folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder D-SMART"I ... Edecek Kimse Yok Mu?



D-SMART"I ... Edecek Kimse Yok Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    yav hajılar. artık takımıızn 3-5 eyircili hazırlık maçlarını boşwerin antrenmanarını bile izleyemiorz. bu D-Smarta bişi yapaak kimse yokmu. key ini felan çözecek yahut illegal yolarla sızacak bişi bilemn yok mu ???

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    de sımart kendini şımart :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------
    de sımart kendini şımart :D
    -----------------------------
    :D:D:D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmiom
    bilmiom's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek

    bencede bi maç bilene seyredemiyoz sezon boyuca bi ton para yatıracaz

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    Netlog'da parya34 resmi

    af buyir!..bende uyuz oluyorum ama elden ne gelir..adamlar para wermişler satın almışlar!..yapacak bişi yok..olsa bile hemen acığı kapatıolar..gecen sene lig tv yi iki ay seyrettim sonra caktılar mewzuyu kapattılar!...bende arıorum d-smart ı ama bulamadım..bulursam paylaşırım.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek
    En İyisi Para Biriktirip alalım bitane:D

    ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    bu iş para biriktirmekle olmuor. amk günde o biçim paa giidor...

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu iş para biriktirmekle olmuor. amk günde o biçim paa giidor...
    -----------------------------

    organlarını sat cok para ederler 


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı:
    -----------------------------

    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu iş para biriktirmekle olmuor. amk günde o biçim paa giidor...
    -----------------------------

    organlarını sat cok para ederler


    -----------------------------

    etmez olm adam japonyaya gidicek hiç satarmı


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    eskiye dönüş yaptık amk eskiden radyodn dinlenirdi maclar şimdi netten yazılara bakıom mal mal.... herif te dio secveseyret.com dan canlı izleyebilirsiniz die mac başladıın da açtım siteye hala yukleniyo yazıo... zaten penaltıdan yedik... :S

    edit: http://www.sporstudyo.com/html_page.php?page=CANLI_YAYIN

     canlı anlatım.. 


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek

    hajın senin canlı anlatımlı siten hat verior. bnede burdan sonuca bakıom amk

    http://www.livescore.com/default.dll?page=home


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
Toplam Hit: 3611 Toplam Mesaj: 22