Css İle Veri Çekmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    arkadaslar bi arkadasımın ödevi için kendi üniversite sitesinden ders programını siteye çeken kodu arıyorum .yardımınız gerek .

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    abdullahazad
    abdullahazad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    bot arıyorsun yanı ?

    anladıqım kadarıyla kendın yazıcaksın.

    css ile yapamazsın onu. sisteme göre asp yada php ile yazman gerek hacı.


    https://dnscheck.name.tr | yazdıklarımı ciddiye almayın, sonuc olarak bu forumda kufur etmedigin surece troll'luk serbest.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    XML ?


    tahribat.com a can feda
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    hoca bu css ile sayfa düzeni renk olaylarini filan ayarliyorsun

    XML ye bi bak yada veri tabani olayina giricen hafiften access :)


    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckle
    knuckle's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Tamam yardımcı olalım ama nasıl? Masaüstü bir uygulama mı istiyor arkadaşın yoksa yukarıda arkadaşların dediği gibi web tabanlı bir şey mi? Açık konuş. Bir de hangi üniversite nedir vs.. bildiriver bakalım. Belki hiç olmayacak duadır.


    fazla uzaklaşmış olamaz...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    başlığı görünce oha amk renk style filan derken veride mi çekiliyodu sandım ki bilgisizlik kötü bir şey :D :D xml dicekti her halde


    ....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    salak arkadasım bana bunu dedi kusura bakmayın :(. arkadaslar bi ders programı var . siteye nasıl css ile entegre ederim? yardımcı olursanız sevinirim .

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    ekleyeceğin ders programının bulunduğu adres?


    DOM..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    https://andromeda.bahcesehir.edu.tr/ogrenciler/belge/ogrdersprogrami kardeşim.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckle
    knuckle's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Güzel ancak görünen o ki burası bir kullanıcı alanı. Giriş bilgileri olmadan bahsettiğin ders programını almak mümkün değil.


    fazla uzaklaşmış olamaz...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uLKuCu
    uLKuCu's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    Css  benim bildiğim Style için :S

    senin dediğin xss yada xml olmasın :S

    karışık bi durum xD


    ...Muhtaç olduğum Kudret Damarımdaki Asıl Kan"da mevcut... ...İnsan"ı Yaratandan ötürü severim...
Toplam Hit: 1693 Toplam Mesaj: 13