Constantine Tarzı Film Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    2005 yapımı olmasına rağmen daha dün izledim constantine i hoşuma da gitti.. bu tarzda var mı önerebileceğiniz film? birde bu constantine in II. si çıkacak diyorlardı çıktı mı ne oldu?  baktım ortalıkta bulamadım?


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    super natural ı izle ozaman hocam :) dizidir. ben beğeniyorum.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hocam diziler çok fazla vakit alıyor (: birde alışınca başından kalkamıyorum (:


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecmis Olsun
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    gabriel diye film var. onuda izle. gabriel rolündeki adamın dövmesi çok güzel duruyodu. yaz olsun yaptıracam ondan


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    Tanrılı falan bi şey istiyorsan Tanrı ile Sohbet izleyebilirsin.

    Ama böyle şeytanlı falan istiyorsan Season of the Witch olabilir, başka gelmedi aklıma şu an.


    yardırmak bizim işimiz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    erbogan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tanrılı falan bi şey istiyorsan Tanrı ile Sohbet izleyebilirsin.

    Ama böyle şeytanlı falan istiyorsan Season of the Witch olabilir, başka gelmedi aklıma şu an.


    -----------------------------

    Ya bi de melekli bi film daha vardı, son bi bebeğin kurtuluşu vardı. Mikail ve Cebrail birbirine giriyordu sanırım... Dünyanın sonu geliyor, bi bebek var, onun doğmasını engellemeye çalışıyorlar. Ama 3-5 kişi kurtarıyor vs. Adını hatırlayamadım...


    yardırmak bizim işimiz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Angels & Demons var hocam .Tom Hanks ...


    Hayat Bizi 61 kenara...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    karahanx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Angels & Demons var hocam .Tom Hanks ...


    -----------------------------

    isminden yola çıkıp paranormal olaylara benzettin heralde ? adam melekli şeytanlı film istemiş angels demons demiş hayret dogrusu 

    Benim tavsiyem sana hocam Supernatural Dizi Olarak

    Film olarakta : Legion - Kıyamet Melekleri


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------

    gabriel diye film var. onuda izle. gabriel rolündeki adamın dövmesi çok güzel duruyodu. yaz olsun yaptıracam ondan


    -----------------------------

    Evli adam gabriel dövmesimi yaptrır ne kadan ayıp :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackseaboy28
    blackseaboy28's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek
    erbogan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tanrılı falan bi şey istiyorsan Tanrı ile Sohbet izleyebilirsin.

    Ama böyle şeytanlı falan istiyorsan Season of the Witch olabilir, başka gelmedi aklıma şu an.


    -----------------------------
    tam ben yazicaktim season of witch i bide ne biliyim bilim kurgu yunan mitolojisi filan istiyosan percy jackson a sihirbazin ciragina filan bak bana dandik geldiler ama belki sen seversin he bide kutsal damacana :D

    Mobil uygulama geliştirilir.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihcan38
    salihcan38's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2008
    Erkek

    eğer çekim tarzı anlatım yönünden diyosan ben costantini maxpayne nin filmine benzetmiştim çekim tarzı anlatım biçimi karekter analizleri iki filme çok benziyodu hatta yönetmenleri aynı olabilir ddiye bile düşünüyorum..

     

Toplam Hit: 4335 Toplam Mesaj: 19