Dağ II'nin Web Sitesi Hacklendi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CISSP
    CISSP's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2015
    Erkek

    İmhatimi.org bunlar Alperen50 den biliyorum 

     

    CISSP tarafından 13/Mar/17 20:25 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek
    CISSP bunu yazdı

    İmhatimi.org bunlar Alperen50 den biliyorum 

     

    imtyi bıraktık usta


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Hocam elemanlar senın adı da yazmış :)

     

     

    http://www.tahribat.com/Members/Mectruy

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek
    d3lete bunu yazdı

    Hocam elemanlar senın adı da yazmış :)

     

     

    http://www.tahribat.com/Members/Mectruy

    imt ve spy kurucusu o


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek
    RimPalace bunu yazdı
    d3lete bunu yazdı

    Hocam elemanlar senın adı da yazmış :)

     

     

    http://www.tahribat.com/Members/Mectruy

    imt ve spy kurucusu o

    imt nin sahıbı oldugunu bılıyorum hocam cotonticidir kendisi

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    RimPalace bunu yazdı
    CISSP bunu yazdı

    İmhatimi.org bunlar Alperen50 den biliyorum 

     

    imtyi bıraktık usta

    hocam gerçekten register edip index attılarsa bu elemanlarla muhabbeti kes bence :D

    hele ki işin aslında cidden sisteme sızıp açıktn yararlanıp böyle güzel(!) bir uyarı yaptılarsa direkt muhabbeti kes :D

    kısaca amaç ne anlamadım daha ASDFGH

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umbatu
    umbatu's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    çoluk çocuk işi.


    bir zaman...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    RimPalace bunu yazdı
    d3lete bunu yazdı

    Hocam elemanlar senın adı da yazmış :)

     

     

    http://www.tahribat.com/Members/Mectruy

    imt ve spy kurucusu o

    bu hack team işlerini 2004 2006 yıllarında bıraktık biz lisedeydik o zamanlar liseliydik hevesliydik hacksitemeiz vs vardı vatan millet için bakkal manav sitelerine index atardık   büyüdük tabi eski hallerimize güler olduk
     o zamanda bu eleman bu işleri yapıyordu  bu nicki grüyordum hala devam ediyor yuh be kardeşim büyüyün artık yaa

    hacked by xxxx team olayları çok eskide kalmadımı lan 


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Rimpalace ismi tanıdık. O çocuk bizim müridlerden.

    http://www.tahribat.com/Members/Rimpalace

    hay yaşa  bende  diyorum nerden biliyorumbu ismi


    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    en sevdigim olay : indexin altina 1298312 tane nick yazilmasi :D


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 6351 Toplam Mesaj: 41
dağ 2