folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Conficker Solucanı Yayılıyor..! Virus Programlarını Disable Ediyor..!



Conficker Solucanı Yayılıyor..! Virus Programlarını Disable Ediyor..!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    :) her aksam makinanin image ini aliyom :) np

    Ne elinizden gidene, ne de başınıza gelene üzülmeyin. (Al-i İmran: 153)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    Bulamıyor benimki ayrıca nod32'im şu anda disable ne yapmam gerekiyor ne önerirsiniz ?

     

    ayrıca nod32 hala dosyayı taramak istediğimde tarıyor scan yapıyor ama disable durumunda şu anda yani :/ ne illet bişey lan bu 


    Avukat/Hukukçu
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    hocam o dediğiniz remover toollar bir işe yaramıyor. fsecure,bitdefender ve symantecin bu iş yaptıgı programları indirdim hiçbirisi bulamadı. birde microsoft yamasını indirdim oda işe yaramadı. benim anti virüs disable halde halen. tam sürüm güncelleme falan herşeyi yapıyor ama disable =)

    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek
    Evet aynen bilgisayarı falan scan yapıyor istediğinde ama kıpkırmızı göze çakıyor sol altta, ben böyle wormun ta anasını avradını .. Nisan 1 dede açmıcam pcyi ake

    Avukat/Hukukçu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpyBreaK
    SpyBreaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    bu virüs kadar bela bişey yok.. kafede başımıza bela olmuştu 1 ay öncesine kadar.. avast, kaspersky hikaye.. avira antivir kurudm vallahi canavar gibi.. avira kurun rahata kayın :D

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Yeah bunu yazdı:
    -----------------------------
    her windows kullanıcısı bir gün bunları tadacak :P
    -----------------------------

     

    Tuttum bunu :)) 


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    Yeah bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    buluyor tabi 


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    chip bitdefender in removal toolunu önermiş

    conf. u yiyen b.def. in sitesini açamaz o yüzden rapide upladım evden

    işe gideyim bende çekicem dosyayı rapidden

     

    download

    http://rapidshare.com/files/210674240/bd_rem_tool.zip

    (orjinal link: http://www.bitdefender.com/site/Downloads/downloadFile/1584/FreeRemovalTool)

     

    burda ayrıntılı bilgi var

    http://www.bitdefender.com/VIRUS-1000462-en--Win32.Worm.Downadup.Gen.html


    [36073-anarsistherif]*20.07.15
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    bu wirüsleri yazanların a.q ibneler yaa işi gücü bırakmışlar haylazlık peşindeler.. a.q madem o kadar zekisiniz iyi bişeyler yapın millete zarar vermekden başka bişey bilmiyo yavşaklar yaa :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    dün arkadasın bilgisayarı formatladık. harici diskte virüs vardı fakat aklıma gelmedi antivirüs kurmadan yedekleri aktarınca virüs bulaştı.

    açılışta hiçbir şekilde görünmüyo ama nasıl beceriyosa acılısta calısıyo.

    görev yöneticisi ve kayıt defteri devre dışı.

    gpedit.msc den acıyorum fakat 5-6sn sonra tekrar pasif hale geliyor. security task manager ile baktım. "winesaso.exe" ve "amkpfa.exe" programlar bunlar. kaldırıyorum komple sistem acılısında tekrar geliyolar. nod32 yi devre dışı bıraktı hiçbir şekilde geri açılmıyor. tarama da yapılmıyor. iki partisyonuda baştan oluşturarak format attım. nod32 yi kurup veritabanını güncelledim. Veritabanı güncel sürümü:17 Mart 2009. antivirüs kuruluyken yedekleri atarken exelerin yarısına bulaştıgını ve exeleri silmekten başka cözüm yolu olmadıgını gördüm.virüslü exeleri komple silip yedekleri sorunsuz bi şekilde attım.

    şimdi neden bunları yazıosun diyen birisi cıkabilir :D bilgi veriyim dedim o kadar :D


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 3274 Toplam Mesaj: 23