarın.

    (!) bana 1TB geldi...


    ben de sevgiden yanayım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Gerçekten çok güvenilir siteymiş, 10 tb alan deyip 1 tb alan vermek kolay değil,


    Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur, Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır, Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır, Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir, Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Çin sitelerinin hızları çok yavaş. Ek olarak iCloud'a bile güvenilmemesi gerektiğini gördük hocam hangi servise güveneceksin ?


    Bazı mesajlarım ve konularım asırlar önce, çok uzak gezegenlerden birinde tümüyle şuursuz bir halde yazılmış olabilir. O yüzden 2 dünya yılından fazla zaman geçtiği kesin olup; yazılanların güncelliğini yitirmesi olasılıklar dahilindedir. Bugün gelip "bunu sen mi yazdın" diye sorarsanız inkar etme, kznm yzmş deme, eğer çok ergence bir şeyse kalp kırıp, incitme hakkına sahip olduğumu açıkça ve utanmadan beyan ederim. Saygılarımla.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam ben en baba bulut teknolojisine bile güvenmiyorum. İsterse dünya kadar alan versin bana :P


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    yahu ben ne yapacağım o zaman :/ 98gb resim var


    ben de sevgiden yanayım...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ya hacı kurduğun cümle bile kendi içinde çelişiyo:

    bknz: çinden 1024 gb ücretsiz bulut aldım güvenebilir miyim?

    çin malı wclerde sçmaya korkuyo millet.


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    Adamlar sahte banka bile yaptı adam soyuyor BURADA

    sen gelmişin Çin'e güvenebilir miyim? Hocam yapma yazık etme 


    http://www.sosyokultur.com/ Sitesini siz hala denemediniz mi?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bedava hiç birşeye güvenme.

    benim gibi ücretli google drive ve dropbox al senkronize et birbirine arkana yaslan.

    içine attigin herşeyi app ile kontrol et.

    kafan rahat olsun.

    ha ne zaman akıllanırsın ? benim gibi 1 tb veri kaybettiğin zaman parasını çıkarır verirsin.


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek

    geçen gördüm çin'de sahte banka açılmış ya :)  nası bi toplum la bu herşey sahte :D 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    bedava hiç birşeye güvenme.

    benim gibi ücretli google drive ve dropbox al senkronize et birbirine arkana yaslan.

    içine attigin herşeyi app ile kontrol et.

    kafan rahat olsun.

    ha ne zaman akıllanırsın ? benim gibi 1 tb veri kaybettiğin zaman parasını çıkarır verirsin.

    office 365 üyeliği alacağım muhtemelen para olunca... 1tb yer sağlıyor aylık 18,9 5 kişilik ya da 4 yıllık 150 tl(üniv için)


    ben de sevgiden yanayım...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cankol
    cankol's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    Durqrimast bunu yazdı

    Adamlar sahte banka bile yaptı adam soyuyor BURADA

    sen gelmişin Çin'e güvenebilir miyim? Hocam yapma yazık etme 

    Çok iyi be çok güldüm :D


    Hocam cloud için batmayacak şirket düşün. google olur microsoft olur dropbox olur bunlardan şaşma. diğerlerinin ömrü kısa olur verilerin çöp olur ;)

     


    imza.
Toplam Hit: 777 Toplam Mesaj: 13