Crysis Ripped! Sadece 1.8 Gb

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

     Arkadaşlar az önce aynı konuyu yazarken yarıda kapattım firefox penceresini.Biraz asabileştim.

    Dosyalar arasındaki bir takım dosyalar silinmiştir.

     

    Silinenler : Yüksek kalitedeki grafikler,bazı öğelerin sesleri,multiplayer haritaları,videolu arka plan menüsü,açılıştaki firma logoları

    Uharc algoritması vasıtasıyla bir güzel sıkıştırılmıştır.

    Torrent Link: 

    ed2k://|file|Crysis.Rip-DOOM.[PC_GaMeR].rar|2017673620|45E28F45EDCFCF38943C1939B9ED7A5D|h=7TZ2FUUSZQXXBAVAQ3ZZ76X4CHVWSCRD|/

     

    Benim önerim gidin oyunun ISOlusunu indirin.Veyahut gidin alın biryerden ISOlu indirilmişini.Ripli dandik olabilir çünkü. 



    edit  @ Nurky : dosya paylaşım'a gönderiyorum,paylaştıgınız dosyalar,torrentler linkler vs bunların hepsi paylışım bölümüne :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blutarm
    blutarm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Arkadaşa katılıyorum çok haklı... :|

    Not: Anlayan var ise anlamlı bir şekilde Türkçe'ye çevirsin lütfen :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KopukKopca
    KopukKopca's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek
    bu torrent'i nasıl cekıcez aga bi upload et şunu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Bwynimin bi kısmı çalışmıyor zaten, hiç bişey anlamadım valla ne başlıktan ne konudan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    abi öle bi diyon ki sanki bir disket boytu 1.44:)

    1.8 azmı yaw benim 10 günlük kota limitim:)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TRTC34
    TRTC34's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    Actigin konu hic anlasilir degil link torrent degil nedir bu anlatirmisin..

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Konuyu p2p paylaşımlarına açsaydın çok daha mantıklı olurda adamlar hali,yle soruyo tabi.. Ed2k linki arkadaşlar emule denen meret yani gerçi bunu indirebilen başka programalrda var ama en iyisi orjinalini kullanmak nasıl download edileceğine dair bi dokuman hazırlamıştırm p2p paylaşımlarının olduğu kategoriyi kurcalarsanız bulursunuz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayteach
    ayteach's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2007
    Erkek
    arkadaşlar limewire veya bearshare gibi programlarla indirebilirsiniz ben başkladım indirmeye iso lu olanı cekiyom ama inş. sağlam cıkar
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    biri harbi sağlam bi link versin türkçe olanını. Ripli bişey bulabilirsem atarım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    ayteach baba saglam cikarsa bizde indirek ya
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek

    gidin orjinal alın lan bi katkınız olsun Türk oyun sektörüne 49 ytl öle çok bişey değil ak uğraştığınıza değmez.

Toplam Hit: 1873 Toplam Mesaj: 13