folder Tahribat.com Forumları
linefolder E-Book
linefolder Cinsel İlişki Ve Sevişme Teknikleri



Cinsel İlişki Ve Sevişme Teknikleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    aslında tamamına bakınca faydalı bilgiler yok değil :)

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek
    kardeslerim valla ben sizi, bu guzel mekanımızı,kısaca Butun Tahribat ı bu yuzden sewiyorum.kendi samimiyetiniz,Aynı vatanın ve aynı davanın insanları olmamızdan dolayı valla cok saolun.içim rahatlıyo aq boyle guzel knusmalar olunca arada espirikler felan.. :D  eyw...iyiki varsın Tahribat...

    Pipocu | Hayatimda 1 tek kural var. 4S kurali.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    aslında tamamına bakınca faydalı bilgiler yok değil :)
    -----------------------------
    abicim öğrensek ne olcak  tak hemen uygulayamadıktan sonra faydalı olsa ne olur ki alla sen :D

    http://www.emsbilgisayar.com.tr
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jerry
    jerry's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    spyrex bunu yazdı:
    -----------------------------
    kardeslerim valla ben sizi, bu guzel mekanımızı,kısaca Butun Tahribat ı bu yuzden sewiyorum.kendi samimiyetiniz,Aynı vatanın ve aynı davanın insanları olmamızdan dolayı valla cok saolun.içim rahatlıyo aq boyle guzel knusmalar olunca arada espirikler felan.. :D  eyw...iyiki varsın Tahribat...
    -----------------------------

    way anasini sevisme teknikleri kitabi bile adami nasil duygulandirmis, COK saol Tahribat IYI ki varsin:D:D:D


    GOD IS GOD http://www.youtube.com/watch?v=v8LY2VgiikE
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    texas
    texas's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    bi ara internette kot reklamları var daha doğrusu bir kotpantolon firmasının reklam resimleri vardı ondaki hareketlerin yazılmış hali gibi bir şey olmuş eheh

    in the end , there will be only chaos"... Everything must come to be END..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maganda
    maganda's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    Tahrisex :P
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elixir
    Elixir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    HolyDemon bunu yazdı:
    -----------------------------
    canlı uygulayabılıyoruz okumaya gerenk yok ama yınede saol
    -----------------------------

     

    Holy; Sende O Yeteneklerdemi Var'dı? Kitap yaz bence:))) Bizim Müridler kesin alır :D Az Değil: 30.000 'Mürid :))


     


    Ayrılığın rüzgarı zamansız estiği vakit, beni arama buralarda. Ben bilmem hangi meridyenin, bilmem kaçıncı paraleline savrulmuş olacağım. Bilinmez yollarda yürüyeceğim, başı öne eğik. İşte diyecekler, işte o yabancı geçiyor yine yalın ayak, başı dumanlı. Yüreğimin çarpıntısını bilmeden arkamdan ahkam kesecekler. Ellerimde hesap soracak derman yok. Dişlerim kenetlenmiş, dilim lal konuşmuyor benimle. Dermansız dertlerin, onulmaz yangınların, alev alev, har har, kor kor yandığı ve kavuşma ümidinin hızla eridiğini bilerek ve kalbimin bu erimeye inat donduğunu hissederek yürümekteyim. Elimde ne bir pusulam, ne de bir haritam var. Bana klavuzluk eden sadece kargalar. Kargalar kargaşadalar, bense karmaşada. Her şey muamma, her şey bilinmezlerle çevrili. Bende bu bilinmezin, bilinmezliğinde kaybolmak istiyorum Mutlak Sonsuza...! ( Elixir )
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    aslında tamamına bakınca faydalı bilgiler yok değil :)
    -----------------------------
    hadi..hadi... yeni öğrendim desene şuna :D Allah razı olsun desene :D şurda mürid müride muhabbet ediyoz :D ne faydasını gördün anlatırmısın :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    aslında tamamına bakınca faydalı bilgiler yok değil :)
    -----------------------------
    hadi..hadi... yeni öğrendim desene şuna :D Allah razı olsun desene :D şurda mürid müride muhabbet ediyoz :D ne faydasını gördün anlatırmısın :D
    -----------------------------

    yuh ne yaptın hoca anlatırmısın falan adam kalkıpta fantezilerini mi nasıl pozisyonları öğrendiğini mi yazsın yani muhahah:D:D:D:


    http://www.emsbilgisayar.com.tr
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
      vay abaza mürüdler vay))  3000 hite yaklaşıyor bea.  milletce ne kadar meraklı oldumuz ortada D:

    Temel adalettir .
Toplam Hit: 25362 Toplam Mesaj: 51