Çirkin Yazıyı Düzeltmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Etrafımdakilerin inci gibi yazısı var. En azından hepsi aynı ayarda. Fakat ben mzenerek yazı yazsam bile, sürekli biçimsiz. Yani aynı cümlede a'ların boyutu, eğikliği vs.. farklı. Daha başta problem. KAlem tutuşum sürekli değişiyor. Bir standart yok. bileğim çok sık ağrıyor ve değiştiriyorum. Tırnağımı acıtıyor değiştiriyorum. Belki buna balı olarak bütün yazım berbat.

    Büyüklüğü falan değil. Sürekli eğik, sürekli dik, sürekli büyük, sürekli küçük yazsma belki sorun olmayacak. Fakat karman çorman. Bazen kendi yazdığımı okuyamıyorum. Ve bazı uzmanlar ders çalışma sıkıntısı bu yüzdne oluyor diyor.

    ---

    Daha önce yazısı kötüyken bir şekilde düzeltenler var mı ? Bu işi çözmek istiyorum artık. Fakat böyle oturmuş sanki. Ruh halime göre bile değişiyor.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Hocam yazıda karakter gibidir bi oturdumu sonradan düzelmez..

    Çok kasman lazım


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    hiç uğraşma boşver 

    çirkin yazının ayrı bi karizması var :p

    bendede durum bi garip bazen çok kotu yazıyorum ben bile okuyamıyorum

    bazende istemsiz çok güzel cıkıo yazılar

    iki durumda farkında olmadan gerceklesio sanırsınki iki yazıyı farklı insanlar yazdı

    DestinatioN tarafından 20/Eyl/12 22:41 tarihinde düzenlenmiştir

    destination@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Hocam bir süre yavaş yazmaya bak daha sonra  yavaş yazarsan güzel yazacaksın sonrada o yazına elinin alıştığının göreceksin hızlı yazsanda aynı yazacaksın hee birde kalemi italik yazıyormuş gbi yatay tutarsan yazı daha bir güzelleşiyor denedim başarılı..


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    düzelmesi çok zor hocam kasla alakalı bir durum yani kendi üzerimden örnek vereyim ben örneğim "53" yazacaksam bunu öyle bir yazıyorum ki millet "33" okuyor yani 5 lerim 3 gibi duruyor bunu düzletemedim çünkü beynim karar veriyor üzerinde düşünmüyor 5 nasıl yapılır diye beyin 5 yapmalıyım diyor ve yılllarca yaptığı şekilde 5 yaptırıyor kola onun için düzelmez basit bir şekilde deneyebilirsin bunu 10-15 gün boyunca her yazında klkasik a yerine pc de kullandığımız aq şeklini yapmaya çalış 15 gün sonunda yine eski klasik a yı yaparsın bu istemsizdir ama düşünüreke yazarsan istediğin a çıkar umarım anlatmışımdır

     

    not: beinm yazımda okunamaz 


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    çoook yavaş yazdığımda düzgün oluyor. Yada 3 ay hiç birşey yazmamışsam, okulun ilk 2-3 günü (hele hele ilk gün) mükemmel oluyor. Aynı ayar, herşey güzel. İstekle mi alakalı dedim değil. Şu an kız tavlama seminerlerinden gereken notları deftere alıyorum, daha sonra onları büyük deftere çekiyorum, tam bir işkence.

    Bİlinçaltıyla alakalı sanırım.

    SeRDaR 'ın dediği yöntemi yapayım. Yavaş.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    Benim yazida berbat  ilk okul cocuklari daha iyi yaziyor.. O yuzden  yazi yazmaktan nefret ediyorum...


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    HArbiden tam bir mesele bu yazı işi.  

    Geçenlerde bir düğünde altın takanların listesini yazdım düğün sahibi yazıyı okuyamadı iyi mi!

    Ben de kalemi neredeyse hiç kaldırmam ne el yazısına benzer ne de tek tek yazılan harflere.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyax_gokhan
    manyax_gokhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Belkim bi umut bende düzeltebilirim diye konuya daldım hiç iç açıcı değil durumum.. benimki daha vahim okul biteli 5 yıl oluyo bazen yazı yazmam gerektiğinde yazı yazmayı unutmuş gibi hissediyorum...

    hatta bazen yazdığımı okumakda zorlandığm bile oluyo takipteyim bi yöntem varsa denenmiş işe yarar bende uygulayacağm..


    Kasabın mesleğini bilmezsen, beslediği kuzuya şefkatini sevgisinden zannedersin. Her başını okşayanı dost her başını ağrıtanı düşman bilme...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    bendede, dolma kalem, pilot kalem ve kurşun kalemle yazdığımda yazım düzgün, tükenmez kalemle rezalet. zamanında hızlı yazcam diye okulda benimde yazım çok kötüydü.

     

    tavsiyem, hergün bir yarım saat otur yazı yaz. her seferinde özen. ben öyle düzelttim. ama kabiliyetine göre uzun sürebilir. bıkma ve asla pes etme. başaracaksın biliyorum.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Düzelmez diye bir şey yok. Birinci sınıfta nasıl yazıyorduk bir sayfanın her yerine bir harfi yazmıştık değil mi hemde tamamına. Böyle pratik yapabilir beyni buna kandırabilirsin. 

    zeybekustasi tarafından 20/Eyl/12 23:26 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
Toplam Hit: 5793 Toplam Mesaj: 23