Creative Ses Kartı Problemi
-
Merhaba, Creative Audigy Value ses kartım var. Bu sabah bilgisayarı açtığımda hiçbir şekilde ses çıkmıyordu. Herşey gayet normal gözüküyor. Sürücüyü silip tekrar yükledim, hala ses yok. Ubuntu live cd ile denedim ilk seferde ondan da ses çıkmadı, 2. deneyişimde ubuntu ses verdi ama Windows 7'de hala ses yok. Onboard ses kartına çevirince oradan ses alabiliyorum (hoperlör sağlam yani) Creative'in siteden en yeni sürücüyü de yükledim hala ses yok.. Bi yardım ederseniz çok iyi olur...
-
up. hocalar 5 saattir uğraşıyorum, fikri olan yok mu?
-
hocam bilgisayar kablolarını kontrol et sonra driverı kaldır pc yi kapatıp tekrar aç ve en yeni driverı kur belki işe yarar..
-
ses kartını yerinden çıkart baglı yerini yani ses kartının uçlarını silgi ile sil tak yani okulda kullanılan lastık beyaz silgi ile takmadan önce dreverini kaldır yeniden kur.
-
@abdullahözcan sök-tak işlemini yaptım, sorun orda değil çünkü ubuntuda ses var.
@ndmylmz en yeni driverlerı 2-3 defa silip tekrar kurmayı denedim sonuç yok.
-
ses kartını söküp taktığında kartı pc görüyormu dreveri istiyorsa borda sorun yok eger görmüyorsa bordun başka slota tak ordada görmüyorsa biosa gir bortun slot larını aç kapalı olabilir öyle dene bendede aynı sorun oldu öyle çözdüm
-
dostum aynı ses kartından bendede vaR sorun creative ses kartının dreverleri windows 7 için performan götermemesi cretive ses sistemlerinde uzman marka ama drever yzılımlarında son derece amtör biraz daha beklemen lağzım bendede uyumsuzlıklar var ses geliyo fakat arka cak griş konsolarını açamıyom sorunu bilen üstatlr varsa yardımcı olsun lar
-
windows 7'de directsound diye bi özellik yok onun için ses kartları windows7de çok ezik çalışıyo ben ses aldım ama çok kötüydü xpdeki kalite yoktu, aynı soruınu bende yaşadım sadece ses yüzünden winxp kullanıyorum, beklicez görcez bakalım yazılım çıkçakmı.
-
hocalar önceden ses kartı win7de düzgünçe çalışıyordu. Ne olduysa bir akşam kapattım pcyi, ertesi sabah açınca ses gitti. Hala daha düzelmedi problem...
@sanitarium directsound özelliğini creative'in ALchemy yazılımı ile geri getirebilirsin.
-
ses kartı olarak on board mı, ses kartı mı kullanacaksın seçmen gerekli..
xp'de ; Denetim masası / ses efekti ve ses aygıtları / ses buradan..

-
karamel bunu yazdı:
-----------------------------
ses kartı olarak on board mı, ses kartı mı kullanacaksın seçmen gerekli..
xp'de ; Denetim masası / ses efekti ve ses aygıtları / ses buradan..

-----------------------------Hocam ses kartı kullancaksan zaten onboard'ı biostan kapatırsın olur biter asıl sorun ses düzgün değil. directsound olayı yok ne yaparsan yap ses kaliteli çıkmıyo
