folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Creative Ses Kartı Problemi



Creative Ses Kartı Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    Merhaba, Creative Audigy Value ses kartım var. Bu sabah bilgisayarı açtığımda hiçbir şekilde ses çıkmıyordu. Herşey gayet normal gözüküyor. Sürücüyü silip tekrar yükledim, hala ses yok. Ubuntu live cd ile denedim ilk seferde ondan da ses çıkmadı, 2. deneyişimde ubuntu ses verdi ama Windows 7'de hala ses yok. Onboard ses kartına çevirince oradan ses alabiliyorum (hoperlör sağlam yani) Creative'in siteden en yeni sürücüyü de yükledim hala ses yok.. Bi yardım ederseniz çok iyi olur...

     


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    up. hocalar 5 saattir uğraşıyorum, fikri olan yok mu?


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    hocam bilgisayar kablolarını kontrol et sonra driverı kaldır pc yi kapatıp tekrar aç ve en yeni driverı kur belki işe yarar..


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    abdullahozcan
    abdullahozcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    ses kartını yerinden çıkart baglı yerini yani ses kartının uçlarını silgi ile sil tak yani okulda kullanılan lastık beyaz silgi ile takmadan önce dreverini kaldır yeniden kur.


    Çoğu insan ömrünün en güzel yıllarını, bir apartman dairesinin odasında, televizyon seyrederek geçirir. Çoğu insan yirmi yaşında ölür ve seksen yaşında da gömülür
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    @abdullahözcan sök-tak işlemini yaptım, sorun orda değil çünkü ubuntuda ses var.

    @ndmylmz en yeni driverlerı 2-3 defa silip tekrar kurmayı denedim sonuç yok.


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    abdullahozcan
    abdullahozcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    ses kartını söküp taktığında kartı pc görüyormu dreveri istiyorsa borda sorun yok eger görmüyorsa bordun başka slota tak ordada görmüyorsa biosa gir bortun slot larını aç  kapalı olabilir öyle dene bendede aynı sorun oldu öyle çözdüm


    Çoğu insan ömrünün en güzel yıllarını, bir apartman dairesinin odasında, televizyon seyrederek geçirir. Çoğu insan yirmi yaşında ölür ve seksen yaşında da gömülür
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kamil35
    kamil35's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    dostum aynı ses kartından bendede vaR sorun creative ses kartının dreverleri windows 7 için performan götermemesi cretive ses sistemlerinde uzman marka ama drever yzılımlarında son derece amtör biraz daha beklemen lağzım bendede uyumsuzlıklar var ses geliyo fakat arka cak griş konsolarını açamıyom sorunu bilen üstatlr varsa yardımcı olsun lar

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    windows 7'de directsound diye bi özellik yok onun için ses kartları windows7de çok ezik çalışıyo ben ses aldım ama çok kötüydü xpdeki kalite yoktu, aynı soruınu bende yaşadım sadece ses yüzünden winxp kullanıyorum, beklicez görcez bakalım yazılım çıkçakmı.


    " Bir Türk dünyaya bedeldir " Mustafa Kemal Atatürk.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    hocalar önceden ses kartı win7de düzgünçe çalışıyordu. Ne olduysa bir akşam kapattım pcyi, ertesi sabah açınca ses gitti. Hala daha düzelmedi problem...

    @sanitarium directsound özelliğini creative'in ALchemy yazılımı ile geri getirebilirsin.


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karamel
    karamel's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    ses kartı olarak on board mı, ses kartı mı kullanacaksın seçmen gerekli..

    xp'de ; Denetim masası / ses efekti ve ses aygıtları / ses buradan..



    Sensiz bir hayat yok derdim hep.. Senli hayatımın neresindeydin hiç görememişim! Sonu yoktu derdim kendime hep... Başı neresiydi ki bu ilişkinin ? Yitip gidenlere bakıyorum da şimdi hayatımdan.. Bir tek senmişsin ve herşeyi mahvetmişsin... Artık dur.. Gidebilceğin kadar gittin zaten! Yanımda biraz daha kalman için nasıl biri olmalıydım? Peki sen sevgili; Sen yeterince adam mıydın.. ?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    karamel bunu yazdı:
    -----------------------------

    ses kartı olarak on board mı, ses kartı mı kullanacaksın seçmen gerekli..

    xp'de ; Denetim masası / ses efekti ve ses aygıtları / ses buradan..



    -----------------------------

     

    Hocam ses kartı kullancaksan zaten onboard'ı biostan kapatırsın olur biter asıl sorun ses düzgün değil. directsound olayı yok ne yaparsan yap ses kaliteli çıkmıyo

     

     


    " Bir Türk dünyaya bedeldir " Mustafa Kemal Atatürk.
Toplam Hit: 2651 Toplam Mesaj: 14